Mikä on basenni? Googlekaan ei tiedä.
Tarkoitti varmaan basenji.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on basenni? Googlekaan ei tiedä.
Kun joku sanoo "vanha kuin taivas", tarkoitetaanko sillä uskovaisten taivasta vai tuota oikeaa taivasta?
Oon aina elänyt siinä uskossa, et tarkoitetaan oikeaa taivasta... :D
Jos täytän pullokorin puoliksi tölkeillä ja puoliksi pulloilla ja vien koneeseen niin hyväksyykö?
1. Miten scrabblen ns virallisissa suomenkielisissä säännöissä on sanottuna, saako esim. koirien rotunimiä käyttää, tai esim sanoja kobra, tiira, basenni yms.
1. Miten scrabblen ns virallisissa suomenkielisissä säännöissä on sanottuna, saako esim. koirien rotunimiä käyttää, tai esim sanoja kobra, tiira, basenni yms.
Laitoin vanhaan puhelimeen sim-korttini, mutta puhelin kysyy suojakoodia jota en tiedä. Onko mitään keinoa millä sen pystyis ohittamaan tai jotenki koodaamaan, että puhelimen sais päälle?
Miten vitussa saan Windows live messengerin toimimaan? Yllättäen tänään tuli vikailmoitus, jossa antaa virhekoodin 81000306. Olen yrittänyt kaikkea mitä löysin netistä. Onko jollain ollut vastaava ongelma ja osaisi auttaa? Olisi kiva saada tämä vitutus pois ja lisäksi toimiva mese.
Latasin tuon ohjelman ja eikä onnistu sinnekään loggaamaan. Oudoksi asian tekee se, että toisilla tunnuksilla pääsee meseenkin. Ja salasana ja tunnus ovat oikeat. Sähköpostiin pääsen kuitenkin.Mulla on välillä tullu eri virhekoodeja jonku aikaa enkä oo keksiny mitään ratkasua niihin, vaikka oon yrittäny netistä apua ettiä. Oon vaa aina käyttäny hetkellisesti jotai muuta ohjelmaa mesettämisee. Kokeile vaikka Pidginiä sen aikaa kunnes saat sen taas toimimaan.
Eikö suojakoodi ole puhelinkohtainen, eli ainakin puhelimen hard resetillä onnistuu nollaamaan koodin. Samalla nollaantuu kyllä koko puhelin. Ohjeet tuohon löytyy googlettamalla "*puhelimen malli* hard reset".Olen pahoillani jos muistan väärin, mut oon itte joskus soittanu soneran asiakaspalvelusta ( vittu ku en muista et onko suojakoodi vai joku puk2). Mut sieltä antavat kumminkin kunhan tarkistivat henkilötiedot ensin
Eikö suojakoodi ole puhelinkohtainen, eli ainakin puhelimen hard resetillä onnistuu nollaamaan koodin. Samalla nollaantuu kyllä koko puhelin. Ohjeet tuohon löytyy googlettamalla "*puhelimen malli* hard reset".
No hitto, kun siinä puhelimessa olisi kuvia mitkä tahtosin, eli ne sitte vissi sieltä häviää jos sen menee resetoimaan. Voikoha tuota suojakoodia kokeilla montaki kertaa jos lähtee veikkaamaan mikä se vois olla..
Odottelisin ainakin viikon täyteen.
Eikö suojakoodi ole puhelinkohtainen, eli ainakin puhelimen hard resetillä onnistuu nollaamaan koodin. Samalla nollaantuu kyllä koko puhelin. Ohjeet tuohon löytyy googlettamalla "*puhelimen malli* hard reset".
No hitto, kun siinä puhelimessa olisi kuvia mitkä tahtosin, eli ne sitte vissi sieltä häviää jos sen menee resetoimaan. Voikoha tuota suojakoodia kokeilla montaki kertaa jos lähtee veikkaamaan mikä se vois olla..
Se puhelin menee aina x ajaksi lukkoon lukkoon, jonka jälkeen voi yrittää x kertaa uudeelleen.
Ihan virallisesti Scrabblea kuuluu pelata sanakirjan kanssa. Jos siis ennen pelin aloitusta valitusta Suomi-sanakirjasta löytyy koirarotujen nimiä, niin ne hyväksytään.1. Miten scrabblen ns virallisissa suomenkielisissä säännöissä on sanottuna, saako esim. koirien rotunimiä käyttää, tai esim sanoja kobra, tiira, basenni yms.
Mikelle tää kyssäri. Missä on pakkiksen anti-luomu ketju jossa voidaan haukkua hipit ja niiden kaikki se paska mitä ne yrittää saada järkevät ihmiset uskomaan.. feissarit,luomuruoka,ihmisten aiheuttama ilmastonmuutos, kierrätys. yms kapitalistisessa hengessä tänne tarvitaan sellainen että saadaan edes vähän kitkettyä tätä paskaa pois mailmasta.