Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kävin tänää hakemassa paketin sultaneja, kun viikonloppuna olis tarkotus päästä tositoimiin:pano:
Olis pieni kyssäri näistä sultaneista, pitääkö päähän muodostua iso ns. ''tasku'' panon aikana?
Toivon että joku tajuaisi kysymyksen ja osaisi vastata!

Ei se tasku kyllä kovin iso ole, ellei sulla oo sit pieni muna

Mä luulen, että sulla on ollut silmässä sellaista limaista rähmää tai jotain muuta mönjää, joka on just näkemiskohtaan mennyt ja räpyttelemällä pyyhkiytyy pois. Mm. meikinpoistoaineet aiheuttaa.

Mie kyllä pyyhkäsin sen pois joka kerralla, mutta se tuli takas joka kerran jälkeen. Ei ole tullut meikinpoistoaineita käytettyä. :)

Tupladildolla ainakin löytyy sekä kaksipäisiä suoria (just lesbokäyttöön ilmeisesti sopivia) sekä sellaisia kaksinkerroin olevia, että saa molempiin reikiin yhdelle samaan aikaan.

Onkohan olemassa ulkomaan numerohakua tai siis käänteistä numerohakua eli numeron perustella pitäisi saada tietää soittajan henkilötiedot? Tarkoituksena olisi siis tietää Thaimaasta soittavan numeron haltija.

En ainakaan tunnin googletuksen jälkeen löytänyt mitään toimivaa...

Onko makaroonilaatikko huonoa dietti ruokaa samanlailla kuin vaalea leipä? Miksi ylipäänsä vaalea leipä on huonoa diettiruokaa, vaikka vetää tietyn määrän kaloreita?

Onko makaroonilaatikko huonoa dietti ruokaa samanlailla kuin vaalea leipä? Miksi ylipäänsä vaalea leipä on huonoa diettiruokaa, vaikka vetää tietyn määrän kaloreita?

No vaaleassa leivässä on enemmän kcal, hiilareita ja vähemmän proteiinia esim. verrattuna ruisleipään. Sitten ainakin mun mielestä ruisleipä pitää nälkää paremmin ja se sisältää enemmän kuitua. Käytännössähän jos sä pelkkiä kaloreita lasket ni aivan sama mistä sä ne ota. Voisit kokeilla syödä päivässä vaikka pelkästään suklaata, kunhan syöt vaan sen "tietyn määrän kaloreita". Tuolla ravintopuolella on joku "ekaa kertaa dieetillä"-tredi, suosittelen lukemaan sen.

Nonini pitäis tästä muistella yhtä bändiä. 3-4 jätkää soittamassa pitkässä hevileteissä. Tyyli on jotain Staindin tyylistä musaa missä sähkiksia ja akustisia kitaroita soitellaan. Kannessa iso hämähäkkilogo ja grungea tyyliä. Mikä ihmeen bändi?:D

Jaa ei mitään löytykin googlen kuvahaul.:D

l16255.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=F_Bx6GnYJhI

Katabolia on siis lihasta hajoittava metabolinen prosessi. Paljonko tämä herra Katabolia sitten syö sitä lihaa esim. tunnissa? Heti kun tunnen nälkää => olen katabolisessa tilassa ja jokainen hetki nakertaa pikku lihojani?

Jos kukaan ei jaksa vastata, niin linkkikin kelpaa. Mielellään jotain ihan tieteellistä faktaa. :)

Muuton yhteydessä vanhalta omistajalta jäi latoon 2 autoa joista ei ole papereita. Saako autoja runkonumerolla tai millään tavalla enää rekisteriin? Tarkoitus olisi pistää autot myyntiin, koska itselle ei ole niille käyttöä.

Edit:

Olen tässä harkitsemassa jenkki pickuppia ja ehdokkaita on useampia. Muutama vaihtoehto on paripyörällinen versio, joten minkä verran paripyörät nostaa kulutusta? Jonkun verranhan ne nostaa pakosti yksipyöräversioon verrattuna. Kannattaako edes harkita?

Olen tässä harkitsemassa jenkki pickuppia ja ehdokkaita on useampia. Muutama vaihtoehto on paripyörällinen versio, joten minkä verran paripyörät nostaa kulutusta? Jonkun verranhan ne nostaa pakosti yksipyöräversioon verrattuna. Kannattaako edes harkita?

On sillä varmaankin pieni vaikutus kulutukseen, mutta oli sitten yhdet tai kahdet pyörät, tuskin se siinä kokonaiskulutuksessa kovin ratkaiseva tekijä on. Ne polttoainekulut on joka tapauksessa hieman suuremmat kuin jossain tojotaavensiksessa.

Back
Ylös Bottom