UEFA Champions League 09/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
oma tiimi tänään, vähän eri taktiikka, ennen panostanu rautaiseen puolustuspeliin nyt maalintekovoimaan.

rensing
betao, o'shea, ujfalusi
gerrard, xavi, kaka, ghioane
luis fabiano,messi, benzema

onneks tuli vaihdettua vähän kokoonpanoa, ei näytä oshea rensing eikä benzema pelaavan.

Eipä oo aikoihin tullut nähtyä yhtä sähläävää maalivahtia kuin tuo Tihisen poppoon veskari.

joo mun kävi ihan sääliksi sitä, tuli mieleen omat nappulaliiga ajat hooverina siitä 2-4 maalista. ei tommosia saa tulla tolla tasolla, ei sitten millään. jees mut tänään tulee debrecenin pojilla vaikeuksia löytää himaan.

^ Vain ne mitkä on aloituskokoonpanossa kerää pisteitä. Voit sä vaihtaa mitkä pelaajat siinä on. Jos sitten jokin pelaaja ei pelaa (ei pääse kentälle/loukkaantunut) kone valitsee automaattisesti vaihtomiehen.

Joka kierroksen jälkeen voi sitten tehdä vaihtoja. Oman joukkueen sisällä pystyy muistaakseni vaihtamaan loputtomasti, mutta uusia miehiä voi vaihtaa joukkueeseen 1 per kierros.

edit. vai onko sittenkin toi raja myös joukkueen sisällä tehtäviin vaihtoihinkin?

No tossa on kuitenkin noi vaihtojen määrät per kierros.

Next Matchday Deadline Free Transfers
Matchday 1 15 Sep 20:30 CET Unlimited
Matchday 2 29 Sep 18:15 CET 1
Matchday 3 20 Oct 20:30 CET 1
Matchday 4 3 Nov 20:30 CET 1
Matchday 5 24 Nov 18:15 CET 1
Matchday 6 8 Dec 20:30 CET 1
Round of 16 First leg 16 Feb 20:30 CET Unlimited
Round of 16 Second leg 9 Mar 20:30 CET 1
Quarter-finals 1st leg 30 Mar 20:30 CET 6
Quarter-finals 2nd leg 6 Apr 20:30 CET 1
Semi-finals 1st leg 20 Apr 20:30 CET 6
Semi-finals 2nd leg 27 Apr 20:30 CET 1
Final 22 May 20:30 CET 6

eli Kierros Määräaika Max.vaihtojen lkm

Joko meillä on uusi ketju vai kirjoitellaanko tähän. Tänään pitää vaihtaa koko joukkue ku vielä näköjään kerkee:D

Tuolla on 215 469 joukkuetta ja joku Suomalainen on sijalla 6.

No voi nyt kilin vitut! Luulin että kone laittaa automaattisesti pelaajat kentälle eikä mun tarvitsi miettiä mitään, mutta ei. Grafite oli nimittäin jätetty vaihtoon...

No voi nyt kilin vitut! Luulin että kone laittaa automaattisesti pelaajat kentälle eikä mun tarvitsi miettiä mitään, mutta ei. Grafite oli nimittäin jätetty vaihtoon...

Ois tullu hyvät pisteet.

Tää ensimmäinen kierros(eilinen+tämä päivä). Ois pitänyt eilen valita pelaavia miehiä eiliselle ja vaihtaa nyt joukkue tänään pelaaviin.Olis saannu sillä tavalla hyvät pisteet heti alkuun.

Nyt on vaihdettu koko lössi tänään pelaaviin. Ens kierroksella taitaa sitte vaan voida tehdä sen yhden vaihdon.

120 pisteeseen ois ollu eilen mahdollisuus jos ois valinnu oikein. Tuli 11 pistettä,ku suurin osa porukasta ei pelannu.

Ois tullu hyvät pisteet.

Tää ensimmäinen kierros(eilinen+tämä päivä). Ois pitänyt eilen valita pelaavia miehiä eiliselle ja vaihtaa nyt joukkue tänään pelaaviin.Olis saannu sillä tavalla hyvät pisteet heti alkuun.

Nyt on vaihdettu koko lössi tänään pelaaviin. Ens kierroksella taitaa sitte vaan voida tehdä sen yhden vaihdon.

Onko tuo mukamas mahdollista. Itte en tätä ole pelannut, mutta fantasy premierleaguessa tuo ei ainkaan onnistu vaan avaus täytyy olla koko kierroksen sama. Avauskokoonpanon vaihtaminen kyllä onnistuu esim. lauantain ja sunnutain kierrosten välissä, mutta ne astuvat voimaan vasta seuraavalla kierroksella vaikka vaihtopelaajat näyttäisivätkin menevän alotukseen samantien.
Kuulostaa aikamoiselta porsaanreiältä jos tuo todella onnistuu mitä epäilen kyllä suuresti...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko tuo mukamas mahdollista. Itte en tätä ole pelannut, mutta fantasy premierleaguessa tuo ei ainkaan onnistu (muistaakseni:D) vaan avaus täytyy olla koko kierroksen sama. Avauskokoonpanon vaihtaminen kyllä onnistuu, mutta ne astuvat voimaan vasta seuraavalla kierroksella vaikka näyttäisivätkin menevän alotukseen samantien.
Kuulostaa aikamoiselta porsaanreiältä jos tuo todella onnistuu...

No mä oon tänään vaihtanut melkein koko joukkueen.

Nämä miehet olivat eilen avauksessa kun otteluita käytiin.

Victor valdes

Gallas,Lahm,Arbeloa
Pirlo,Lampard,Eremenko,Kuyt
Klose,Messi,Gilardino

Tuo tiimi keräsi eilen 11 pistettä. Pelaavia miehiä oli siis yhteensä 5 kpl.

Tämän päivän pelaajavaihtojen jälkeen mun joukkue näyttää avauksen osalta tältä.

Victor Valdes
Gallas,Sagna,Träsch
Iniesta,Gerrard,Galletti,Cambiasso
Torres,eto,Gilardino

Kaikki pelaa tänään.

Ennen ainakin on ollut niin että pelaajia ei voi vaihtaa pelipäivien välissä, joten pelaajat jotka eilen valittiin pelaavat vielä tämän päivän pelitkin (eriasia jos pelaaja on ollut vaihdossa tai loukkaantuneena). Huomenna sitten pystyy taas vaihtamaan pelaajia jos haluaa maksaa välistä. Eli vaikka vaihto tehtiinkin jo tänään niin pisteet tulevat vasta ensikierroksen peleistä.

Ennen ainakin on ollut niin että pelaajia ei voi vaihtaa pelipäivien välissä, joten pelaajat jotka eilen valittiin pelaavat vielä tämän päivän pelitkin (eriasia jos pelaaja on ollut vaihdossa tai loukkaantuneena). Huomenna sitten pystyy taas vaihtamaan pelaajia jos haluaa maksaa välistä. Eli vaikka vaihto tehtiinkin jo tänään niin pisteet tulevat vasta ensikierroksen peleistä.

Mutta ens kierroksellahan pitäs pystyä tekemään vaan yksi vaihto.Miten on mahdollista että mä olisin tehnyt noin 8vaihtoa jo ensi kierrokselle?

Mutta ens kierroksellahan pitäs pystyä tekemään vaan yksi vaihto.Miten on mahdollista että mä olisin tehnyt noin 8vaihtoa jo ensi kierrokselle?
Pystyy tekemään, mutta jokaisesta ylimääräisestä vaihdosta lähtee 2 pistettä. :D Varoittaa kyllä vaihtaessa kuinka monta pistettä lähtee. Pisteet taidetaan vähentää vasta ensi kierroksen pisteistä.

edit. sääntöjä kun lukee niin selvii. :) Mitä niitä pikaisesti eilen lueskelin, niin tuo automaattinen vaihtaminen on tälle kaudelle muuttunut (eli kun kone vaihtaa vaihtomiehen kentälle jos jokin pelaaja on ollut esim. loukkaantuneena sillä kierroksella). Nyt menee käsittääkseni niin, että voi ottaa vaihtomiehia kentälle (tai vaihtaa kapteenin) kesken kierroksen, esim. tänään. Jos noin tekee niin automaattinen vaihtaminen menee sen jälkeen pois päältä.

Mulla se ainakin varoitti, ettei pelaajia vaihdeta tällä kierroksella enää automaattisesti, kun vaihdoin tänään yhden pelaajan vaihtomieheen.

Kyllä täällä ainakin vain 1 vaihto mahdollista ilman pistemenetyksiä.

Vähän harmittaa kun oli akinfeev maalilla, sai 1p. Vaihdossa oli APOEL mokke joka sai 9p :D LOL

Pystyy tekemään, mutta jokaisesta ylimääräisestä vaihdosta lähtee 2 pistettä. :D Varoittaa kyllä vaihtaessa kuinka monta pistettä lähtee. Pisteet taidetaan vähentää vasta ensi kierroksen pisteistä.

No se on kiva:rolleyes:

Toisaalta jos Cristiano Ronaldo,Messi,Kaka yms. pelaavat rupusakkia vastaan niin melkein kannattaa tehä vaihtoja ja hommata joku niistä kentälle ja laittaa kapteeniksi. Luultavasti tulee kuitenkin enemmän kun kaksi pistettä.

Eiks tolle teidän hattrick tms. systeemille vois tehdä oman ketjun? Paljon kiinnostaa lukea teidän vaihdoista yms... Kuitenkin kyseessä asiaketju.

^juu on oma ketju, se on hienoa se, tässä "asiaketjussa" onkin kaksi viestiä itse mestareiden liigasta. :)

Pakko oli ostaa mtv3 katsomosta tän illan peli Inter-Barca, Eto'o vs Zlatan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom