Viimestään nyt aika Crocopin lopettaa, meni halailemaan häkkiin 3 eräksi. Niinkuin selostajakin totesi, ei ole samamies enää kuin Pride aikoinaan. Mirkon lyönnit 3 erässä voi laskea 2käden sormilla, ja niistäkin nopeus ja räjähtävyys puuttui. Ei Mirkään kovin vakuuttava ollut.
Jepjep... Olipas huono event. Crocop Mir kauheeta kuraa alusta loppuun. Taitaa olla crocopin aika laittaa hansikkaat naulaan, sen verran surkean näköstä touhu oli.
Cro Cop on haamu menneisyydestä,koska ei yllä lähelekkään samalle tasolle kuin Pride aikoinaan.Olisi aika lyödä hanskat naulaan!! Frank Mir....hoh hoijaa. Saa kyllä mun mielestä ottaa 3-4 ottelua ennen seuraavaa titteli matsia. Nelsonia vastaan seuraavaksi vaikkapa.....
Ei ihan parhaimpia eventtejä tänä vuonna.
olipas tylsä eventti, Mirkolle tapahtui jotain gonzaga tappion jälkeen, menetti tappajanvaistonsa. Kaikki kunnia lajin yhdelle pioneereista, mutta minä en ainakaan halua nähdä enää yhtään buddymatchia Kroaatilta.
plääh todella surkea eventti, bader ja pikku nogilla ei mitään asiaa kärkikahinoihin, mirrin ja mirkon sparri matsi päättyi onnen kantamoiseen, ei vakuuttanut kumpikaan, ois edes mirri vieny maihin....ei taida enää mirkolla olla mikään voittamisen halu, ottaa vaan helpot dollarit pois:(
Olipa hyvä eventti vähään aikaan lukuunottamatta kahta viimistä matsia.
Varsinkin Mitrione vs Beltran, Dollaway vs Doerksen ja Sherk vs Dunham.
Huntin kohtalo vähän harmittaa, samoin Crocopin passiivisuus.
Heh eventissä ei jaettu KO of the night bonusta vaikka Frankki Copin sivalsiki aika kahville. Dunhami Sherkki tarjoili hyvää vaparia. Vähän vituttaa decisioni muttei siitä enempää. Dobermannin modified giljotiini oli nätti ja varsinki se scramble ennen ku meni kohilleen. =) Mitrione vs Beltran oli ihan OK kuin myös Lytle vs Serra. Mun kirjoissa keskimääräistä vaisumpi iltama, oikeestaan aika helpostikki. ;P