Meikäläiseltä leikattii umpilisäke pari viikkoa sitten, niin mietin että voisinko tehdä jotain kevyttä reeniä jo hauiksille ja ojentajille, vai odotanko vielä viikon kaks ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai sitä voi tehdä hauiksille ja ojentajille jotain kevyttä niin, ettei jännitä vatsaa ollenkaan.En tosin usko, että tollaisesta superkevyestä treenistä olisi hyötyä joten kannattaa varmaan odotella vielä viikko-pari.Meikäläiseltä leikattii umpilisäke pari viikkoa sitten, niin mietin että voisinko tehdä jotain kevyttä reeniä jo hauiksille ja ojentajille, vai odotanko vielä viikon kaks ?
Kyllä, vaikka tämä:Maustamaton raejuusto. Näin lukee paketissa. Onko olemassa maustettuja versioita?
minkä takia youtube pätkii niin helvetisti vaikka muuten on nopea netti?
Voi olla myöskin niin, että jos olet nikotiiniriippuvainen niin ilman sitä nikotiiniannosta sun aivot toimii vielä huonommin. Sama kuin kofeiinin kanssa. Monet ei herää ilman kahvia ollenkaan, mutta niille se ei tuota kovin suurta tuskaa jotka eivät kahvia juo.Onko tutkimusta, että miten tupakointi ennen koetta vaikuttaa kokeen tulokseen? Päättelisin, että tupakointi ennen koetta heikentää hapenottokykyä kuten yleensäkin joten aivot eivät saa niin paljon happea jolloin ne eivät toimi yhtä hyvin. Olenko väärässä?
Voi olla myöskin niin, että jos olet nikotiiniriippuvainen niin ilman sitä nikotiiniannosta sun aivot toimii vielä huonommin. Sama kuin kofeiinin kanssa. Monet ei herää ilman kahvia ollenkaan, mutta niille se ei tuota kovin suurta tuskaa jotka eivät kahvia juo.
Mihin kohtaan oikeaoppisesti kasvoja lyödään, jos läntätään ns. päin näköä eli turpaan jotakuta? Ei siis puhuta mistään taistelulajeista vaan ihan rehellisistä snagarirähinöistä tms. Leukaan, nenään, silmään?
Kuivatun karpalon, kuivatun kirsikan ja kuivatun heinäpaalin välimaastoon.Miltä goji-marjat maistuu?
Miltä goji-marjat maistuu?
Jos sama pankki mihin oot maksanu. Jos eri niin ei, mutta soittamalla voivat vissiin selvittää. Kannattaa kuitenkin tulostaa kuitti jota näyttää.Posti oli hukannut mun autoverolaskun. Jätetään nyt pieni mahdollisuus sillekkin, että oon ite viskassu sen roskiin mainosten mukana. Noh sieltä tuli kuitenkin muistutuslasku eräpäivällä HETI, ja viestillä auto ajokiellossa. Maksoin laskun tossa aamulla oman pankin tilinumerolla, niin näkyykö toi samantien siellä tiedoissa että uskaltaa ajella?
Posti oli hukannut mun autoverolaskun. Jätetään nyt pieni mahdollisuus sillekkin, että oon ite viskassu sen roskiin mainosten mukana. Noh sieltä tuli kuitenkin muistutuslasku eräpäivällä HETI, ja viestillä auto ajokiellossa. Maksoin laskun tossa aamulla oman pankin tilinumerolla, niin näkyykö toi samantien siellä tiedoissa että uskaltaa ajella?