Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Grosskopf sanoi:MinkÀlaiset pippelit linnuilla on?
Sukulaku sanoi:EntÀ mitÀ eroa on jos tuomitaan suoraan ehdolliselle tai jos rangaistus jatkuu ehdollisena vankilan jÀlkeen?
MÀ olen kuvitellut niin, ettÀ se muutto useimmiten tapahtuu kuitenkin vasta siinÀ vaiheessa, kun työpaikka on jo varma. LisÀksi Helsingin vÀkiluku ei kuitenkaan niin hirveÀsti kasva, aika paljon muuttaa porukkaa ympÀryskuntiin, tossa vÀhÀn aikaahan se taas laski muutaman vuoden ajan.protsku sanoi:Miksi kaikki suomalaiset muuttavat työn perÀssÀ Helsinkiin? HelsingissÀ ei kuitenkaan pysty olemaan tarpeeksi työpaikkoja kaikille suomalaisille!![]()
Millasia norsuja ne ruostesorsanaaraat oikeen on jos niihin 50 senttiÀ seivÀstÀ uppoo? Taitaa olla lÀheisimmillÀÀnkin etÀsuhteita niillÀ.Volcano sanoi:Ruostesorsakoiraalta on löydetty itse asiassa niin suuri pippeli, ettÀ pakkotoiston jÀtkistÀkin jokainen kalpenee kateudesta.
Tupla-J sanoi:Millasia norsuja ne ruostesorsanaaraat oikeen on jos niihin 50 senttiÀ seivÀstÀ uppoo? Taitaa olla lÀheisimmillÀÀnkin etÀsuhteita niillÀ.
Tupla-J sanoi:Millasia norsuja ne ruostesorsanaaraat oikeen on jos niihin 50 senttiÀ seivÀstÀ uppoo? Taitaa olla lÀheisimmillÀÀnkin etÀsuhteita niillÀ.
Ruuvimurmeli sanoi:Miksi keijo s:n, ozzien ja Harmonyn toisia viestejÀ threadissÀ 'One shot! Postita vain yksi posti.' ei ole poistettu?
protsku sanoi:En ole biologi mutta veikkaan ettÀ tuollainen teleskooppimela on lÀhinnÀ ilmassa tapahtuvaa parittelua varten. NehÀn lentÀÀ pyristelevÀt samalla kun tekevÀt lemmen työn. Dragon korjannee jos olen vÀÀrÀssÀ! ;)
protsku sanoi:"TÀssÀ on Apinan vastine Gorillan mielipidekirjoitukseen Viidakkorummussa numero 11/05. Gorilla toi ansiokkaasti esille ne lukuisat probleemat joita liittyy viidakossa vapaalla jalalla temmeltÀvien karvaisten kaksijalkaisten pariutumiseen. Gorillan esittÀmÀ kiiman sÀÀtely on epÀilemÀttÀ yksi oivallinen keino rajoittaa lauman sisÀllÀ vallitsevia konflikteja, haluan kuitenkin tuoda esille myös nÀkökohdat a, b ja c........"
MÀ lÀhtisin kirjoittamaan vastinetta jotenkin tuohon tapaan jossa siis referoidaan Gorillan "ansiokas alkuperÀisteksti" muutamalla lauseella. Ja koska en ole kielipoliisi niin foorumin kielenoppineet voivat nyt astua areenalle ja sanoa painavan sanansa! ;)

Jos toi pitÀÀ paikkansa niin voisi kuvitella syyn olevan se, ettÀ niitÀ voisi sitten helpommin ottaa myös tavalliseen kÀyttöön liimaamalla tunnukset pÀÀlle.japa sanoi:EnsinnÀkin vÀittÀmÀ jonka olen kuullut: eli kaikki uudet jatkossa poliisin hankkimat autot ilman tunnuksia pitÀÀ olla valkoisia.
Ja jos tuo vÀittÀmÀ pitÀÀ paikkansa niin sitten se kysymys ettÀ miksi nÀin?
japa sanoi:EnsinnÀkin vÀittÀmÀ jonka olen kuullut: eli kaikki uudet jatkossa poliisin hankkimat autot ilman tunnuksia pitÀÀ olla valkoisia.
Ja jos tuo vÀittÀmÀ pitÀÀ paikkansa niin sitten se kysymys ettÀ miksi nÀin?
Siviiliautojenhan on tarkoitus sulautua muun liikenteen sekaan ja jos ne jatkossa tulevat olemaan kaikki valkoisia, niin tÀmÀ tarkoitus hieman kÀrsii.japa sanoi:No tuo vÀittÀmÀ on tullut henkilöltÀ jonka puoliso on poliisi. Ja ainakin miehittÀmÀtön tutka-auto ja muuta muukin uusi tutka-auto on tÀÀllÀ pÀin valkoisia. Tuo tunnusten pÀÀlle liimaaminen kyllÀ olisi jÀrkevÀ selitys, mutta kohtahan kaikki osaa valkoisia autoja esim. liikenteessÀ varoa.