UFC 108 Evans vs Silva ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
The full payouts included:

Rashad Evans: $375,000 ($175,000 win bonus)
def. Thiago Silva: $55,000

Paul Daley: $34,200* ($18,000 win bonus)
def. Dustin Hazelett: $19,800*

Sam Stout: $24,000 ($12,000 win bonus)
def. Joe Lauzon: $12,000

Jim Miller: $30,000 ($15,000 win bonus)
def. Duane "Bang" Ludwig: $12,000

Junior Dos Santos: $60,000 ($30,000 win bonus)
def. Gilbert Yvel: $30,000

Martin Kampmann: $46,000 ($23,000 win bonus)
def. Jacob Volkmann: $6,000

Cole Miller: $24,000 ($12,000 win bonus)
def. Dan Lauzon: $15,000

Mark Munoz: $32,000 (16,000 win bonus)
def. Ryan Jensen: $6,000

Jake Ellenberger: $20,000 ($10,000 win bonus)
def. Mike Pyle: $17,000

Rafaello Oliveira: $20,000 ($10,000 win bonus)
def. John Gunderson: $5,000

* - Daley fined 10 percent of his "show" money for missing weight; the $1,800 was awarded to opponent Hazelett

Maxilla oli nyt selostajana Lauri Salovaara, asiantuntijana Jan Tilles. Hoitivat mielestäni ihan kohtuullisesti homman vaikka suosin (tottunut) alkuperäistä selostusta. Itse tapahtuma oli ihan hyvä.

Edit. Tulee näköjään Fight Night - tapahtumat myös Maxilta :rock:

ja nyt vittuun ne maxin pellet sieltä! ei enää koskaan takasin. lähetin mtv3 palautteeseenki romaanin pitusen valituskirjeen. niin paljon kyllä vitutti :curs:

ja nyt vittuun ne maxin pellet sieltä! ei enää koskaan takasin. lähetin mtv3 palautteeseenki romaanin pitusen valituskirjeen. niin paljon kyllä vitutti :curs:

No olivathan nuo paljon paremmat kuin ne ketä sielä oli ekoilla kerroilla. Nää sentäs ymmärsivät pitää turpansa kiinni haastattelujen aikana, edellisten oli ihan pakko höpötellä omiansa niidenkin päälle :(

Eikö noista saa vaihdettua sitä audio raitaa..?

eipä saa, kokeiltu on. mutta kyllä matsissa on ihan eri meninki ja vähän asiantuntevampaa kommenttia tulee mikeltä ja joelta ju maxin pätijöiltä

mä en ymmärrä mitä jengi hehkuttaa tota dos santtosii? eihän sillä oo vastassa ollu mitään kärkimiehiä/kunnossa olevia vielä...en jaksa uskoa että ois mitään asiaa esim lessua tai mirriä vastaan:rolleyes:

Vaikka eivät ole olleet kärkimiehiä, niin silti kokeneitä kehämiehiä ja jos tuolla tavalla pystyy heitä hallitsemaan, niin kyllä sen täytyy jotain osata.

eipä saa, kokeiltu on. mutta kyllä matsissa on ihan eri meninki ja vähän asiantuntevampaa kommenttia tulee mikeltä ja joelta ju maxin pätijöiltä

ei luulisi olevan iso homma tehdä tuollaiseksi. ihme piipertäjiä siel maikkarilla duunissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mietin itseasiassa ihan tota samaa että pyydän että voi vaihtaa sen audio kanavalla millä kielellä kuuntelee, katson sit vaikka mielummin torrenttina noi jos streamit loppuu mut ei mielellään suomalaisia selostajia. tämäkin eventti oli selkeesti katottu ensin alkuperäisellä audiolla ja sitten puhuttu päälle "suomennettuna" huomasin vain kun katsoin molemmat versiot.

dos santos on minusta pystyssä parempi ku lessu tai mirri.jospa joe silva laittas jonku mattomiehen seuraavaksi,näkis miten pärjää matossa.

dos santos on minusta pystyssä parempi ku lessu tai mirri.jospa joe silva laittas jonku mattomiehen seuraavaksi,näkis miten pärjää matossa.

Olihan siellä ekassa UFC matsissa Werdumi vastassa... Mut joo, olis kyl kiinnostavaa nähdä miten Dos Santos pärjää matossa.

Olihan siellä ekassa UFC matsissa Werdumi vastassa... Mut joo, olis kyl kiinnostavaa nähdä miten Dos Santos pärjää matossa.

Loogisinta mun mielestä ainakin olisi Dos Santos vs Gonzaga

Hassu juttu että ensin saadaan UFC jopa suomen kanaville, sitten kun tapahtumat näytetään viiveellä alkaa hirveä valitus ja nyt kun niitä alkaa tulla suorana, niin jengi valittaa selostuksesta. Ihan sama mitä ne siellä seuraavaksi keksii nii valitus alkaa taas uudesta asiasta.

no selkeästi viiveellä on mun mielestä sellainen että miksi maksaisin että saan katsoa pari päivää myöhässä.. ja selostuskin on parempi lontoonkielellä. ihan oikeasti.

Luulen että suoraa lähetystä katselevat eivät siitä Suomen-kielisestä selostuksesta juuri perusta. Sen poisjättäminen on säästöäkin Maxille. Nauhoituksiin vois laittaa vaikka tekstityksen niille jotka sitä kaipaa. Ei mitään Tillestä ja Salovaaraa vastaan, hyviä jätkiä noin muuten.

No niin olihan täällä ihan hyvä kuranheitto saatukin jo aikaiseksi. Nyt kannattaa muistaa että tuosta MAX-kanavan katsojakunnassata murto-osa on näitä lajiniiloja ja se valtaosa kuitenkin ihan tavallista sohvaperunaa, jota uskon tuon kommentoinin palvelevan hyvin.

En ole ihan varma miten nämä lähetykset jatkossa tulevat. Tämähän ei ollut siis suora. Jossain vaiheessa oli puhetta että noi suorat lähetykset tulisivat aamuyöstä ilman mun ja Laurin kommentointia ja sitten toi uusinta suomenkielisellä kommentoinnilla. Oli miten oli ainahan joku on itkemässä ja sitä kanavalla silloin viime vuoden alussa vähän säikähdettiinkin ja edelliset kommentaattorit laitettiin vaihtoon. Itse sanoin Maxilla, että ei tuosta ininästä kannata juuri ottaa taka-askeleita. Aina kun on kyseessä kamppailulajit tavalla tai toisella aina on joku valittamassa. Koskaan suomalainen ei ole tyytyväinen, eiks niin?

Joku tuossa mietti miten nää kommentoinnit tehdään. Ne tehdään livenä, silloin kun ohjelma satelliitin kautta valuu Maikkarille, ei tällaisissa tuotannoissa katsella ensin videotallennetta ja mietitä sitten mitä sanotaan.

Aina sanotaan, että Suomessa valitetaan joka asiasta. Mun mielestä yhtä huono homma on, että asiallistakaan kritiikkiä ei voida koskaan ottaa hyvillä mielin vastaan. Se luetaan poikkeuksetta itkemiseksi tai vittuiluksi. Järki käteen nyt taas, ettei leviä homma käteen.

Mun mielestä on täysin ymmärrettävää, että aktiivisia laji-ihmisiä ärsyttää suomenkielinen selostus. Kaverit ovat tottuneet katsomaan eventit aina organisaation omien kavereiden selostuksilla ja usein vielä livenä. Ihan loogisesti voi päätellä, että kun eventit saapuvat Suomenkin kanaville, niin niiden odotetaan olevan ihan vastaavia kuin mitä ne ovat netissäkin olleet. Ei se silloin ole "itkemistä" jos uusi selostus ärsyttää ja/tai vie fiilistä katsomiselämyksestä. Se on asiallista kritiikkiä ja se kannattaa ehdottomasti ottaa huomioon.

Tillesin mukaan lajia tuntemattomille ihmisille selostus parantaa katselukokemusta ja tästä olen ihan samaa mieltä. Ja kuten myös mainittiin, niin paras skenaario luultavasti olisi se, että live-lähetys tulisi alkuperäisillä selostuksilla ja uusinnat sitten suomeksi. Tuskin Perus-Pena kuitenkaan valvoo sunnuntaina aamuyöstä katsomassa kun hikiset miehet tappelee.

Itsehän en maxia köyhänä opiskelijana omista, mutta sivusta vaan seurasin, että nätisti lähtee taas pojilla jutut väärille raiteille...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom