Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Grosskopf sanoi:Minkälaiset pippelit linnuilla on?
Sukulaku sanoi:Entä mitä eroa on jos tuomitaan suoraan ehdolliselle tai jos rangaistus jatkuu ehdollisena vankilan jälkeen?
Mä olen kuvitellut niin, että se muutto useimmiten tapahtuu kuitenkin vasta siinä vaiheessa, kun työpaikka on jo varma. Lisäksi Helsingin väkiluku ei kuitenkaan niin hirveästi kasva, aika paljon muuttaa porukkaa ympäryskuntiin, tossa vähän aikaahan se taas laski muutaman vuoden ajan.protsku sanoi:Miksi kaikki suomalaiset muuttavat työn perässä Helsinkiin? Helsingissä ei kuitenkaan pysty olemaan tarpeeksi työpaikkoja kaikille suomalaisille!![]()
Millasia norsuja ne ruostesorsanaaraat oikeen on jos niihin 50 senttiä seivästä uppoo? Taitaa olla läheisimmilläänkin etäsuhteita niillä.Volcano sanoi:Ruostesorsakoiraalta on löydetty itse asiassa niin suuri pippeli, että pakkotoiston jätkistäkin jokainen kalpenee kateudesta.
Tupla-J sanoi:Millasia norsuja ne ruostesorsanaaraat oikeen on jos niihin 50 senttiä seivästä uppoo? Taitaa olla läheisimmilläänkin etäsuhteita niillä.
Tupla-J sanoi:Millasia norsuja ne ruostesorsanaaraat oikeen on jos niihin 50 senttiä seivästä uppoo? Taitaa olla läheisimmilläänkin etäsuhteita niillä.
Ruuvimurmeli sanoi:Miksi keijo s:n, ozzien ja Harmonyn toisia viestejä threadissä 'One shot! Postita vain yksi posti.' ei ole poistettu?
protsku sanoi:En ole biologi mutta veikkaan että tuollainen teleskooppimela on lähinnä ilmassa tapahtuvaa parittelua varten. Nehän lentää pyristelevät samalla kun tekevät lemmen työn. Dragon korjannee jos olen väärässä! ;)
protsku sanoi:"Tässä on Apinan vastine Gorillan mielipidekirjoitukseen Viidakkorummussa numero 11/05. Gorilla toi ansiokkaasti esille ne lukuisat probleemat joita liittyy viidakossa vapaalla jalalla temmeltävien karvaisten kaksijalkaisten pariutumiseen. Gorillan esittämä kiiman säätely on epäilemättä yksi oivallinen keino rajoittaa lauman sisällä vallitsevia konflikteja, haluan kuitenkin tuoda esille myös näkökohdat a, b ja c........"
Mä lähtisin kirjoittamaan vastinetta jotenkin tuohon tapaan jossa siis referoidaan Gorillan "ansiokas alkuperäisteksti" muutamalla lauseella. Ja koska en ole kielipoliisi niin foorumin kielenoppineet voivat nyt astua areenalle ja sanoa painavan sanansa! ;)

Jos toi pitää paikkansa niin voisi kuvitella syyn olevan se, että niitä voisi sitten helpommin ottaa myös tavalliseen käyttöön liimaamalla tunnukset päälle.japa sanoi:Ensinnäkin väittämä jonka olen kuullut: eli kaikki uudet jatkossa poliisin hankkimat autot ilman tunnuksia pitää olla valkoisia.
Ja jos tuo väittämä pitää paikkansa niin sitten se kysymys että miksi näin?
japa sanoi:Ensinnäkin väittämä jonka olen kuullut: eli kaikki uudet jatkossa poliisin hankkimat autot ilman tunnuksia pitää olla valkoisia.
Ja jos tuo väittämä pitää paikkansa niin sitten se kysymys että miksi näin?
Siviiliautojenhan on tarkoitus sulautua muun liikenteen sekaan ja jos ne jatkossa tulevat olemaan kaikki valkoisia, niin tämä tarkoitus hieman kärsii.japa sanoi:No tuo väittämä on tullut henkilöltä jonka puoliso on poliisi. Ja ainakin miehittämätön tutka-auto ja muuta muukin uusi tutka-auto on täällä päin valkoisia. Tuo tunnusten päälle liimaaminen kyllä olisi järkevä selitys, mutta kohtahan kaikki osaa valkoisia autoja esim. liikenteessä varoa.