Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Meikällä noi pähkinät teki kyllä sairaalareissun vaikka ei pähkinöille pitäis olla mitään allergiaa. Maha paskana ja yö sairaalassa pani miettimään et josko nää ei sovi mulle. Onhan ne kivan makuisia kieltämättä.

Söitkö pistaasipähkinöitä? Niissä oli muistaakseni jossain välissä salmonellaa.

Miksi jääkiekossa tapellaan niin paljon? Eikä vain NHL:sä, vaan SM-liigassakin siellä on kyllä niitä kunnon nyrkkitappeluita joissa mätetään toista ihan kovalla kädellä. Ei muissa kontaktilajeissa, kuten futiksessa ole oikein samanlaista havaittavissa, ja muutenkin jääkiekko näyttää kuumentavan tunteita ihan eri tavalla. Onkohan ne kaukalon riitapukarit siviilissäkin helposti tulistuvaa ns. 'vaimonhakkaajamateriaalia', vai rajoittuuko ihan kaukaloon? Joku jääkiekkoilija valaiskoon. :david:

Miksi jääkiekossa tapellaan niin paljon? Eikä vain NHL:sä, vaan SM-liigassakin siellä on kyllä niitä kunnon nyrkkitappeluita joissa mätetään toista ihan kovalla kädellä. Ei muissa kontaktilajeissa, kuten futiksessa ole oikein samanlaista havaittavissa, ja muutenkin jääkiekko näyttää kuumentavan tunteita ihan eri tavalla. Onkohan ne kaukalon riitapukarit siviilissäkin helposti tulistuvaa ns. 'vaimonhakkaajamateriaalia', vai rajoittuuko ihan kaukaloon? Joku jääkiekkoilija valaiskoon. :david:

Mikä on sun mielestä paljon? Kuinka paljon sm-liigassa tapellaan?

äh...eihän sitä pitäis trollailuun tarttua...futis kontaktilaji :lol2:

Mitä tehdä, kun naapuri antaa kissansa olla vapaana=tulee meidän pihalle ja on ku kotonaan. Eniten "pelottaa" autot, yhden auton konepellin on jo kissa multa naarmuttanut ja siinä meni mun ja silloisen naapurin välit totaalisesti, koska kerroin että jos et pidä kissaas kiinni, minä tapan sen jos se vielä tulee mun auton päälle naarmuttamaan.
Nyt en haluais pilata välejä, mutta vielä vähemmän kissan tekemiä naarmuja autoihinkaan. Ensin nyt tietysti sanon aiheesta varoen, mutta jotenkin tuntuu, ettei taida mukava lähestyminen auttaa.

Miten saan viestit näkymään rivit kokonaisina? nykyään rivit näkyy kokonaisina vaan jos painan ton "A/A" pois tosta vasemmalta valikosta.

Miksi jääkiekossa tapellaan niin paljon?
Mikä on "paljon"? Joidenkin mielestä tietty fyysisyys kuuluu lajiin.

Eikä vain NHL:sä, vaan SM-liigassakin siellä on kyllä niitä kunnon nyrkkitappeluita joissa mätetään toista ihan kovalla kädellä.
Tappeluilla voidaan herättää joukkuetta ja/tai näyttää, että meille ei tehdä mitä tahansa.

Joku voisi kysyä, että onko jalkapallossa filmaavat pelaajat siviilissä petoksiin sortuvia jne? Ja minä katson sekä futista että lätkää.

Mitä tehdä, kun naapuri antaa kissansa olla vapaana=tulee meidän pihalle ja on ku kotonaan. Eniten "pelottaa" autot, yhden auton konepellin on jo kissa multa naarmuttanut ja siinä meni mun ja silloisen naapurin välit totaalisesti, koska kerroin että jos et pidä kissaas kiinni, minä tapan sen jos se vielä tulee mun auton päälle naarmuttamaan.
Nyt en haluais pilata välejä, mutta vielä vähemmän kissan tekemiä naarmuja autoihinkaan. Ensin nyt tietysti sanon aiheesta varoen, mutta jotenkin tuntuu, ettei taida mukava lähestyminen auttaa.

Jos haluut pitää välit kunnossa niin pistät sen vaa "katoo", jos meet nätisti sanoon ja muutosta ei tapahdu niin mitäs sitten? Sua aletaan epäileen siitä ettei Rontti tullut kotii=välit pilal tai jos uhkaat=välit pilal. Ei varmaan mitään kissoja voi viiä mihinkään eläintenlöytökotiinkaan tms...

Rauhanomanen ratkaisu on käydä ostamassa (lemmikki)kaupasta "kissakarkotetta", jota suihkii sitten auton pintaan yms. paikkoihin, joihin ei kissoja halua. Itsellä ei ole kokemusta ko. aineista, mutta tiedän, että niitä on myynnissä.

Ne karkotteet on ihan kuraa. Samoin joskus koiran kanssa suihkuttelin tabascoa veteen sekotettuna listoihin kun se niitä pentuna tykkäs jyrsiä. Rupes vaan kahta kauheammin niitä syömään, että se siitä sitten.

serkun lapseksi. Sinun ja sen lapsen välille ei taida olla olemassa mitään nimeä. Sun penskat on pikkuserkkuja serkun lapsen kanssa.

Kissat ei saa kulkea vapaana taajamissa valvomatta. Ota kissa kiinni ja vie eläinsuojaan tms. Jos mikään muu ei tehoa, jemmaa nitroja ruokaan ja jätä kissan kulkureitelle.

Kuinkahan paljon maksaa puhelimen kosketusnäytön kennon vaihtaminen?

Kissat ei saa kulkea vapaana taajamissa valvomatta. Ota kissa kiinni ja vie eläinsuojaan tms. Jos mikään muu ei tehoa, jemmaa nitroja ruokaan ja jätä kissan kulkureitelle.

Mikä vittu siinä on, että niille eläimille on kostettava se ihmisten typeryys? Ensimmäinen vinkkisi on hyvä, toinen ihan saatanan perseestä. Iidootti.

Back
Ylös Bottom