Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko kellään vinkkejä hyvistä pähkinöistä, joilla täydentää päivän kalorimäärää? Plussaa vielä jos kyseistä laatua olisi tarjolla K-kaupoissa.

Onko kellään vinkkejä hyvistä pähkinöistä, joilla täydentää päivän kalorimäärää? Plussaa vielä jos kyseistä laatua olisi tarjolla K-kaupoissa.

pistaasipähkinät ja suolapähkinät ovat ainakin hyviä, mutta eivät varmaan optimaalisia ravintoarvoiltaan. Itse olen vahvasti allerginen pähkinöille joten periaatteessa olen jäävi vastaamaan.

pistaasipähkinät ja suolapähkinät ovat ainakin hyviä, mutta eivät varmaan optimaalisia ravintoarvoiltaan. Itse olen vahvasti allerginen pähkinöille joten periaatteessa olen jäävi vastaamaan.

Joo no suolapähkinät olis varmaan sitten paras vaihtoehto, nuo pistaasipähkinät kun ovat kaikessa ihanuudessaan niin hemmetin kalliita... Joo ei varmaan mitään parhaita ravintoaineeltaan, mutta kun moni on suositellut ns. ''helppojen'' kaloreiden saantiin noita pähkinöitä. Ja kuitenkin normi ruoka syön mahdollisimman paljon ja proteiinipitoisia välipaloja, niin ei varmaan niin paljoa haittaa.

Meikällä noi pähkinät teki kyllä sairaalareissun vaikka ei pähkinöille pitäis olla mitään allergiaa. Maha paskana ja yö sairaalassa pani miettimään et josko nää ei sovi mulle. Onhan ne kivan makuisia kieltämättä.

Yritän täyttää veroilmoitusta... Ennen meni matkakulut omalla autolla, mutta nykyään saattaisi olla linja-autoonkin teoreettinen mahdollisuus, mutta...

Normaalina viikkona pystyisi menemään linja-autolla neljänä päivänä ja kertalipun hinta olisi (Matkahuollon hinnaston mukaan) 3,30 e yhteen suuntaan (Joku kaupunkilippu vissiin ois 43 e/kk + matkakortti 6,50e kertakuluna), mutta viidentenä päivänä pitäisi mennä omalla autolla (1,75e yhteen suuntaan). Miten tuollaisenkin merkitsee veroilmoitukseen? Toisinaan pääsee bussilla, mutta jos menee aikaisemmin töihin, ei pääse... Toisinaan on pitänyt mennä aikaisemmin töihin useamminkin kuin kerran viikossa...

Yritän täyttää veroilmoitusta... Ennen meni matkakulut omalla autolla, mutta nykyään saattaisi olla linja-autoonkin teoreettinen mahdollisuus, mutta...

Normaalina viikkona pystyisi menemään linja-autolla neljänä päivänä ja kertalipun hinta olisi (Matkahuollon hinnaston mukaan) 3,30 e yhteen suuntaan (Joku kaupunkilippu vissiin ois 43 e/kk + matkakortti 6,50e kertakuluna), mutta viidentenä päivänä pitäisi mennä omalla autolla (1,75e yhteen suuntaan). Miten tuollaisenkin merkitsee veroilmoitukseen? Toisinaan pääsee bussilla, mutta jos menee aikaisemmin töihin, ei pääse... Toisinaan on pitänyt mennä aikaisemmin töihin useamminkin kuin kerran viikossa...

Jättäisin sen teoreettisen mahdollisuuden käyttämättä ja löisin vaan omalla autolla kaikki, jos kerran oot omalla autolla kulkenu.

Ollu hirvee muistikatkos nyt jo toista päivää. Oon koittanu miettiä mikä hitto sen liikkeen nimi on missä vedetään leuka ja samalla liikkeellä tangon päälle ja siitä vielä ylös suorille käsille. Pyörii ikään kuin kielen päällä se nimi mutta en saa sitä mieleen.

Ollu hirvee muistikatkos nyt jo toista päivää. Oon koittanu miettiä mikä hitto sen liikkeen nimi on missä vedetään leuka ja samalla liikkeellä tangon päälle ja siitä vielä ylös suorille käsille. Pyörii ikään kuin kielen päällä se nimi mutta en saa sitä mieleen.

Palomiespunnerrus, muscle up

ainakin muistaakseni.

Pistät vain, että epäsäännöllinen työaika, eikä julkista liikennettä ole käytettävissä. Minulla ainakin mennyt aina läpi. Kyllä ne siellä tarkistelee, jos niitä kiinnostaa :)

Jättäisin sen teoreettisen mahdollisuuden käyttämättä ja löisin vaan omalla autolla kaikki, jos kerran oot omalla autolla kulkenu.

Pistät vain, että epäsäännöllinen työaika, eikä julkista liikennettä ole käytettävissä. Minulla ainakin mennyt aina läpi. Kyllä ne siellä tarkistelee, jos niitä kiinnostaa :)

Kyllä mustakin vähän tuntuu, että jatkan hyväksi todetulla linjalla... Kun vielä linja-autopysäkkikin on melkein kolmen kilometrin päässä...

Saako penisilliinin oton yhteydessä juoda teetä? Vaikuttaako siis imeytymiseen?

Penisilliini imeytyy suun kautta otettuna aika huonosti, parhaiten imeytyy kun sen ottaa tyhjään mahaan. Penisilliinitabletit ovat yleensä tosi isoja, eikä niitä saa puolittaa/murskata, niin voi olla helpompi ottaa jonkun kylmän juotavan kanssa, että saa kerralla kulautettua alas. Teessä itessään ei oo mitään mikä vaikeuttais imeytymistä.

Multa varmaan meni jotain ohi nyt...... Mutta olisiko mahdollista, että tuo penkki ( ja liike ) on saanut nimensä Larry Scottin mukaan?

Niin no, wikistä lukemalla tuohon olisi saanut ainakin tämmöisen vastauksen: "Scott attributes his football-shaped biceps to an exercise invented by Gironda, "The Preacher Curl," which became standard repertoire among many bodybuilders, and is often called the Scott Curl due to the association with Scott." - http://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Scott_(bodybuilder)

Back
Ylös Bottom