Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin viikko sitten farkut, jotka silloin osottautuivat hyviksi. Nyt kuitenkin farkut ovat löystyneet ikävästi vyötäröltä. Vyön kanssa farkkuja pystyy käyttämään hyvin. Mutta onko jossakin jokin paikka, jossa farkkujen vyötäröä voisi jotenkin "kaventaa"? Toivottavasti joku ymmärsi, mitä tarkoitan :D
Onko lain vastaista juoda alkoholia autossa ? Joku pieni mutu-tuntuma on että siitä sakko rapsahtais jos autossa on avattu alkoholijuoma, mutta en oo varma niin varmistan asian. Kaverin kanssa lähdössä perjantaina pidemmälle ajelulle (kaveri siis ajaa, en minä) ja ajatus kävi että jos muutaman oluen jois matkan aikana, mut jos on lain vastaista niin täytyy jossain ulkona juora pysähdyksissä :D
Onko lain vastaista juoda alkoholia autossa ? Joku pieni mutu-tuntuma on että siitä sakko rapsahtais jos autossa on avattu alkoholijuoma, mutta en oo varma niin varmistan asian. Kaverin kanssa lähdössä perjantaina pidemmälle ajelulle (kaveri siis ajaa, en minä) ja ajatus kävi että jos muutaman oluen jois matkan aikana, mut jos on lain vastaista niin täytyy jossain ulkona juora pysähdyksissä :D
Joissain osavaltioissa. Ei suinkaan kaikissa.Jenkeissä sitten onkin kiellettyä että autossa on edes avattu alkoholijuoma.
Farkuille ei voi itse tehdä juuri muuta kuin lyhentää lahkeita. Tavalliset koneet eivät jaksa ommella paksua kangasta, ja niitit yleensä estävät muutenkin niiden korjailun. Ostit liian isot housut.
On mun farkkuja ainakin tyttöystävä kaventanu ihan kotoa löytyvältä "tavallisella" ompelukoneella ihan onnistuneesti.Farkuille ei voi itse tehdä juuri muuta kuin lyhentää lahkeita. Tavalliset koneet eivät jaksa ommella paksua kangasta, ja niitit yleensä estävät muutenkin niiden korjailun. Ostit liian isot housut.
On mun farkkuja ainakin tyttöystävä kaventanu ihan kotoa löytyvältä "tavallisella" ompelukoneella ihan onnistuneesti.
Jos vastaantulevien kaistalla on kameratolppa, ja ajat vaikka autoa ohittaessa siitä kovempaa kuin rajoitus, ottaako se kuvan? :D
Mitä on kasvukivut ja mistä ne johtuu? Voiko aikuisella olla kasvukipuja? Voiko aikuinen vielä kasvaa pituutta (en tarkoita nyt armeijaikäisiä poikia vaan jotain 25+ ikäisiä ihmisiä)?