UFC 112 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
OI HEI KAIKKI menkää kattomaan maxin spoileriketjua täs illan aikana ja naureskelkaa niille tietämättömille ku ne innoissaan odottaa matseja xD älkää spoilatko eli ei kommentteja mut on se kyl hauskaa lukea noit

Tanssii tähtien kanssa ja Silva :D Danalla varmaan jotain rakentavaa kritiikkiä tulossa silleen, et ei jää kuiskaukseks.
Saatiin ainakin lisää puhuttavaa, tästähän ei varmaan taas tuu yhtä kiistakapulaa ku Silva fanit puolustaa tota näytöstä. Lämmitti kyllä sydäntä ku yleisö huusi Maian nimeä.

Kuulemma jotain olis tapahtumassa. Dana ei antanut vyötä matsin jälkeen Silvalle ja GSP vs. Silva matsia ei julkistettukaan vaikka Rogan siitä puhuikin matsin aikana ja GSP oli kehän laidalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
OI HEI KAIKKI menkää kattomaan maxin spoileriketjua täs illan aikana ja naureskelkaa niille tietämättömille ku ne innoissaan odottaa matseja xD älkää spoilatko eli ei kommentteja mut on se kyl hauskaa lukea noit

Joo ja mma-tv:tä vaan Sopcastilla katsomaan. Siellä on uusinta menossa eventistä....NOT!!

Eihän tossa selostuksessakaan mitään ongelmaa oo kyl mun mielestä, Rajalin varsinkin on mun mielestä erittäinkin hyvä selostaja

Eihän tossa selostuksessakaan mitään ongelmaa oo kyl mun mielestä, Rajalin varsinkin on mun mielestä erittäinkin hyvä selostaja

Hyvä?? Noh mielipiteitä on monia, mutta kaveri kuulostaa siltä kun lukisi kirjasta tuo selostusta. Siis eihän tuota huonompaa ole (Salovaaran jälkeen) olemassa. Immu on ihan ok mutta ei minusta voi verrata Rogan & Goldberg yhdistelmään.

Edgarin voitto oli kyllä aikamoinen pommi, miten se BJ näytti niin aneemiselta? Anderson Silva, alussa jopa hullunkurisen viihdyttävää meinikiä, mutta vituttaa tollanen uhittelu & käsien levittely, sun muu kun itse ei kuitenkaan otan riskin riskiä, no respect kaverille tällä hetkellä.

PS. Mr Wonderful got it again, entiädä miksi tykkään miehestä kun sen pärstäkerroin kuitenkin ällöttää=)

Silvan seuraava matsi :D
18039731.jpg

DW - I don't want to see GSP vs. Silva after tonight. Silva might be the first champion fighting on a prelim. I don't want to see that sh*t

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom