UFC 119 Cro Cop vs. Mir *SPOILERS*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten helvetissä toi meni Melvinille? Eka selkeesti Stephenssille, toka korkeintaan 10-9 Melvinille ja kolmas jälleen selkeesti Jeremylle. Joku sankari oli vetänyt 30-27 Melvinille...

No niin tätä ottelua oon odottanut, toivottavati Sherk on kunnossa. Ihmettelin kovasti että on underdogi tässä matsissa, piti pistää kunnon betsit, mies on vaan vähinny Edgarille,Hughesille ,GSP:lle ja BJ:lle, eikä oo koskaan lukotettu niin en usko että Dunhamkaan siihen pystyy.

tvuplayerin kanava 79482 pyörittää vieläkin tosi hyvin. Kiitos Fastbuldoukselle. Melkein voisi ottaa muutaman bissen vaikka on herännyt vasta kun Crocopin matsi jännittää niin paljon

Miten helvetissä toi meni Melvinille? Eka selkeesti Stephenssille, toka korkeintaan 10-9 Melvinille ja kolmas jälleen selkeesti Jeremylle. Joku sankari oli vetänyt 30-27 Melvinille...

Käsittämätöntä miten tuomaripäätökset voivat olla niin erilaiset.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kyllä Melvin vei ekan mun mielestä, ei Stephens osunut millään.

Mitä helvettiä.

Japi: Paitsi alapotkuilla ja sillä että liki tiputti heti erän alussa. Mää taas näin ottelun niinpäin että Melvin ei osunut mihinkään, täytyy siis odotella tilastoja.
EDIT. Korjataans nyt sen verran kärjistystä että kyllähän ne kummatkin osu mutta itse näin tuon ekan 10-9 Jeremylle, tokan 10-10 ja vikan 10-8, eli 30-28 Jeremylle.

Mitä helvettiä.

Japi: Paitsi alapotkuilla ja sillä että liki tiputti heti erän alussa. Mää taas näin ottelun niinpäin että Melvin ei osunut mihinkään, täytyy siis odotella tilastoja.

Muutama alapotku osui mut mun mielestä melvin osui koko ajan päähän, täytyy tosissaan tilastoja ootella, tosin niitäkin tekevät ihmiset, siitä olen tosin samaa mieltä ettei se nyt mitään 30-27kaa voinut olla millään vitulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom