Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tarvitsin varmistuksen tähän asiaan. Mihin tää maailma oikein on menossa? :D

head%20up%20ass.jpg

Vai onko ihmiset nykyään niin tyhmiä että tämäkin asia pitää laittaa näkyville?

Ihan oikeasti tuntuvat olevan. Kun on kyse ravintoasioista tai ylipäätään mistään mikä liittyy treenaamiseeen niin ei koskaan pidä aliarvioida sitä, miten pihalla jotkut voivat olla. Pätee tietysti moneen muuhunkin aihepiiriin.

Olen kesätyöntekijä, sopimuksessa lukee 40h/viikko, 8h työpäivät, onko perjantai minullekin palkallinen vapaapäivä?
Se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu. Jos mennään tesin mukaan, niin joissakin teseissä on ehto, että töissä pitää olla ollut niin ja niin kauan, ennen kuin on oikeutettu arkipyhäkorvauksiin.

Ei oo kyl afta. Tää on tämmönen patti, herneen kokoinen. Ja tumman violetti väriltään, vähän ku olis kuollutta verta sisällä.

Kuulostaa siltä, että olet kerran puraissut siihen, ja siihen on noussut mustelma. Noin ohuen ihon kohdassa siitä tulee patti. Jos ei muutamassa päivässä lähde, niin huolestu sitten. Ja koeta olla purematta lisää.

Kuulostaa siltä, että olet kerran puraissut siihen, ja siihen on noussut mustelma. Noin ohuen ihon kohdassa siitä tulee patti. Jos ei muutamassa päivässä lähde, niin huolestu sitten. Ja koeta olla purematta lisää.

On ollut ainakin muutaman viikon ajan jo. Ja purin tohon perkeleeseen taas tänään ja se turpos lisää. Kaivan sen kohta ite puukolla irti.

Voi olla joku tulehdus siellä -> lääkäriin, jos on ollut jo muutaman viikon. Terveydenhoitaja ei tuollaisista tiedä mitään. Varmaan yleislääkärillä kävisin itse ensin.

No kävin äsken työterveydessä. Joku patti se nyt sitten oli, tullut siitä kun oon purrut huuleeni. Lääkäri imi neulalla paskat poies, saas nähdä paraneeko, ainakin pieneni olemattomiin. Vittu kun pitää olla tämmönen rullahuuli.

bubba.webp

Taitaa olla Heinz ketsuppi, joka on kyllä muuten myös vitun kallistakin. Ite tykkään myös välillä käyttää maustettuja ketsuppeja, suosittelen.

No kävin äsken työterveydessä. Joku patti se nyt sitten oli, tullut siitä kun oon purrut huuleeni. Lääkäri imi neulalla paskat poies, saas nähdä paraneeko, ainakin pieneni olemattomiin. Vittu kun pitää olla tämmönen rullahuuli.

katso liitettä 82681

Itelläni oli tollainen viime syksynä. Yksityisellä asti piti käydä kun eivät osannu arvauskeskukses muutakun arvailla ja tukkeutunut sylkirauhanen se oli. Se voidaan kuulemma leikata, tai sitten vaan venaa että häviää. Meniköhän itelläni joku 3kk että kokonaan hävisi... Puhkaseminen on vaan tilapäinen apu, tulee takasin.
Ei siitä mitään haittaa ole terveydellisestä, helvetin ärsyttävä kun pahimmillaan näky selvästi ulospäinkin :D

Itelläni oli tollainen viime syksynä. Yksityisellä asti piti käydä kun eivät osannu arvauskeskukses muutakun arvailla ja tukkeutunut sylkirauhanen se oli. Se voidaan kuulemma leikata, tai sitten vaan venaa että häviää. Meniköhän itelläni joku 3kk että kokonaan hävisi... Puhkaseminen on vaan tilapäinen apu, tulee takasin.
Ei siitä mitään haittaa ole terveydellisestä, helvetin ärsyttävä kun pahimmillaan näky selvästi ulospäinkin :D

Joo sitähän se lekuri mullekin sanoi, että jos ei parin viikon aikana häviä niin sit voi käydä leikkauttamassa poies.

Mut voi jumalauta mä purin taas tohon vitun pattiiin!! :curs:

Taitaa sun rimas olla korkeammalla kuin mihin sulla rahkeet varsinaisesti riittää :rolleyes:

Yritänkin luoda ittelleni sellasta pakkiksen panomies/alfa imagoa!;)

Tyttö tuntuu olevan meikästä kiinnostunut aina kännissä, joten mitään tunteillapelleilysikailua ei siis tapahdu, olkaa huoleti, opin kerrasta :)

Tytöllä pieni vatsamakkra, mulla sixpack, eli tasot ei kohtaa :rolleyes:

Mutta nyt riitti offtopic! Suuntaan mulkkuni kohti kalajoen juhannusta!

Yritänkin luoda ittelleni sellasta pakkiksen panomies/alfa imagoa!;)

Tyttö tuntuu olevan meikästä kiinnostunut aina kännissä, joten mitään tunteillapelleilysikailua ei siis tapahdu, olkaa huoleti, opin kerrasta :)

Tytöllä pieni vatsamakkra, mulla sixpack, eli tasot ei kohtaa :rolleyes:

Mutta nyt riitti offtopic! Suuntaan mulkkuni kohti kalajoen juhannusta!

No mitä väliä jollain pienellä vatsamakkaralla? Otat sen tytön nyt, ja sitten siellä Kalajoella jonkun toisen! :)

No mitä väliä jollain pienellä vatsamakkaralla? Otat sen tytön nyt, ja sitten siellä Kalajoella jonkun toisen! :)

Kerkee tän kotipaikkakunnan hoitamaan vasta kuun lopussa, kalajoella onki helvetti irti :D Pitää nauttia poikamieselämän ja nuoruuden eduista koko rahalla :D

Nyt loppu offi!

Back
Ylös Bottom