Tyrä! missä syy??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onko tämä tyrän ilmeneminen vain sumolla vetävien ongelma? kun tuntuu et lähes puolella sumo vetäjistä on ollut tyrä ja itsellänikin alkaa olla niitä oireita! vai onko se vaan liian kovan treenin ja muiden asioiden ikävä summa!? miten nyt kannattaa toimia että on kisa kunnossa kevään sm:kisoja varten??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika monella punttaajalla tuntuu olevan tyrä. Myös mulla on palleatyrä. En ole koskaan vetänyt sumolla, mut liian kireä vyö ei mulle ainakaan vedossa sovi. Jalkaprässiä ei kanssa oikeen tee mieli tehdä. Kyykyt sun muut menee sit kyl ihan kivasti. En kyl tiiä mistä tuo tyrä nyt sitten on tullu alunperin.

kodinputkimies sanoi:
onko tämä tyrän ilmeneminen vain sumolla vetävien ongelma? kun tuntuu et lähes puolella sumo vetäjistä on ollut tyrä ja itsellänikin alkaa olla niitä oireita! vai onko se vaan liian kovan treenin ja muiden asioiden ikävä summa!? miten nyt kannattaa toimia että on kisa kunnossa kevään sm:kisoja varten??

Se on ihan sama,että vetääkö sumolla vai kapealla vai eikö vedä muuta ku kät...jos on luonnostaan heikot vatsanpeitteet ni se tyrä kyllä ennemmin tai myöhemmin tulla tupsahtaa.
Lekuri sanoi minulle,että treenata voi niin kovaa ku haluaa,vaikka se tyrä siellä pullottelisikin.
Huom.Edellyttäen,että se tyrä ei ole kipeä,eikä vaivaa nuin muuten.Pullistele ihan homona ym...
Mutta leikkuuttaahan se kannattaa ennemmin tai myöhemmin.eli ei tod.näk. pitäisi haitata sinun treenejä.Leikkuuta ilman muuta vasta kevään kisojen jälkeen,jos vasta sittenkään.ja tämä ei ole :anssi:

näin ne isot pojat on tuumaillu että leveä kyykky asento ja semo veto edes auttaa sitä! vatsan paineista paha mennä sanomaan mitä luokkaa ne on!

Mulle lekuri meinas ettei kannata lähteä leikkaamaan jos vaan jotenkin pärjää, kun on kuulemma riskit aika isot. Ihan sydämen vierestä joutuis operoimaan...

kodinputkimies sanoi:
näin ne isot pojat on tuumaillu että leveä kyykky asento ja semo veto edes auttaa sitä! vatsan paineista paha mennä sanomaan mitä luokkaa ne on!

Menee jo hifistelyksi minun mielestä..Yksi pahimmista liikkeistä tyrälle on varmasti kovat vatsalihas sarjat.Varsinkin lisäpainoilla.Minulla puhkesi nivustyrä joko vatsalaudalla tehdyssä kovassa sarjassa tai jalkaprässissä.
Toinen puolikin vähän pullistelee,mutta on onneksi aikalailla oireeton.

Vatsalihaksia tyrkin menemään sen tunnin, syviä ja perusliaksia vastuksilla ja ilman. Sen jälkeen säkkireeni. Kotona satuin huomaamaan "ylimääräisen vatsalihaksen". Olin myös lisännyt tuota syöntiä aika reippaasti eli painetta oli sisäpuoleltakin. Nyt ollaan sitten veitsen alle jonossa :/.

Mulla leikattiin viikko takaperin palleatyrä ja alkaa olla aika ok.Lekuri sano et 3-4 viikkoo tekemättä mitää raskasta mut mikä lekurin mielest on raskasta? No kummiskii meinasin ottaa varman päälle ja polkee kuntopyörää viel 3viikkoo et varmast tulee hyvä.Kyykys ilmeni,loppuojennust tein niin pullahti aika hyvin.Jalat oli kapeella,mavee ei oikeestaa haitannu ku enkatkii tuli tyrän ilmenemisen jälkee.:wall:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Musta leski sanoi:
Niin...Pistä vaan tyrän piikkiin:D

no perkele ketäs siinä ois syytelly? reenikaverit ainaki vois ekana haukkua! kaikki saamattomia veltto kulleja!:hyper: sit oma motivaatio meni kans aika heikolle ku kipeyty nivunen!

Mulla tyrä tuli joskus yläasteella kun oli hirvee flunssa ja yskin ja aivastelin oikeen kunnolla. Puntilla rupesin käymään vasta sen jälkeen. Tuli siinä7-8 vuotta treenailtua tyrän kanssa ja kivaa oli... Sitten tulikin melkeen kolmen vuoden treenitauko muiden kiireiden(lapset ja talon rakentaminen) ja TYRÄN takia. Nyt on tyräleikkauksesta reilut kolme kuukautta ja kuukaus on tullu taas treenailtua, eikä oo kyllä tyrä(tai eihän se enää oo tyrä) vielä ainakaan vaivannu yhtään. On se veemäistä huomata olevansa taas "täys" aloittelija saliilla :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom