Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten ampiaispesän saa hävitettyä? Ampiaiset tekevät pesää katon lipan alle. Tuo tulee vielä pation päälle, niin siinä tulee vietettyä aikaa. Ei tota itse viittisi mennä sorkkimaan, kun ensin pitäisi irroittaa laudoitusta päästäkseen pesään. Ja siitä eivät varmaankaan tykkää. Nyt ampiaiset ovat olleet leppoisia, mutta syyskesällä ne ovat tunnetusti vittumaisen kiukkuisia. Ennen sitä pitäisi pesä kyllä hävittää.

Itse kyllä irrottaisin laudan, kaksi ja tiputtaisin pesän iltaaikaan jollain kepillä alas. Noi myrkkyjen suihkimiset laudoituksen välistä kuulostaa epävarmalta, miten saat se suihkeen osumaan pesän kohdille?

Itse kyllä irrottaisin laudan, kaksi ja tiputtaisin pesän iltaaikaan jollain kepillä alas. Noi myrkkyjen suihkimiset laudoituksen välistä kuulostaa epävarmalta, miten saat se suihkeen osumaan pesän kohdille?

Illalla ampiaiset tosiaan lopettavat lentonsa ja se on oikea aika pesän hävitykselle. Mutta toi laudoitus on se ongelma, sen irrottaminen ilman hyökkäystä ei ole mahdollista. Pesää vartio aina muutama ja ne saa raivarin ja hälyttävät sitten koko pesän apuun. Aika täydellinen suojavaatetus pitäisi kehitellä jostakin paksusta pilkkihaalarista yms, ampiaiset osaavat aina etsiä sen paljaan ihonkohdan ja pistävät siihen. Lisäksi tavalliset hupparit yms. eivät auta, pistävät läpi. kyllä se myrkkyjen suihkiminen lautojen välistä kuulostaa hyvälle, ne aerosolimyrkyt ovat niin tehokkaita. Hengityssuoja itselle ja suojavaatetusta pistojen varalta. Sitten nopeaan laudoitus irti ja pesä veks, osa ampiaisita jää pökkyrään, niin pitää olla nopea. Tolla taktiikalla lähden hommaan.

Toisaalta voisi tilata ammattilainen hoitamaan hävitys. Tällä puuhastelulla on nyt ainekset olemassa, että joudun teholle.

Sekoita viinaa ja hunajaa keskenään pulloon/ämpäriin/kulhoon yms ja laita se siihen pesän lähettyville. Kaikki tulee yksitellen hakemaan hunajaa ja hukkuu kun he känniytyvät. Monestit tehny tälleen

Noniin.. EN siis lähtenyt, soitteli vielä aamuviideltä, että tulisin. Join kotona rasvatonta maitoa ja selasin pakkista.

Sama juttu eilen illalla. Tulin töistä ja menin heseen syömään, koska kotona ei ruokaa ja massakausi. Tiesin että tyttö/nainen on tänään baarissa. Soitin ja tarjosin kyytiä, muta halusi kuulemma olla pilkuun asti (olin poistumassa kaupungista 02:40). Taas soitteli ja pyysi yöks, no ei jaksanu lähtee.

Ja kyseessä oli siis yksi (1) naisihminen joka oli arvosteluasteikolla 3/5. Eli kolmepistettä viidestä.

Pitää pojat olla joku taso!! ;)

Juuust just.. Jätkähän hilpasis juosten ton matkan jos olis jollain eukolla reissuvihko levällään. Tai sit on pakko olla hinaaja, koska tossa iässä ei pitäis niitten painojen lisäks mikään muu ku pillu olla mielessä.
Miksi pitäisi tyytyä keskivertomuijaan, jos saa parempaakin? ;)

Miksi pitäisi tyytyä keskivertomuijaan, jos saa parempaakin? ;)

Sähän oot 14 vee? Kerro lisää naisneuvoja, täällä äijät oottelee jo vinkkejä miten hommat toimii..

Varmasti saat hyvät neuvot jos sakkolihaa tahdot...

Ja kyseessä oli siis yksi (1) naisihminen joka oli arvosteluasteikolla 3/5. Eli kolmepistettä viidestä.

Toinen on ilmeisesti kiinnostunut susta ja sä kirjoittelet siitä täällä noin? Jos kerran tää daami ei ole sun tasoa (mikäköhän se mahtaa olla?), niin miksi sä edes harkitset sen panemista? Tommoinen on lähinnä säälittävää.

Sanonpa vuosien elämänkokemuksella, että naisia kiehtoo enemmän miehet, jotka eivät huutele julkisesti tämmöisistä asioista, vaikka niillä olisi pelkkä pilde mielessä. Tämmöinen kuulostaa oman negon kohotukselta.

Ja juu, olen huumorintajuttomalla päällä.

Saan pillua 3/5 tytöltä, jos ajan 20km. Lähdenkö vai ei? Nopein päättää. Viimeks saanu viime syyskuussa!

Noniin.. EN siis lähtenyt, soitteli vielä aamuviideltä, että tulisin. Join kotona rasvatonta maitoa ja selasin pakkista. *snip*

Taitaa sun rimas olla korkeammalla kuin mihin sulla rahkeet varsinaisesti riittää :rolleyes:

En tiedä onko tää ollu jo täällä, mutta..

Onko kukaan ihmetellyt miksi joissain lihatuotteissa, kuten vaikka juuri kokkaamissani Liekkisiivissä, lukee "runsasproteiininen"? Eikö tämä ole jo päivänselvää että siinä on paljon proteiinia jos on kuitenkin ihan aidosta lihasta eikä mistään halpisnakeista kyse? Vai onko ihmiset nykyään niin tyhmiä että tämäkin asia pitää laittaa näkyville?

Mulla on ollut jonkun aikaa tommonen patti alahuulessa sisäpuolella. Ärsyttää kun tulee välillä puraistua siihen ja sattuu pirusti. Mitä se vois olla, joku perus rakkula tai tulehtunut rauhanen? Meneekö tommoset ajan mittaan ohi vai pitäiskö käydä terveydenhoitajalla räjäyttämässä se (vai onko tää hammaslääkärien hommaa?)?

Mulla on ollut jonkun aikaa tommonen patti alahuulessa sisäpuolella. Ärsyttää kun tulee välillä puraistua siihen ja sattuu pirusti. Mitä se vois olla, joku perus rakkula tai tulehtunut rauhanen? Meneekö tommoset ajan mittaan ohi vai pitäiskö käydä terveydenhoitajalla räjäyttämässä se (vai onko tää hammaslääkärien hommaa?)?
Oisko afta?

Jos on niin apteekista aftalaastareita.

Afta? Jos on niin lähtee kyllä jonkin ajan kuluttua pois ihan itsestään..

e: hidas :)

Ei oo kyl afta. Tää on tämmönen patti, herneen kokoinen. Ja tumman violetti väriltään, vähän ku olis kuollutta verta sisällä.

Back
Ylös Bottom