Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minulla on muutamassa ikävässä paikassa ns. koholuomi, tuossa kainalossa (hinkkaa treenitopin reunaan) ja tuossa olkapäässä mikä taasen hinkkautuu urheiluliivien takia. Pitäis nuo käydä poistattamassa ja samalla ihan täysin kosmeettisista syistä haluaisin useamman luomen veke, yhteensä poistettavia luomia ehkä 20, suurinosa ihan pieniä tosi. Jos menee yksityiselle nappaamaan (laserilla, mahd. vähän arpia kiitos) niin paljonkohan tulee maksamaan? Poistaako lääkäri laserilla monia luomia samalla? Onko se kuinka pitkä operaatio muutenkin?

Minulla on muutamassa ikävässä paikassa ns. koholuomi, tuossa kainalossa (hinkkaa treenitopin reunaan) ja tuossa olkapäässä mikä taasen hinkkautuu urheiluliivien takia. Pitäis nuo käydä poistattamassa ja samalla ihan täysin kosmeettisista syistä haluaisin useamman luomen veke, yhteensä poistettavia luomia ehkä 20, suurinosa ihan pieniä tosi. Jos menee yksityiselle nappaamaan (laserilla, mahd. vähän arpia kiitos) niin paljonkohan tulee maksamaan? Poistaako lääkäri laserilla monia luomia samalla? Onko se kuinka pitkä operaatio muutenkin?

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta tuttavilta olen jotain kuullut. Eräällä kaverillani oli 3 luomea, jotka kävi poistattamassa yksityisellä. Hintaa tuli hänen muistaakseen n.100-150 euroa. Toisella tutullani oli ollut 10 luomea jotka kaipasivat poistattamista. Yksityisellä hän ei käynyt, vaan ihan kunnallisella ja hinnaksi tuli perus tk maksu. Luomet poistettiin 3-4 erissä eli kolme kertaa täytyi käydä. Eli luulen, että yksityinenkään ei kerralla noita kaikkia 20 luomea poista, jos poistaa edes kaikkia joita luulet tarvitsevasti poistettavaksi. Parhaan hinta-arvioin kuitenkin saat kun otat yhteyttä läääkäriin. Toivottavasti kuitenkin jotain suuntaa-antavaa tästä sait.

Aukaisen suuni täysin auki, niin oikeasta korvasta kuuluu "pihinää", ilma karkaa jonnekin tai tulee korvasta sisään, toisesta korvasta ei kuulu mitään.

Mitä tämä meinaa?

Minulla on poistettu laserilla 4 luomea ja hinta taisi olla aikalailla jotain 150e suuntaista. Tästä on useampi vuosi, enkä ihan tarkkaan muista, mutta olisiko ainakin 5-6 luomea ollut mahdollista yhdellä kertaa poistaa. Laserilla poistettaessa kannattaa huomioida, että kaikkia luomia ei voi laserilla poistaa, tästä syystä itsellänikin poistettiin vain 4 luomea, vaikka yksityiselle mennessä ajatuksena oli poistattaa useampia. Loppujen kohdalla lääkärin arvio oli se että luomia ei saada laserilla kokonaan poistettua, koska eivät ole tarpeeksi pinnassa ja luomi palaa todennäköisesti poiston jälkeen uudelleen näkyviin. Tämä on ollut yhden poistetun koholuomen kohdalla havaittavissa siten että vaikka kohouma on nyt poissa, on luomen pigmentti hiljalleen tullut takaisin esiin. Eli jos haluat luomesta täysin eroon, ainoa vaihtoehto on leikkaus ja tästä toki jää ikävämpi arpi. Laserista ei itselle jäänyt näkyviä arpia, mutta tosiaan kaikkia luomia ei voi laserilla poistaa.

Onnistuuko ihan perus urheilukaupasta ostetun Feltin hybridipyörän kumien pumppaus huoltoaseman renkaiden pumpulla vai pitääkö siihen ostaa jonkinlainen välikappale renkaan ja pumpun välille?

Mikähän on vikana kun Tapatalk ei enää avaa pakkista? Heittää herjana että plugin has not been activated for this foeum tms. Ei oo aiemmin ollu mitää ongelmaa enkä ny ymmärrä miten toi fiksataan. Puhelimena Galaxy S2.

eikö tosiaan kellää oo vastaavaa tapahtunu? tai siis et osais kertoa voiko tota ny juoda? tulee kunnan vesi ja outo homeinen jälkimaku jää suuhun. :D

googlestakaan ei löytyny mitää oikeen tuosta.

Kuka osais kertoo mulle miksei bändit käytä Evian -vettä? :D

Kattelee bändin ku bändin "vaatimuslistaa", ni aina löytyy, että x-määrä pullovettä, mutta erikseen eriteltynä, että "Ei Eviania".

Niin että suomalaiset yhtyeet ottaa sitten vaan mallia muualta? :D

No ainaha pitää ison maailman mallii vetää :D ameriikan meno!

pitää olla yhteiskunnallisesti tiedostava hei!

Käykö muille niin että (maksukanavissa) alkaa yhtäkkiä tekstitys tulee jäljessä? Mulla esim discovery tekee välillä tota ja on todella häiritsevää, eikä tekstitys lähde vittuun vaikka sen valikosta laittaa kokonaan pois.

Back
Ylös Bottom