UFC 112 ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihan hyviä pointteja. En tiedä miten pisteytysjärjestelmää pitäisi muuttaa. Pitäisikö ottelut julistaa tasan/ratkaisemattomiksi, mikäli eivät pääty ennen täyttä aikaa. Otteluihin tulisi enemmän lopetushakuisuutta kenties. Tämähän on ollut jossain organisaatiossa käytössä. Tämäniltainen kuvio on kyllä odotettavissa aina, kun kaksi vastakkaiset vahvuusalueet omaavaa ottelijaa kohtaa. Samanlaisiahan Silvan matsit ovat olleet muitakin mattotaitureita vastaan. Lisäksi Silva on kyllä tarjonnut monta ikimuistoistakin hetkeä kehässä, joten mielestäni aika kohtuuttomia herjoja alkaa aina lentelemään tylsien otteluiden jälkeen.

Kaveri ensin pelleilee 2 erää ja haastaa Maiaa ottelemaan- Tämän jälkeen juoksee kehää ympärui 3 erää. Aktiivisuutta tässä jokainen olisi halunnut nähdä Silvalta. Kaveri oli ylivoimanen pystyssä, mutta teki matsista varmaan kaikkien aikojen paskimman mitä UFC:ssä on nähty.

UFC:n sivuilla on haastatteluita. Silva ja Maia kummatkin sanoivat vastustajansa olleen epäkunnioittava. Maia lisäsi, että matsin aikana Silva kiroili ja haukkui häntä. Valitetteli, että kesti kauan päästä otteluun mukaan.

UFC

Hieman vituttaa toi Silvan pelleily :/

Joo onhan toi kusipäisyys varmasti se syy numero yksi, mutta eipä kyllä jos ufc:n pisteytysjärjestelmää katsoo niin mun mielestä octagon control ole kauheen hyvää jos vikat rundit juoksee pakoon, mun mielestä se on ainakin ottelullinen syy. Sitten se, että jos vastustaja saa edes jotain lyöntejä sisään matsin aikana (niinkun Maia matsin lopulla sai ja vielä silmä ummessa (ja joo tiedetään miten se silmä on siihen kuntoon päässyt) niin mun mielestä tollanen pelleily on ihan puhtaasti huonoa suojaamista. Kaikesta huolimatta enitenhän tässä se vituttaa, että kaveri on valmis ottamaan riskejä pelleilyn muodossa, mutta ei sitten näköjään sen muodossa, että lopettaisi matsin. Mun mielestä se on epäurheilijamaista, sekä aika pitkälti perseen näyttämistä ihan katsojia, vastustajaa ja koko lajia kohti. Tämän matsinkin jälkeen siis olen tottakai edelleen sitä mieltä, että silva on loistava vapaaottelija taidoiltaan sitähän nyt ei ton perusteella voi pois tietenkään ottaa ja sitä varmaan itsekin saatoit tarkoittaa.

Vaikka meni silvalla pari erää pelleilyyn niin kyllähän se ihan selvästi voitti, torju kaikki alasviennit ja teki damagea ja landas lyöntejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Silva sitte tanssi itsensä ulos GSP matsista ton esityksen perusteella. Dana veti herneet nenuun. Kertoi myös, että Silva saattaa olla ensimmäinen mestari joka ottelee preleissä.

Vittu mikä marakatti toi silva!Toivottavasti gsp matsi toteutuu ja apina lyödään levyksi:curs:

Täydellinen katastrofi. P4P nro 1? Ei ikinä tällaisen jälkeen. Koskahan nähdään Fedorilta tai GSP:ltä samanlainen esitys. Niin, ei ikinä. Mikä ihme miestä vaivaa, huh huh.

Kuulemma jotain olis tapahtumassa. Dana ei antanut vyötä matsin jälkeen Silvalle ja GSP vs. Silva matsia ei julkistettukaan vaikka Rogan siitä puhuikin matsin aikana ja GSP oli kehän laidalla.

Vyötä ei annettu ja pisteet jäi kans kuuluttamatta. Täydellinen pettymys koko ilta. Olin kutsunut paikalle pari lajinyyppää viihtymään kun odotukset illan suhteen oli taivaissa. Kaverit siirtyi viihteelle BJ:n matsin aikana kun mitään seurattavaa ei ollut. BJ on ilmeisesti viimeiset pari viikkoa poltellut arabitupakkia ja vetänyt mässyä niin pulskaa oli kyllä liike. Silvan käytöstä en ymmärrä?! Ja Gracie oli paikalla vaan ihan promoamismielessä. Ei Hughes viittinyt pahemmin papparaista rankaista. Näytösottelun meininkiähän tossa oli. Kaikkiaan törkeen huono ilta! Nyt jengi varmaan osaa taas arvostaa GSP:n voittoa Hardysta vaikka sitä niin mollattiin ;) Pitää oottaa jos toi lehdistötilaisuus tulis kohta...

Prelimejä en ole vielä nähnyt mutta Main cardissa yksi hyvä ottelu, tässä taas tuli todistetuksi että etukäteen hypetetyt kortit ja superiltamat eivät aina onnistu, UFC 108 joka haukuttiin etukäteen aivan paskaksi osoittautui superkortiksi tämän "superkortin sijaan" AS on selkeästi p4p ykkönen ja vaikka miehen suurimpia faneja olenkin niin petyin tähän matsiin todella, ei voi olla tälläistä paskaa vittu 25 minuuttia, miksei voinut lopettaa Demiania tuon nöyryyttämisen sijaan, varmaan on hienoa kun on muita niin paljon ylempänä mutta jonkunlaista ihmisarvon säilyttämistä toivoisin, toi oli niin hirveätä paskaa ettei ole tosikaan, Edgar sai vyön lahjana, vaikkei BJ ollutkaan parhaimmillaan niin silti tuomio meni väärin. Hughes odotetusti voitti Gracien.. pitäisiköhän jonkun lähettää Gracieille se muistio uusiksi että UFCssä saa treenata enemmän kuin yhtä lajia ennen otteluun tuloa, käy oikeasti sääliksi toi "we have proved in last 80 years what we can do with bjj" kun se ei vittu riitä tuolla.

Ei voi näin paljoa vituttaa..

P.S. Kyöpeli, vaikutat todella turhalta jätkältä, sun postaukset tänne ei ole mitään muuta kun mun halventamista, jos et muuta keksi jätä sanomatta, muuten laitan varoituksen ja siitä seuraava onkin sitten banni, on aivan turha kuvitella että jäisi huomaamatta nuo sun "hauskat" piikit, ja myöskin turha kuvitella että katselen niitä loputtomiin, jos sun ulosanti forumille on tota luokkaa, niin voit pysyä poissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom