UFC 112 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toivottavasti Silva uskaltaa ottaa GSP:tä vastaan matsin. GSP ei ainakaan antaisi peruutella, vaan aivan helvetin varmasti veisi sen mattoon ja takoisi pelleilyn pihalle. Saattais hämikseltä päästä itku.

Toivottavasti Silva uskaltaa ottaa GSP:tä vastaan matsin. GSP ei ainakaan peruuttelisi, vaan aivan helvetin varmasti veisi sen mattoon ja takoisi pelleilyn pihalle. Saattais hämikseltä päästä itku.
Ne pitäis laittaa tuulikaappiin tappelemaan, sillä Silva kyllä pystyy väistelemään ketä vastaan tahansa. Ei sitä saa mattoon vaikka mikä olis kun on niin iso häkki.

Ehkä se Abu Dabin kuumuus sekotti BJ:n ja AS:n päät :rolleyes: . Oisin edelleen antanut ton matsin BJ:lle ja mun silmissä se voitti kyllä! Jopa muija sano vieressä, että meni väärällä kaverille :D.

vastaus

Piti ihan kirjautua tätä varten tänne :) Ihan alkuun pitää sanoa, että olen samaa mietä, että Silva vois jättää noi turhat heilumiset vähemmälle, vaikka varmasti osaltaan tarkoitus on syödä pois vastustajan itseluottamusta. Toisaalta tämähän on vapaaottelua ja tyylit on vapaita.

Muuten en näe syytä miksi buuata Silvalle ja vaatia Maialle voittoa. Eihän tarvinnut katsoa kuin ottelijoiden namaa matsin jälkeen niin oli selvää kuka oli tehnyt töitä tehokkaimmin. Jos Sivalle riittää, että pelleilee kehässä tai seisoo vaikka päällään mestaruuden säilyttämiseen niin sehän kertoo vain vastustajien huonoudesta. Miksei Maia siten ollut tehokkaampi? Kertaakaan ei Silva ollut pulassa matsin aikana ja tittelin säilyttäjänähän hänen ei tarvitsekaan tehdä muuta johdossa ollessaan kuin puolustauta Maian harvoja yrityksiä vastaan. Haastajan tehtävä on olla aktiivinen ja yrittää voittoa kaikin keinoin. Ja Maia ei tähän kyennyt muutamaa harvaa shoottausta lukuunottamatta. Melko passiivisesti ja tehottomasti hänkin pystyssä otti. Toivon itse näkeväni Silvan GSPtä vastaan, jotta kerrankin joutuisi puolustaumaan tosissaan erinomaisia maahanvientejä vastaan.

Kysymys on vain siitä, että porukkaa ketuttaa Silvan pelleily varsinkaan jos se ei johda tyrmäykseen. Mitään ottelullisia syitä hänen dissaamiseen ei ole. Sen verran vakuuttavasti otti pistevoiton.

Piti ihan kirjautua tätä varten tänne :) Ihan alkuun pitää sanoa, että olen samaa mietä, että Silva vois jättää noi turhat heilumiset vähemmälle, vaikka varmasti osaltaan tarkoitus on syödä pois vastustajan itseluottamusta. Toisaalta tämähän on vapaaottelua ja tyylit on vapaita.

Muuten en näe syytä miksi buuata Silvalle ja vaatia Maialle voittoa. Eihän tarvinnut katsoa kuin ottelijoiden namaa matsin jälkeen niin oli selvää kuka oli tehnyt töitä tehokkaimmin. Jos Sivalle riittää, että pelleilee kehässä tai seisoo vaikka päällään mestaruuden säilyttämiseen niin sehän kertoo vain vastustajien huonoudesta. Miksei Maia siten ollut tehokkaampi? Kertaakaan ei Silva ollut pulassa matsin aikana ja tittelin säilyttäjänähän hänen ei tarvitsekaan tehdä muuta johdossa ollessaan kuin puolustauta Maian harvoja yrityksiä vastaan. Haastajan tehtävä on olla aktiivinen ja yrittää voittoa kaikin keinoin. Ja Maia ei tähän kyennyt muutamaa harvaa shoottausta lukuunottamatta. Melko passiivisesti ja tehottomasti hänkin pystyssä otti. Toivon itse näkeväni Silvan GSPtä vastaan, jotta kerrankin joutuisi puolustaumaan tosissaan erinomaisia maahanvientejä vastaan.

Kysymys on vain siitä, että porukkaa ketuttaa Silvan pelleily varsinkaan jos se ei johda tyrmäykseen. Mitään ottelullisia syitä hänen dissaamiseen ei ole. Sen verran vakuuttavasti otti pistevoiton.

Kenen kakkosnick?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitään ottelullisia syitä hänen dissaamiseen ei ole. Sen verran vakuuttavasti otti pistevoiton.
Joo onhan toi kusipäisyys varmasti se syy numero yksi, mutta eipä kyllä jos ufc:n pisteytysjärjestelmää katsoo niin mun mielestä octagon control ole kauheen hyvää jos vikat rundit juoksee pakoon, mun mielestä se on ainakin ottelullinen syy. Sitten se, että jos vastustaja saa edes jotain lyöntejä sisään matsin aikana (niinkun Maia matsin lopulla sai ja vielä silmä ummessa (ja joo tiedetään miten se silmä on siihen kuntoon päässyt) niin mun mielestä tollanen pelleily on ihan puhtaasti huonoa suojaamista. Kaikesta huolimatta enitenhän tässä se vituttaa, että kaveri on valmis ottamaan riskejä pelleilyn muodossa, mutta ei sitten näköjään sen muodossa, että lopettaisi matsin. Mun mielestä se on epäurheilijamaista, sekä aika pitkälti perseen näyttämistä ihan katsojia, vastustajaa ja koko lajia kohti. Tämän matsinkin jälkeen siis olen tottakai edelleen sitä mieltä, että silva on loistava vapaaottelija taidoiltaan sitähän nyt ei ton perusteella voi pois tietenkään ottaa ja sitä varmaan itsekin saatoit tarkoittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom