Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Katabolia on siis lihasta hajoittava metabolinen prosessi. Paljonko tämä herra Katabolia sitten syö sitä lihaa esim. tunnissa? Heti kun tunnen nälkää => olen katabolisessa tilassa ja jokainen hetki nakertaa pikku lihojani?

Jos kukaan ei jaksa vastata, niin linkkikin kelpaa. Mielellään jotain ihan tieteellistä faktaa. :)

Tästä ei varmaan mitään apua ole, kun ei ole mitään tutkimuksia heittää mutta sanonpa silti. Käsittääkseni vaikka tunnet nälkää, niin se ei tarkoita elimistön menemistä kataboliaan. Eli vaikka yhden päivän syöt liian vähän, niin tuskin mitään lihaskatoa ehtii tapahtua. Muistaakseni siinä menee pari päivää ennen kuin katabolia käynnistyy kunnolla. Näin siis muistelen jostain joskus lukeneeni ettei aivan 100% totuus ole.

Tietysti tuohon lihaskadon määrään vaikuttaa kuinka paljon sulla on rasvaa ja lihasta.

kertokaas, onko jonkin työ- tai opiskelijayhteisön jäsenenä jonkinlainen "velvollisuus" osallistua kaikkiin ns juhliin mitä tällä porukalla järjestetään? kun itse en koskaan jaksa mennä mihinkään semmosiin, vaan keksin jonkin tekosyyn, kun ei vaan huvita. Millaisena itse pitäisitte tällaista henkilöä? Ei meinaan tippaakaan kiinnosta katsella työ/opiskelukavereita yhtään ylimääräistä, mutta jos ihan friikkinä tämän takia pidetään, niin pakkohan sitä olisi sitten joskus mennä..

kertokaas, onko jonkin työ- tai opiskelijayhteisön jäsenenä jonkinlainen "velvollisuus" osallistua kaikkiin ns juhliin mitä tällä porukalla järjestetään? kun itse en koskaan jaksa mennä mihinkään semmosiin, vaan keksin jonkin tekosyyn, kun ei vaan huvita. Millaisena itse pitäisitte tällaista henkilöä? Ei meinaan tippaakaan kiinnosta katsella työ/opiskelukavereita yhtään ylimääräistä, mutta jos ihan friikkinä tämän takia pidetään, niin pakkohan sitä olisi sitten joskus mennä..

Ei sinne tarvitse mennä. Mutta älä valehtele/keksi tekosyitä, kerro vaan että on parempaakin tekemistä. Itse en osallistu firman juhliin ikinä. Osallistun jos on jotain oikeaa ohjelmaa, mutta pelkkiin juominkeihin en lähde. Sama juttu koulun kanssa, en vitussa lähde mikään haalari päällä ryyppäämään ja örveltämään isolle kirkolle.

Ei minua mitenkään friikkinä tuon takia pidetä, vaikka suoraan sanonkin ettei kiinnosta. Tekosyitä en keksi. Enemmän minua friikkinä pidetään minun ruokailutottumusten takia:)

Viimeksi muokattu:
Tästä ei varmaan mitään apua ole, kun ei ole mitään tutkimuksia heittää mutta sanonpa silti. Käsittääkseni vaikka tunnet nälkää, niin se ei tarkoita elimistön menemistä kataboliaan. Eli vaikka yhden päivän syöt liian vähän, niin tuskin mitään lihaskatoa ehtii tapahtua. Muistaakseni siinä menee pari päivää ennen kuin katabolia käynnistyy kunnolla. Näin siis muistelen jostain joskus lukeneeni ettei aivan 100% totuus ole.

Tietysti tuohon lihaskadon määrään vaikuttaa kuinka paljon sulla on rasvaa ja lihasta.

Kiitos vastauksesta. Tosiaan oleellisin asia tuossa minun kysymyksessä on, että jos poissuljetaan treenipäivä, niin kauanko voin olla syömättä ennen kuin katabolia alkaa mutustamaan lihojani? Vastasit siihen ja kiitos siitä, mutta jotenkin haluaisin jonkinnäköisen tieteellisen varmistuksen asialle. :)

Kiitos kiitos!

Ei sinne tarvitse mennä. Mutta älä valehtele/keksi tekosyitä, kerro vaan että on parempaakin tekemistä. Itse en osallistu firman juhliin ikinä. Osallistun jos on jotain oikeaa ohjelmaa, mutta pelkkiin juominkeihin en lähde. Sama juttu koulun kanssa, en vitussa lähde mikään haalari päällä ryyppäämään ja örveltämään isolle kirkolle.

Ei minua mitenkään friikkinä tuon takia pidetä, vaikka suoraan sanonkin ettei kiinnosta. Tekosyitä en keksi. Enemmän minua friikkinä pidetään minun ruokailutottumusten takia:)

Ok, on siis muitakin kaltaisiani, usein on tuntunut että olen ainoa joka aina kieltäytyy :D pitänee jättää tekosyitä vähemmälle, "ei huvita" voi olla kyllä parempi kuin "on tekemistä" :)

OT: millaiset ruokailutottumukset? :D

Kyllä on vaikea saada koulujengiä muuhun lähtemään kuin ryyppää. Tuntuu, että amk-maailmassa jengi vetää keittoa joka viikonloppu ja viikollakin ja muuta ei huvita tehdä. Kaiken sortin kissanristiäisiä kyllä on, niistä ei pulaa ole.:D

Onnistuu, pitää vain pystyä todistamaan että ne on sinun: http://www.sahk.fi/Automobiili/Paperitonajoneuvo.pdf

Mitä autoja ne muuten on?

Ensinnäkin kiitos avusta.

Pitää tutustua tuohon pdf:ään ja katsoa mitä vaatii, että voin todistaa niitten olevan minun.

Fiat 850 ja Datsun A140 (tai noin ainakin joku väitti). 100A:n näköinen, mutta semmoisella coupe perällä. Oliko tarpeeksi epäselvästi? :)
Fiat on ulkoa ja sisältä siistissä kunnossa ja näyttäisi, että kun vain akun laittaisi paikoilleen ja tarkastaisi nesteet niin lähtisi käyntiin. Datsunin kohdalla joku on aloitannut kunnostusprojekstin, koska kaikki irtilähtevät osat on auton sisällä ja ulkoa on ruvettu kittaamaan ja pohjamaalaamaan.
Latoon jäi vielä Ford Crown Victoria -84, mutta siitä sentäs oli paperit tallessa.

Ok, on siis muitakin kaltaisiani, usein on tuntunut että olen ainoa joka aina kieltäytyy :D pitänee jättää tekosyitä vähemmälle, "ei huvita" voi olla kyllä parempi kuin "on tekemistä" :)
Itsekään en kyllä tykkää lähteä kovin monesti mihinkään kouluporukan kekkereihin. Muutenkin vituttaa nykyään edes lähteä baariin, koska pienellä paikkakunnalla ei ole kuin oikeastaan yksi nuorten menomesta, joka sitten taas on ihan täynnä jotain örveltäviä just 18v täyttäneitä teinejä. Olis joskus mukava mennä johonkin vähän aikuisempaan mestaan, mutta ne onkin sit täällä sellasia pappojen räkälöitä, että ei oikein oo varaa valita. Jätän nykyään melkeinpä baarireissut huoletta välistä rahan ja kiinnostuksen puutteen takia.

Vaaranahan siinä väliin jättämisessä on se, että voi menettää vähän frendejä eikä porukka enää välttämättä pyydä jatkossa lähtemään vaikka itse joskus saattaisikin haluta.

Vaaranahan siinä väliin jättämisessä on se, että voi menettää vähän frendejä eikä porukka enää välttämättä pyydä jatkossa lähtemään vaikka itse joskus saattaisikin haluta.

Sitä varten on tuo Vituttaa niin ankarasti -ketju. Et sie tarvi kavereita, sulla on pakkis.

Sitä varten on tuo Vituttaa niin ankarasti -ketju. Et sie tarvi kavereita, sulla on pakkis.
Kannattaa varmasti harkita vähän tarkemmin yhteisten menojen karsimista, jos on kaverisuhteet niin vähissä. Itsellä on tähän asti onneks riittänyt kavereita vaikken olekaan kovin moniin kemuihin osallistunutkaan.

Kannattaa varmasti harkita vähän tarkemmin yhteisten menojen karsimista, jos on kaverisuhteet niin vähissä. Itsellä on tähän asti onneks riittänyt kavereita vaikken olekaan kovin moniin kemuihin osallistunutkaan.

Toivon, että ne oletettavat kaverit ei nyt kuitenkaan hylkäisi vaikken tuota ilolientä heidän kanssaan koskaan nauttisikaan. :)

Tappavatko varikset saaliinsa normaalisti silleen, että kaappaavat otuksen (hiiren) maasta ja lentävät se saalis kynsissään ~20m korkeuteen ja tiputtavat sen :D?

Ei muuten, mutta tänään todistin kyseistä tapahtumaa :D

Aika hulvatonta

Pitäiskö olla huolissaan ku f-secure herjaa koko ajan jotain matojuttua ku latailen bitcometilla?

Eipä se ollukaan mikään matovaroitus vaan tämmöinen. Description: Suspiciously small datagram fragment. Possibly a fragmantation attack.

Koitetaan selittää vaikka hieman hankala asia:
Eli siis saunan kiukaalla on tälläinen neliön muotoinen, hieman tiiliskiven näköinen kivi jossa on reikiä. Sillon kun ekaa kertaa menee löylyihin, jos kyseisiin reikiin kaataa vettä niin se vesi rupeaa kiehumaan ja se näyttää hienolta pikku geysiriltä. Mutta sitten kun yrittää tehdä tätä uudestaan niin ei tapahdu mitään. Kysymys kuuluu että miksi?

Tappavatko varikset saaliinsa normaalisti silleen, että kaappaavat otuksen (hiiren) maasta ja lentävät se saalis kynsissään ~20m korkeuteen ja tiputtavat sen :D?

Ei muuten, mutta tänään todistin kyseistä tapahtumaa :D

Aika hulvatonta

Oli pakko googlettaa :D Wikipedia kertoo: "Varis on kaikkiruokainen. Se syö jätteitä, raatoja, viljaa jne. Saaristossa se ryöstää vesilintujen ja lokkien pesistä munia ja poikasia. Varis osaa rikkoa nilviäisten ja rapujen kuoret lentämällä ensin korkealle ja pudottamalla sitten ruuan kalliolle. Varis on oppinut hyödyntämään kaatopaikkoja ja etsimään tienvarsilta auton alle jääneitä eläimiä ja muuta syötävää."

Koitetaan selittää vaikka hieman hankala asia:
Eli siis saunan kiukaalla on tälläinen neliön muotoinen, hieman tiiliskiven näköinen kivi jossa on reikiä. Sillon kun ekaa kertaa menee löylyihin, jos kyseisiin reikiin kaataa vettä niin se vesi rupeaa kiehumaan ja se näyttää hienolta pikku geysiriltä. Mutta sitten kun yrittää tehdä tätä uudestaan niin ei tapahdu mitään. Kysymys kuuluu että miksi?

Koska se jäähtyy liikaa siitä ensimmäisestä kerrasta?

Miten kukaan voi tykätä Jolien hahmosta Vuosi nuoruudestani elokuvassa?

Mikäs sen uuden tatuointiliikkeen nimi oikeen olikaan, joka on don sergion vieressä hallituskadulla?

Hämeenlinnassa siis..

Back
Ylös Bottom