Tyytyväisen elämän kirous(ko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juissi-
  • Aloitettu Aloitettu
Just luin MTV uutisista että alle puolella 30-vuotiaista naisista on lapsia. Eli pitäisi olla helppoa löytää lapseton kolmekymppinen nainen.
Sä et vaan kelpaa naisille, nyt kannattaa katsoa peiliin että mikset.
Vähän väliin huutelua, jos tuosta yhtälöstä haluaisi löytää lapsettoman, mutta lapsia haluavan päälle kolmekymppisen, joka on vielä tasapainoinen, niin yhtälö on todella vaikea. Moni tuntuu olevan sellaisia luonneita, että ei niitä kukaan jaksa parisuhteessa. Tai sitten on jäänyt se biletysvaihde päälle. Nämä siis ihan omien havaintojen perusteella.

Itse kyllä löysin päälle kolmikymppisen naisen, joka oli tavatessa sitä mieltä että ei lapsia missään nimessä ja kyllä hän on nykyään todella huolehtiva äiti. Enkä siis sano, että yh-äideissä on mitään vikaa, vaikka en tiedä olisiko itsestä koskaan ollut siihen yhtälöön. Varmaan riippuisi tapauksesta.

Pakko ohimennen huomauttaa tuosta, kun moni testasi sinulla markkina-arvoaan, niin tuli mieleen jääkaappiketju, x-malli ja minihameessa kotona oleilu. Jos nyt osasin nimimerkin oikein yhdistää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Unohetaas ne äm...ihanat naiset.
Se on jo tiedossa että jos ei ensirakkaansa kanssa 20v jäänyt, tai muutoin jäi ilman, niin
sitten ei saa "Punainen tupa ja perunamaa" elämäntavoitetta yhdessä naisen kanssa perinteiseen tapaan.
Täähän on harhaanjohtavaa näkökulmaa että "kaikille riittää nainen, koska miehiä ja naisia on yhtä paljon".
Ne voi olla tosi käytettyjä ja baggagea mukana. Eli pikemminkin puhutaan parvesta, ei naisesta.
No, kai se tossakin puhetavassa on hyvä tarkoitus taustalla. Halutaan ettei murehdita tilanteen negatiivisia puolia.
Vaan keskitytään siihen naiseen.
Olisi pitänyt toimia ite kuin Dr. Dre ja tehdä 6 lasta joka suuntaan ennen vakiutumista, niin olis erilainen
katsontanäkökulma aiheeseen. No ehkei sekään hyvä ole. Jätetään naisille toi lisääntymispakkomielle tietyissä ikävaiheissa, yksinhuoltajina tai ilman.

Mutta, puhutaas unirytmistä.
Se kun on tyytyväisen elämän kirousta varmasti.
Eli, milläs saatte perseenne ylös vapaapäivinä, ilman että nukutte liian myöhään, niin että
unirytmi sotkeutuu?

Taitaa olla uniongelmien suurin syy tämä.
Unipainetta ei kehity kun nukkuu myöhään. Sit taas valvotaan illalla,
sit taas ollaan univelassa liikenteessä arkena kun pitäis jaksaa työtä ja harrastuksia.
Päiväunikierteessä ja kofeiinikierteessä pakotetaan itseä salille etc. Vaikka energiatankit
loppu jo Tiistain kohdalla tms.

Oon kartottanu omat uniongelmani seuraavasti:
1: Juon kahvia n. 2-3 termospulloa päivässä. + mahd. energiajuomaa tarvittaessa. Vähän liikaa.
Tosin tätä on jatkunut 15vuotta tms että kroppa on niin ankarassa kofeiinikoukussa ettei mitään rajaa.
2: Joskus tulee vahingossa hölmöiltyä. Toivottavasti tämän kanssa oppisi,
mutta esim. että keittää kahvit arkena iltakuudelta vielä. Että jaksaa omia askareitaan. Sit
alkaa pelaamaan jotain tietokonepeliä. No se peli ei ole välttämättä syy, vaan seuraus unettomuudesta.
No sit menee yökolmeen, ja työherätys kuudelta 🤔 Ja seuraavana päivänä freesiys töiden jälkeen? Niinpä...
3: Naismurheet on pitäneet kans hereillä. Huolet ja murheet, mistä jo puhuttu. Lämpimässä kainalossa
bylsitään, ja maataan lusikassa käsi tississä kiinni. Sen kuuluis olla kansalaisoikeus. Mutta ei ole. Sit tää naisen adoptointi
tänäpäivänä. Lieneeköhän nyt hyväksi, kun ei sitä sileäihoista teiniä ilman raskausryppyjä ja baggagea taida saada.
Vai pitäisikö mennä vaan yhden illan suhteiden kautta silloin kun niitä saa, ja nukkua yksin.
TARVIITTEKO TE NAISEN TAI MIEHEN KAINALOA YÖUNILLENNE?
4: Päiväunet. Joku 25min. olisi tarvittaessa ok. Mutta vaatisi mestarillista elämäntaitoa. Tai ainakin sen, että muut asiat on suht. kunnossa ja ei kerry säännönomaisesti massiivisia univelkoja. Yleensä venähtä tällähetkellä päiväunet johonkin
2h. Olisi hyvä jos ei nukkuisi ollenkaan päiväunia. Tai oppisi ton 25min nukkumaan maksimissaan. Kovassa
unipaineessa sitten taas tulee vahingossa nukuttua liian pitkään, ja taas ei saada illalla unta. Pitäis olla mielekästä tekemistä päiväunilta heräämiseen kanssa. Ikävä herätä hirveessä univelassa päiväunilta, kun tietää että pitää lähteä raahaamaan askareiden kivirekkaa. (Esim. Tää harrastuksiin lähtö, vaikka salille lähtö. Saattaa väsyneenä olla ikävin asia mitä tietää.
Vois verrata sen iloisuusastetta siihen että "Lähdenpä tästä kauas kotoani pesemään pyykkiä johonkin". Eli salin
hauskuutta voisi verrata kotiaskareisiin. Totaalinen velvoite, ei niinkään hauskanpitoa tai mukavuutta.
5: Sit tää, että on hölynpöly elämäntilanne. Vapaapäivinä ei ole oikeanlaista tekemistä nousis aamulla kanssa ylös.
Riittäis, kun pystyis herää vapaapäivinäkin kello 6. Okei, jos nyt tässä kohtaa elämässä vielä käy baarissa, viimeisiä
äm...naiskatteluita tekemässä, niin saako herättyä kello 6 seuraavana aamuna?
Tästä pääseekin aasinsiltana seuraavaan kysymykseen:

MIKÄ TEIDÄT SAA VAPAAPÄIVÄN AAMUNA POMPPAAMAAN SÄNGYSTÄ YLÖS HEREILLE, VAIKKA OLISI
NUKKUNUT LIIAN VÄHÄN? KÄYTTEKÖ VIIKONLOPPUISINKIN TÖISSÄ MIKÄLI OLETTE JO VARATTUJA?
VAI MILLÄ MENNÄÄN? ERI IHMISILLÄ ERILAISIA ASIOITA. MUTTA KERTOKAA OMIANNE. MITÄ ALATTE PUUHAAMAAN LAUANTAI JA SUNNUNTAI AAMUSTA, JOKA ON SELLAISTA, ETTÄ SAA TEIDÄT YLÖS SÄNGYSTÄ, TYYTYVÄISEN ELÄMÄN KIROUKSEN HURMION VALLASSA?

Niin no, jos unirytmi on ollut joskus sekaisin niin olen sen korjannut. Sun tapauksessa heräisin lauantaina aikaisin ja olisin väkisin koko päivän hereillä. Sitten illalla ihmisten aikoihin sänkyyn, niin seuraavana päivänä maailma näyttäisi paljon paremmalta. Tämä toki vaatisi jonkinnäköistä väsymyksen ja epämukavan olon sietämistä sen yhden päivän ajan.

kofeiiniriippuvuuden ratkaisisin niin, että asteittain vähentäisi sen saantia. Tämäkin toki taas vaatisi epämukavan olon sietämistä, kenties useamman päivän ajan.

Mitkään näistä asioista eivät sulta todennäköisesti tule onnistumaan, koska se vaatisi oleilua siellä epämukavuusalueella..

Niin no, jos unirytmi on ollut joskus sekaisin niin olen sen korjannut. Sun tapauksessa heräisin lauantaina aikaisin ja olisin väkisin koko päivän hereillä. Sitten illalla ihmisten aikoihin sänkyyn, niin seuraavana päivänä maailma näyttäisi paljon paremmalta. Tämä toki vaatisi jonkinnäköistä väsymyksen ja epämukavan olon sietämistä sen yhden päivän ajan.

kofeiiniriippuvuuden ratkaisisin niin, että asteittain vähentäisi sen saantia. Tämäkin toki taas vaatisi epämukavan olon sietämistä, kenties useamman päivän ajan.

Mitkään näistä asioista eivät sulta todennäköisesti tule onnistumaan, koska se vaatisi oleilua siellä epämukavuusalueella..

Hmm.
Kuulostaa pelleilyltä.
Itse lähtisin ratkaisemaan niin että _elämässä olisi sisältöä_.
Ketä kiinnostaa herätä istumaan tuolilla 16 tunnin ajaksi, vain unirytmin takia.
Kyse on siitä, että ponnahtaa ylös sängystä, kun tietää että on kivaa tekemistä tiedossa ja tai on
pakko herätä.

Vähän väliin huutelua, jos tuosta yhtälöstä haluaisi löytää lapsettoman, mutta lapsia haluavan päälle kolmekymppisen, joka on vielä tasapainoinen, niin yhtälö on todella vaikea. Moni tuntuu olevan sellaisia luonneita, että ei niitä kukaan jaksa parisuhteessa. Tai sitten on jäänyt se biletysvaihde päälle. Nämä siis ihan omien havaintojen perusteella.

Itse kyllä löysin päälle kolmikymppisen naisen, joka oli tavatessa sitä mieltä että ei lapsia missään nimessä ja kyllä hän on nykyään todella huolehtiva äiti. Enkä siis sano, että yh-äideissä on mitään vikaa, vaikka en tiedä olisiko itsestä koskaan ollut siihen yhtälöön. Varmaan riippuisi tapauksesta.

Pakko ohimennen huomauttaa tuosta, kun moni testasi sinulla markkina-arvoaan, niin tuli mieleen jääkaappiketju, x-malli ja minihameessa kotona oleilu. Jos nyt osasin nimimerkin oikein yhdistää.

Yh-äiti yhtälöihin mennäåän, kun on pakko. Eli kun ei saada parempaa. Eikai niitä kukaan heti haluaisi.
Mutta joo. 30 vuotiaista on vaikea kaivaa mitään. kilpailu on kovaa söpöistä tytöistä. Jos tyttö on vähän "hupsumpi", se pamahtaa kyllä paksuksi aika aikasin.
Tossa 30v luokassa on sit epäviehättävämpiä typyjä, ja näitä älykkäitä ja söpöjä typyjä lapsettomina.
Ei niistä saa enää kelvollista aikaan, älykkäät ja söpöt on liian vaativia, ei niiden kanssa pysty pariutumaan, ja no,
kukapa haluaisi näitä epäviehättäviä?

Mikä ihme on jääkaappiketju, x malli, ja minihameessa kotona oleilu?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kun tekee lapsen nuorena niin se muuttaa poiskin siinä vaiheessa kun itse on elämänsä parhaassa iässä.

Okei olet siis MILF.
Onko sulla kuvia näyttää meille itsestäsi? siis...Sellaisia kuvia jotka on hieman paljastavia. Saa näkyä esim tissiä tai kamelinvarvasta.
;)

Yh-äiti yhtälöihin mennäåän, kun on pakko. Eli kun ei saada parempaa. Eikai niitä kukaan heti haluaisi.
En mä nyt noin sanoisi. Esim veli tuossa sinkkuuntui pari vuotta sitten. Liittyi sitten tinderiin, sanoi että seksiseuraa olisi kyllä riittänyt mutta ei kiinnosta sellaiset yhtään. En tätä epäile, ulkonäkö meni meistä enemmänkkn hänelle. Päätyi sitten yh:n kanssa yhteen. Sama parilla kaverilla. Kyllä se on se persoona joka siellä loppupeleissä eniten vaikuttaa, vaikka tottakai myös ulkonäön täytyy miellyttää.
Okei olet siis MILF.
Onko sulla kuvia näyttää meille itsestäsi? siis...Sellaisia kuvia jotka on hieman paljastavia. Saa näkyä esim tissiä tai kamelinvarvasta.
;)
Ei näin 😂 Jos sä oikeasti haluat pariutua, niin ei se nyt ainakaan noin onnistu.

Ei näin 😂 Jos sä oikeasti haluat pariutua, niin ei se nyt ainakaan noin onnistu.

Just niin.
Toisekseen mä en ole nainen joka otetaan "kun ei enää tiukempia lapsettomia parikymppisiä" saa, vaan mä olen nainen joka ottaa sen miehen jonka mä haluan.
Ja kolmanneksi mä en ole nyt (vielä?) ottamassa uutta miestä.

En mä nyt noin sanoisi. Esim veli tuossa sinkkuuntui pari vuotta sitten. Liittyi sitten tinderiin, sanoi että seksiseuraa olisi kyllä riittänyt mutta ei kiinnosta sellaiset yhtään. En tätä epäile, ulkonäkö meni meistä enemmänkkn hänelle. Päätyi sitten yh:n kanssa yhteen. Sama parilla kaverilla. Kyllä se on se persoona joka siellä loppupeleissä eniten vaikuttaa, vaikka tottakai myös ulkonäön täytyy miellyttää.

No ei se pariutuminen ehkä noilla puheilla lähde.

Persoona on se, joka siellä loppupeleissä vaikuttaa. Mutta edelleen pakosta on kyse :) iän luoma pakko.
Mieluummin mä ottaisin nää yh:t ilman lapsia tai lasta. Mutta sitä varten mun itseni pitäisi olla nuorempi.

Just niin.
Toisekseen mä en ole nainen joka otetaan "kun ei enää tiukempia lapsettomia parikymppisiä" saa, vaan mä olen nainen joka ottaa sen miehen jonka mä haluan.
Ja kolmanneksi mä en ole nyt (vielä?) ottamassa uutta miestä.

Minkäs ikäinen sä olet? Ja tupakoitko?

Huhhuijaa.,.
Katoin mätsit läpi. Oli kyllä sellasta sotkua ja äm...ihanaa naista taas siellä, että täytyy ottaa taas etäisyyttä...täytyy pysyä pinnalla..uuh.
Kaikkea muuta kuin 18v tiukkoja nymfoja. Voi hitto.
Jos en olis määrätietoinen, en ottais mitään naista. Sellaista sotkua.
Mutta tästä on varmaan jotain tutkimuksiakin että noi deittisovellukset aiheuttaa ahdistusta.
Uskoisin...täytyy katsoa niitä vaan harvemmin ja olla kytkeytyneempi live-elämään.
Nyt syömään halloumipataa ja nukkumaan. Kerkeää vielä 6h uinumaan, liittyen uneen.

Maailma on täynnä mielenkiintoisia miehiä.
Sitten kun tarvii miehen, valikoi niistä sen parhaimman.

Niin. Tää on eri näkökulma.
Kyseessä on se,
että tietty porukka ihmisistä on kiinnostuneita susta, ja sä otat sieltä sen parhaimman mitä saa.

Se on positiivinen tapa sanoa että :
"Pakon edessä otetaan se mitä saadaan. Se vähiten hirvein sekasotku"

No ei se pariutuminen ehkä noilla puheilla lähde.

Persoona on se, joka siellä loppupeleissä vaikuttaa. Mutta edelleen pakosta on kyse :) iän luoma pakko.
Mieluummin mä ottaisin nää yh:t ilman lapsia tai lasta. Mutta sitä varten mun itseni pitäisi olla nuorempi.
Eikä ole mikään iän luoma pakko. Toki jos sen puolison on pakko olla parikymppinen, niin voi olla aika haastavaa, ellet ole Danny. Haluatko sä siitä naisesta näyttelyesineen, pelkän petikaverin vai mitä? Oletetaan että pariudut sen parikymppisen unelmien naisesi kanssa. Hetken on kivaa, mutta mitäs sitten? Siellä ollaan vielä koulussa tai työuran alussa. Halutaan nähdä maailmaa. Mielipiteet voivat olla hyvinkin mustavalkoisia. Entäs vuorokausirytmi, kiinnostuksen kohteet, elämäntavat, kaveripiiri?

Mulla ainakin pariutuminen on mennyt sen mukaan kenestä olen kokonaisvaltaisesti kiinnostunut. Pelkkään ulkonäköön ihastuminen on taas ollut sellaista, että kiinnostus on romahtanut aika äkkiä kun on huomannut, ettei sisältö olekaan sitä mitä oletti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom