Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikällä noi pähkinät teki kyllä sairaalareissun vaikka ei pähkinöille pitäis olla mitään allergiaa. Maha paskana ja yö sairaalassa pani miettimään et josko nää ei sovi mulle. Onhan ne kivan makuisia kieltämättä.

Miksi jääkiekossa tapellaan niin paljon? Eikä vain NHL:sä, vaan SM-liigassakin siellä on kyllä niitä kunnon nyrkkitappeluita joissa mätetään toista ihan kovalla kädellä. Ei muissa kontaktilajeissa, kuten futiksessa ole oikein samanlaista havaittavissa, ja muutenkin jääkiekko näyttää kuumentavan tunteita ihan eri tavalla. Onkohan ne kaukalon riitapukarit siviilissäkin helposti tulistuvaa ns. 'vaimonhakkaajamateriaalia', vai rajoittuuko ihan kaukaloon? Joku jääkiekkoilija valaiskoon.![]()
Mikä on "paljon"? Joidenkin mielestä tietty fyysisyys kuuluu lajiin.Miksi jääkiekossa tapellaan niin paljon?
Tappeluilla voidaan herättää joukkuetta ja/tai näyttää, että meille ei tehdä mitä tahansa.Eikä vain NHL:sä, vaan SM-liigassakin siellä on kyllä niitä kunnon nyrkkitappeluita joissa mätetään toista ihan kovalla kädellä.
Vai palaako sulla kämppä?Miksi mun palohälytin edelleen piippaa "patteri lopussa" merkkiääniä vaikka just vaihdoin patterin siihen. Riepoo perkele, onko se rikki?
Miksi mun palohälytin edelleen piippaa "patteri lopussa" merkkiääniä vaikka just vaihdoin patterin siihen. Riepoo perkele, onko se rikki?
Mitä tehdä, kun naapuri antaa kissansa olla vapaana=tulee meidän pihalle ja on ku kotonaan. Eniten "pelottaa" autot, yhden auton konepellin on jo kissa multa naarmuttanut ja siinä meni mun ja silloisen naapurin välit totaalisesti, koska kerroin että jos et pidä kissaas kiinni, minä tapan sen jos se vielä tulee mun auton päälle naarmuttamaan.
Nyt en haluais pilata välejä, mutta vielä vähemmän kissan tekemiä naarmuja autoihinkaan. Ensin nyt tietysti sanon aiheesta varoen, mutta jotenkin tuntuu, ettei taida mukava lähestyminen auttaa.
Rauhanomanen ratkaisu on käydä ostamassa (lemmikki)kaupasta "kissakarkotetta", jota suihkii sitten auton pintaan yms. paikkoihin, joihin ei kissoja halua. Itsellä ei ole kokemusta ko. aineista, mutta tiedän, että niitä on myynnissä.Mitä tehdä, kun naapuri antaa kissansa olla vapaana=tulee meidän pihalle ja on ku kotonaan. Eniten "pelottaa" autot, yhden auton konepellin on jo kissa multa naarmuttanut ja siinä meni mun ja silloisen naapurin välit totaalisesti, koska kerroin että jos et pidä kissaas kiinni, minä tapan sen jos se vielä tulee mun auton päälle naarmuttamaan.
Nyt en haluais pilata välejä, mutta vielä vähemmän kissan tekemiä naarmuja autoihinkaan. Ensin nyt tietysti sanon aiheesta varoen, mutta jotenkin tuntuu, ettei taida mukava lähestyminen auttaa.
Miksi nimitetään serkun lasta ?
Miksi nimitetään serkun lasta ?
Mitä tehdä, kun naapuri antaa kissansa olla vapaana=tulee meidän pihalle ja on ku kotonaan. Eniten "pelottaa" autot, yhden auton konepellin on jo kissa multa naarmuttanut ja siinä meni mun ja silloisen naapurin välit totaalisesti, koska kerroin että jos et pidä kissaas kiinni, minä tapan sen jos se vielä tulee mun auton päälle naarmuttamaan.
Kissat ei saa kulkea vapaana taajamissa valvomatta. Ota kissa kiinni ja vie eläinsuojaan tms. Jos mikään muu ei tehoa, jemmaa nitroja ruokaan ja jätä kissan kulkureitelle.