Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö homma toimi myös niin, että annat sen kortin nyt pomolles ja jos tarvitset toisen niin tilaat sen netistä?
Teoriassa se vanha ei ole voimassa kun uuden tilaa, mutta käytännössä tietysti sama asia kuin kopiointi.
Njaa, minä vähän niinkuin oletin, että tarkoitus oli toimia sääntöjen, ohjenuorien ja lakipykälien puitteissa. :D Mutta siis jos rehellisesti toimitaan, niin yhteen paikkaan päätoimen verokortti, muihin sivutulon verokortti. Ja muutosverokortissa on teksti "korvaa aikaisemman verokortin" tms, joten se ei toimi alkuperäisen verokortin rinnalla. Tai siis, ei pitäisi toimia.
Minkä alan töitä teet? Mites tuo freelanceverokortti?
E. Luulisin verottajan alkavan ihmetellä siinä vaiheessa, kun kymmenen eri palkanlaskijaa toimittaa verottajalle tiedot sinulle maksetuista palkoista, ja jokaisessa menty perusprosentilla.
Ja tosiaan aika vaikeaselkoisesti nämä on selvitetty, kun itse niitä plärää. Ja virkailijoiltakin saattaa saada erilaisia vastauksia. Joskus hain 90-luvulla tuollaista vuositulokorttia, ei annettu. Viikon päästä sain kun kävin eri luukulla.Vkl ovella ja arkisin 2-4 eri vuokrafirmalle. Mutta eikös pätkätyöläistä nyt raiskata silmään aika rankasti, kun painetaan pätkäduunia ja maksetaan siitä vielä vakkareita kovemmat verot?
Kuinkapaljon aikuinen mies (sanotaan vaikka 80 kg, ei lihava) voi nauttia buranaa, että alkaa tulla jotakin huonoja vaikutuksia kropalle? Montako mg:tä?
Ja paljonko samainen henkilö voi nauttia päivänaikana esim. buranaa, tasaisesti nautittuna?
Ibuprofeeni tehostaa kyllä parasetamolin vaikutusta jos niitä haluaa käyttää rinnakkain, mutta ei sitten kumpiaki maksimiannoksella...Joo, itsellä iho vähän huonossa kunnossa (kaikkea paskaa+ pahasti tulehtunut) niin buranaa siihen otan, tietää vähän kuinkapaljon ottaa.
Kunnon kosteus/perusvoide on kans hyväksi jos on vaikkapa atooppisesta ihosta johtuvaa tulehdusta.
Aknehommat sit vielä erikseen...Miksi minun DVD:ni näyttää kuvan televisiossa sinisävyisenä? Pelkkä TV toimii, mutta kun laittaa DVD:n päälle, niin värit muuttuvat siniseksi. Tarkistelin johtoja niin ihan hyvin näyttävät kiinni olevan, mitään asetuksiakaan en ole muuttanu. Kyllä tuo kone pari päivää sitten toimi, missäköhän on vika?
Voiko olla päätoimi verokortti ja freelance kortit samaa aikaa? :D
99% varmuudella sanoisin että ei. Itelläkin on toi freelancerkortti, siinä vaan on ite pidettävä huoli, että pysyy tulorajojen sisällä, koska mätkyt heilahtaa armotta seuraavana vuonna, jos menit yli.
Psoriin olen käyttänyt melko vahvoja kortisonisalvoja, eikä niistä ole minulle juuri iloa ollut. Auttaa tasan sen kuurin and here we go again :(