Tyytyväisen elämän kirous(ko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juissi-
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mulla ole ongelmaa. Ehkä mun ongelma on, että osaan liiankin hyvin nelikymppisen sisällön tuotannon. No, aion olla mies ja tuottaa sen sisällön joka tapauksessa. Mutta.....
Katsos kun sä mielestäs tiedät mitä se yleispätevä nelikymppisen elämänsisältö on, ja sä et halu sitä ja sua ahdistaa. No, jos sun mielestä se on Miehen Tehtävä niin mikäs siinä muilta osin mut älä hei lisäänny lapsivihoissas. Tosin jos oot 20 vuotta ihmetelly minne se kakskymppisen taika katos niin tokko mitään isoja peliliikkeitä on tiedossa seuraavaankaan 20 vuoteen kun ei vaan viitti.

Mut joo, sellastaha se nelikymppisillä on, yh-äiskä ja sit kotona angstailua. Niillä eteenpäin. Muuta ei voi olla. Elämä oli siinä.

Tyytyväisen elämän kiroamaksi oot kyllä tyytymättömimmästä päästä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä pätee kyllä ylipäätään triideihin, joissa ratkotaan jotain elämään liittyviä ongelmia. Sen 20 vuotta mitä olen pakkiksella pyörinyt niin samat jutut kiertää kehää. Säännöllisesti joku ilmestyy murehtimaan elämäänsä ja kysymään neuvoa samoihin vanhoihin ongelmiin. Jengi antaa samat vanhat vastaukset, jotka aiheesta riippuen niputtuvat muutaman koulukunnan alle. Kysyjä ei kuitenkaan hyväksy mitään vastausta, koska sen oma elämä on täysin eri asia kuin muiden foorumistien elämä. Ongelmat paljastuvat muutoshaasteen kohdattuaan rakkaisi ongelmiksi ja ovat tärkeä osa kysyjän identiteettiä. Known Devil is better than unkown Angel.

Kuka tahansa keksii vastauksen itse ongelmiinsa. Se on helppoa. Muilta kysyminen tehdään siksi että jos jollain välähtäisi ja keksisi muuta kuin se kaikkein ilmeisimmän ja paskimman vastauksen. Tai sitten vastaus omiin ongelmiin on niin ilmeinen että se on tylsä tai huono. Ongelmaan ei ole kuin huono ratkaisu tarjolla, joten väittely ongelmasta on hauskempaa kun ongelmanratkaisu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katsos kun sä mielestäs tiedät mitä se yleispätevä nelikymppisen elämänsisältö on, ja sä et halu sitä ja sua ahdistaa. No, jos sun mielestä se on Miehen Tehtävä niin mikäs siinä muilta osin mut älä hei lisäänny lapsivihoissas. Tosin jos oot 20 vuotta ihmetelly minne se kakskymppisen taika katos niin tokko mitään isoja peliliikkeitä on tiedossa seuraavaankaan 20 vuoteen kun ei vaan viitti.

Mut joo, sellastaha se nelikymppisillä on, yh-äiskä ja sit kotona angstailua. Niillä eteenpäin. Muuta ei voi olla. Elämä oli siinä.

Tyytyväisen elämän kiroamaksi oot kyllä tyytymättömimmästä päästä.

Ei kyllä mä lisäännyn. Se on yks mun tavotteista. Niin miten noi tota yh-äiskät, onko niiden kans kiva seurustella sit? Kertokaas tästä aiheesta vähän.

Muilta kysyminen tehdään siksi että jos jollain välähtäisi ja keksisi muuta kuin se kaikkein ilmeisimmän ja paskimman vastauksen.
Niin tai ihan vaan siksi, että saa vahvistusta niille omille ennakkoasenteille ja siinä samalla voi sitten purkaa omaa pahaa oloa siitä, miten on niin väärinymmärretty ja maailman epäreilusti kohtelema. Tällaisen asetelman vallitessa neuvojen antaminen tai kysyjän käsitysten haastaminen on vähän kun pelaisi pulun kanssa shakkia.

Miten muuten te jotka olette yh-mammojen kanssa seurustelleet, tai ylipäänsä synnyttäneiden naisten, niin mua kiinnostaa tämä pillun kireys asia. ETtä miten kireitä niiden synnyttäneiden ämmien pillut on verrattuna synnyttämättömiin?
Kun ei mulla kuitenkaan ole mustan miehen varusteet alakerrassa, niin olis hyvä jos kireyttä löytyisi.
Ajattelin että kysyn noilta ämmiltä melko alkuun, että onko ne keisarileikkauksella synnyttäneet vai ei.
Keisarileikattu mallihan on varmaan parempi. Ongelma lienee siinä, että onko noi ämmät osanneet sellaista tehdä, ne kun tuuppaa tekemään kaiken väärin jos ne ei ole tiukan valvontani alla.

Niin tai ihan vaan siksi, että saa vahvistusta niille omille ennakkoasenteille ja siinä samalla voi sitten purkaa omaa pahaa oloa siitä, miten on niin väärinymmärretty ja maailman epäreilusti kohtelema. Tällaisen asetelman vallitessa neuvojen antaminen tai kysyjän käsitysten haastaminen on vähän kun pelaisi pulun kanssa shakkia.

Tarkoitat siis, että täällä annetut neuvot on totta??

Tarkoitat siis, että täällä annetut neuvot on totta??
Tarkoitan sitä, että se, miten laadukasta neuvoa täältä tulee on ihan yhdentekevää, koska luultavasti kumoat ne kuitenkin. Ainoa ratkaisu tähän on se, että sä pohdit omaa asennoitumistasi ja omaksu vähän kypsemmän lähestymistavan elämään sekä ihmisiin.

Sä voisit mulle jotain antaa, mikäli oot profiilikuvasi nainen.
Voi voi, jos olisin naisihminen luulen, että itseeni vetoaisi määrätietoiset miehet etkä oikein osu siihen haarukkaan.

Kuten nyt munallisenakin pidän NAISihmisistä jotka tietävät mitä haluavat.

Alkaaks tässä nyt paljastua sun aidompi luonne vai kokeiletko miten pitkälle voi trollauksen viedä? Kummassakaan tapauksessa ei taida kovin hyviä vastauksia olla tiedossa.

Eiks ämmiä saa sanoa ämmiks? Jos ne panee vihaks, niin vaikea käyttää rakastavampiakaan termejä silloin.
Pillu on myös pillua. Pillu ei ole tabu.

Tarkoitan sitä, että se, miten laadukasta neuvoa täältä tulee on ihan yhdentekevää, koska luultavasti kumoat ne kuitenkin. Ainoa ratkaisu tähän on se, että sä pohdit omaa asennoitumistasi ja omaksu vähän kypsemmän lähestymistavan elämään sekä ihmisiin.

Niin.
Vaikeinta elämässä on ehkä, tavallaan kuilu. Onnellisuuden kuilu. Suomihan on maailman onnellisin maa, ja täällä olis lähtökohtia kaikelle hyvälle elämän sisällölle. Harrasteita ja tukea ja turvaa, hyvä palkka, jne. Kaiken voi järjestää hyvin kuntoon ja mieleisekseen. Voi harrastaa vaikka sisustusta ja remontointia. Perkele voi ostaa vaikka vr lasit ja kymppitonnin auton, ja syödä ihan vapaavalintaisesti mitä vaan hyvää ja juoda laadukasta kahvia. Kaiken voi järjestää Suomessa mieleisekseen täysin, ai että mikä onnellinen elämä.
MUTTA NE ÄMMÄT. Ne on kaiken sekasotkun lähde, ja niitä ei voi järjestää mieleisekseen. Joutuu valitsemaan vanhan ja ruman ämmän, eikä tässä vielä kaikki, sillä on lapsi toisen miehen kanssa, tai LAPSIA. Ämmät on sellainen ilmiö että niihin pätee
murphyn laki: "Jos jokin voi mennä pieleen, se menee pieleen".
Ämmissä on kaikki pielessä perkele.
Tässä tulee tää onnellisuuden kuilu. Raastaa kaksinverroin pahemmin tiedostaa, että miten hyvä elämä olisi voinut olla kaikilla, jos ämmät olis tajunneet toimia toisin. Nyt naiset sotkee KAIKEN JÄRJESTYKSEN onnellisessa elämässä.
nojoo, nyt vähän liioittelen turhaan taas. Mut yhtäkaikki naisissa ei ole kyllä mulla juhlaa. Se on Suomessa niin kova kilpailu naisista, että MUUTOIN maailman onnellisin maa, Suomi, on tässä parisuhde osassa kyllä onnettomin omasta mielestä.
Että se Filippiinit kyllä voittaa parisuhdeonnessa Suomen. Mutta se ei riitä syyksi muuttaa sinne, kun siellä kusee kaikki muu.
No se siitä. Ei tää valittamalla parane. Täytyy nielasta ämmien katkera kalkki.

Voi voi, jos olisin naisihminen luulen, että itseeni vetoaisi määrätietoiset miehet etkä oikein osu siihen haarukkaan.

Kuten nyt munallisenakin pidän NAISihmisistä jotka tietävät mitä haluavat.

Mä olen määrätietoinen. Mutta tossa elämän naisrintamalla mulla on niin huonoa laatua tiedossa, että vihaks laittaa.

Pieni gallup:
Mitäs mieltä täällä porukka on, onko nautinnon ja vitutuksen määrä sama eri ikä ja aikakausissa elämässä?
Eli, muuttaako ne vaan muotoaan? Vai onko kuitenkin niin, että esim. Keski-iässä vaan vitutusta on enemmän, mutta vastaavasti nautintoa ei ole kuin 20 vuotiaalla?

Sitä, että ej jaksa enään. En jaksa kyllä enään itsekään, sillä kuten sanoin, niin aika kovaa looppia jo mennään ja sinulla ei ole enään mitään annettavaa.

Niin.
On aika alistua tyytyväisen elämän kiroukselle.
Jääkööt se mysteeriksi miksi elämän piti mennä tällaiseksi. Downgreidattu elämä. Mutta ei auta. Suunta on vain eteenpäin.

Sä jäit asemalle ja juna meni jo.
Sä olet siitä vihanen naisille mutta oikeasti syy junasta myöhästymiseen on vaan ihan sun oma vika.

Tää keskustelu ei johda mihinkään koska sä oot niin täynnä itseäsi ja vihaa ettet pysty katsomaan rehellisesti peiliin.

Sä jäit asemalle ja juna meni jo.
Sä olet siitä vihanen naisille mutta oikeasti syy junasta myöhästymiseen on vaan ihan sun oma vika.

Tää keskustelu ei johda mihinkään koska sä oot niin täynnä itseäsi ja vihaa ettet pysty katsomaan rehellisesti peiliin.

Ei. Se on naisten vika. Koska jos mä saisin päättää, toimis junat eri tavalla. Piste.

Mutta ei sen väliä enää. Käännetään suunta nyt.
Nyt aletaan puhumaan tyytyväisen elämän siunauksesta, ei kirouksesta.
Asiat meneekin kaikki paremmin nyt. Kaikki käännetäänkin voitoksi.
Hmmm. Ikäänkuin päädyn tilanteeseen, jossa olen onnellisempi, kuin olisin ollut, jos olisin toiminut toisin.
Siunattuun tilanteeseen.

Sitä en käsitä, että mä kunnioitan ja jumaloin naisia mutta jos ero nyt tulis, oisin tosi mieluusti omillani vaikka lopun ikää.

Sä taas suhtaudut monta kertaluokkaa vihamielisemmin mut silti "JOUDUT" ottamaan naisen? Mikä pakko sun on naista ottaa sun elämää sotkemaan kun ne kerta kaiken pilaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom