Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penkki.Mikä on elämän tarkoitus?
Kiitos vastauksista Basso ja thejoppe89![]()
Miksi mulla ois sellanen käsitys, että 60gt oli ensimmäinen suomessa julkaistu malli? Tämän jälkeen tais tulla tuo 80gt, joka vielä tuki ps2 pelejä. Ei sillä että sillä nyt mahottoman paljon väliä ois...
Miksi mulla ois sellanen käsitys, että 60gt oli ensimmäinen suomessa julkaistu malli? Tämän jälkeen tais tulla tuo 80gt, joka vielä tuki ps2 pelejä. Ei sillä että sillä nyt mahottoman paljon väliä ois...
Penkki.
Mitä tapahtuu jos raidoittaa vaalennusvärillä tummanruskeanpunaista värjättyä tukkaa? Tuleeko raidoista punaisia, oransseja, ruskeita, vaaleita, mitä? Mietin ihan muuten vaan seuraavaa hiustenväri operointia varten.
Veikkaisin, että jotakin keltaiseen/oranssiin menevää. Eikös yleensä pitäis tehdä värinpoisto ensin, että vaaleasta tulisi oikeasti vaalea. En ihan varma ole, sillä olen aika huono näissä hius jutuissa..

Ashta nyt osais kertoa paremmin, mutta siis värinpoisto(ja) tarvitaan jos haluaa tummanruskean värjätä vaaleammaksi/blondiksi. Tuota toimenpidettä tarvitaan enimmäkseen silloin jos haluaa koko tukan värjätä.
Jos haluaa vaaleita raitoja jo värjättyihin tummiin hiuksiin, niin kampaaja osaa sen ammattimaisesti tehdä siistillä lopputuloksella. Itse tehtynä tulos voi olla laidasta laitaan, tummanoranssista vaaleaan, ja siitä blondiin. Kunhan on mahdollisimman tarkka ja huolellinen, niin lopputuloksesta tulee hyvä.![]()
Olisi kiva jos saisi kunnon punaiset raidat tummaksi värjättyyn tukkaan, mutta nyt 4. yritys jo, ja lopputulos on niin haalea, että en tiedä mitä tulisi, jos laittais ihan vaan vaalennusväriä raidoiksi. Kai niistä sitten jotku oranssit tulee. Tuo punainen raitaväri kun ei oikein meinaa tarttua.Kampaamoissa vaalennusainekäsittelyn jälkeen laitetaan usein vielä väriä taittava viimeistely, jotta lopputulos ei olisi kellertävä. Kun punertavanruskeaa vaalennetaan, lopputuloksesta tulee usein kellertävä ja kotivärinpoistoilla kellertävän oranssi. Lopputuloksen laatu riippuu siitäkin, kuinka monta kerrosta vanhaa väriä on pohjana. Mut mä itse en alkais kotona raidoittaa.
Puhelimessa on yli 800 biisiä muistikortilla ja kun laittaa soittimesta randomilla valitsee niin se ei mee yli jonku 250 tiedoston. Eli se pyörittelee niit ekoi 250:tä biisiä.
Olisi kiva jos saisi kunnon punaiset raidat tummaksi värjättyyn tukkaan, mutta nyt 4. yritys jo, ja lopputulos on niin haalea, että en tiedä mitä tulisi, jos laittais ihan vaan vaalennusväriä raidoiksi. Kai niistä sitten jotku oranssit tulee. Tuo punainen raitaväri kun ei oikein meinaa tarttua.
). Tosiaan sitä lopputulosta ei voi sanoa etukäteen, koska se riippuu siitä mitä kaikkea siellä on pohjalla ja millä aineella sitä vaalennetaan, niissä blondereissakin kun on eroja.