Tarvitsin varmistuksen tähän asiaan. Mihin tää maailma oikein on menossa? :DVastasit juuri omaan kysymykseesi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvitsin varmistuksen tähän asiaan. Mihin tää maailma oikein on menossa? :DVastasit juuri omaan kysymykseesi.
Tarvitsin varmistuksen tähän asiaan. Mihin tää maailma oikein on menossa? :D
Vai onko ihmiset nykyään niin tyhmiä että tämäkin asia pitää laittaa näkyville?
Se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu. Jos mennään tesin mukaan, niin joissakin teseissä on ehto, että töissä pitää olla ollut niin ja niin kauan, ennen kuin on oikeutettu arkipyhäkorvauksiin.Olen kesätyöntekijä, sopimuksessa lukee 40h/viikko, 8h työpäivät, onko perjantai minullekin palkallinen vapaapäivä?
Ei oo kyl afta. Tää on tämmönen patti, herneen kokoinen. Ja tumman violetti väriltään, vähän ku olis kuollutta verta sisällä.
Kuulostaa siltä, että olet kerran puraissut siihen, ja siihen on noussut mustelma. Noin ohuen ihon kohdassa siitä tulee patti. Jos ei muutamassa päivässä lähde, niin huolestu sitten. Ja koeta olla purematta lisää.
Voi olla joku tulehdus siellä -> lääkäriin, jos on ollut jo muutaman viikon. Terveydenhoitaja ei tuollaisista tiedä mitään. Varmaan yleislääkärillä kävisin itse ensin.
No kävin äsken työterveydessä. Joku patti se nyt sitten oli, tullut siitä kun oon purrut huuleeni. Lääkäri imi neulalla paskat poies, saas nähdä paraneeko, ainakin pieneni olemattomiin. Vittu kun pitää olla tämmönen rullahuuli.
katso liitettä 82681
Itelläni oli tollainen viime syksynä. Yksityisellä asti piti käydä kun eivät osannu arvauskeskukses muutakun arvailla ja tukkeutunut sylkirauhanen se oli. Se voidaan kuulemma leikata, tai sitten vaan venaa että häviää. Meniköhän itelläni joku 3kk että kokonaan hävisi... Puhkaseminen on vaan tilapäinen apu, tulee takasin.
Ei siitä mitään haittaa ole terveydellisestä, helvetin ärsyttävä kun pahimmillaan näky selvästi ulospäinkin :D
Taitaa sun rimas olla korkeammalla kuin mihin sulla rahkeet varsinaisesti riittää![]()

Yritänkin luoda ittelleni sellasta pakkiksen panomies/alfa imagoa!;)
Tyttö tuntuu olevan meikästä kiinnostunut aina kännissä, joten mitään tunteillapelleilysikailua ei siis tapahdu, olkaa huoleti, opin kerrasta
Tytöllä pieni vatsamakkra, mulla sixpack, eli tasot ei kohtaa
Mutta nyt riitti offtopic! Suuntaan mulkkuni kohti kalajoen juhannusta!

No mitä väliä jollain pienellä vatsamakkaralla? Otat sen tytön nyt, ja sitten siellä Kalajoella jonkun toisen!![]()