Eikös esim. Kela ja vakuutusyhtiöt jne saa tiedot yksityisiltäkin jos osaavat kysyä? Tai hoitajatädin vastauksesta ainakin ymmärsin etten ainakaan itse pysty sitä estämään/kieltämään. Ja jäähän reseptilääkkeistä apteekkiin merkintä? Olen aika pihalla miten tuo yleensä toimii, mutta oma mielipiteeni on että intiimiasiani ovat lääkärin ja minun välisiä, eikä kenenkään muun. Kukaan muu ei niillä tule ikinä mitään tekemään
Ihan mielenkiinnosta että jos hypin ympäri suomea yksityisillä ja yleisillä asemilla niin näkeekö kukaan täydellistä listaa käyntipaikoista vai joutuisiko sitä (periaatteessa) kysymään joka paikasta erikseen?
Nuo yksityislääkäreiden hinnat on kyllä kans aika suolaisia :( Tuolla hinnalla saa melkein Viron reissun jos menee isolla porukalla, ja saishan sieltä samalla paljon muutakin "mielenkiintoista"

Jos sieltä tois matkatuliaisia ja myis niitä täällä voitolla sen verran että sais reissun maksettua
Miksei Suomessa alaikäiset pääse hoitamaan asioita pelkän lääkärin kanssa kuten ilmeisesti joissain muissa valtioissa? Olis tämäkin paljon helpompaa, tuntuu vajaalta lähteä ulkomaille hoitamaan terveyttään :D Muutenkin koko järjestelmä tuntuu laahavan jossain keskiajalla jos vanhukset eivät saa hoitoa ja kuolevat lapset eivät saa olla vanhempiensa kanssa
Taitaa olla se vironreissu edessä, vaikka ihan kesälomamatkanakin

Mulle ainakin nämä intiimiasiat on niin tärkeitä etten rupea niiden kanssa leikkimään