UFC 112 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Melkein toivoisin, että Dana löisi vähän rahaa pöytään ja BJ lähtisi haastamaan GSP:tä. Tai GSP haastamaan Silvaa. Ei löydy enää oikein haastajia noissa pienimmissä sarjoissa mestareille.

Siis huh huh, kuinka paska toi selostaja voi olla! Vois BJ nyt tyrmätä nopsaan niin näkis vähän miten Demianin pysty toimii.

Oli kovat odotukset tähän turnaukseen, mutta on ollut tylsintä ottelemista aikoihin. Toivottavasti Silva lopettaa kurkipotkulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo onhan toi kusipäisyys varmasti se syy numero yksi, mutta eipä kyllä jos ufc:n pisteytysjärjestelmää katsoo niin mun mielestä octagon control ole kauheen hyvää jos vikat rundit juoksee pakoon, mun mielestä se on ainakin ottelullinen syy. Sitten se, että jos vastustaja saa edes jotain lyöntejä sisään matsin aikana (niinkun Maia matsin lopulla sai ja vielä silmä ummessa (ja joo tiedetään miten se silmä on siihen kuntoon päässyt) niin mun mielestä tollanen pelleily on ihan puhtaasti huonoa suojaamista. Kaikesta huolimatta enitenhän tässä se vituttaa, että kaveri on valmis ottamaan riskejä pelleilyn muodossa, mutta ei sitten näköjään sen muodossa, että lopettaisi matsin. Mun mielestä se on epäurheilijamaista, sekä aika pitkälti perseen näyttämistä ihan katsojia, vastustajaa ja koko lajia kohti. Tämän matsinkin jälkeen siis olen tottakai edelleen sitä mieltä, että silva on loistava vapaaottelija taidoiltaan sitähän nyt ei ton perusteella voi pois tietenkään ottaa ja sitä varmaan itsekin saatoit tarkoittaa.

Ihan hyviä pointteja. En tiedä miten pisteytysjärjestelmää pitäisi muuttaa. Pitäisikö ottelut julistaa tasan/ratkaisemattomiksi, mikäli eivät pääty ennen täyttä aikaa. Otteluihin tulisi enemmän lopetushakuisuutta kenties. Tämähän on ollut jossain organisaatiossa käytössä. Tämäniltainen kuvio on kyllä odotettavissa aina, kun kaksi vastakkaiset vahvuusalueet omaavaa ottelijaa kohtaa. Samanlaisiahan Silvan matsit ovat olleet muitakin mattotaitureita vastaan. Lisäksi Silva on kyllä tarjonnut monta ikimuistoistakin hetkeä kehässä, joten mielestäni aika kohtuuttomia herjoja alkaa aina lentelemään tylsien otteluiden jälkeen.

Pari hyvää takedownia oli Edgarilla, mutta noi lyönnit ei oikee ollu kovin vakuuttavia vaikka BJ:llä mustat silmät olikin:D

Back
Ylös Bottom