Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

multa hävis logo koneen oikeasta alareunasta mistä voi säätää volumea. mistä sen sais takasin? ja mulla volumen säätönappula on sellainen kosketusnäytöllinen joka ei ole kovinkaan käytännöllinen.

Ohjauspaneeli->äänet ja rasti kohtaan "näytä äänenvoimakkuus tehtäväpalkissa". Noin xp:ssä. tai xp:llä.

Mikähän on isompien kaupunkien menettelytapa rottien suhteen? Eilen illalla salilta tullessani näin suht ison rotan kukkaistutuksien vierellä, josta se sitten lähti pinkomaan tien yli. Pitäiskö näistä jotenkin infota kaupunkia, jos haluavat vaikka tulla myrkkyä levitteleen? Keskusta-alueella asustelen.

1) Pystyykö matkapuhelimeen / liittymään laittamaan jonkin eston, ettei jokin tietty numero voi soittaa mulle?

2) Miksi mun pränikkä pyykinpesukone hyppii niin paljon linkouksen aikana, että löydän sen aina metrin eri paikasta kuin pesuohjeman alkaessa?

2) Miksi mun pränikkä pyykinpesukone hyppii niin paljon linkouksen aikana, että löydän sen aina metrin eri paikasta kuin pesuohjeman alkaessa?

Se ei oo varmaan ihan tasapainossa/suorassa se kone, pitäis säätää niitä jalkoja? Lattia kun usein on kallellaan johonkin suuntaan niin kone on herkästi vinossa jos ei säädöt oo kohdillaan...

Kannattaa tosiaan laittaa vatupassin kanssa ihan suoraksi se kone niitä jalkoja säätämällä. Saattaa muuten rikkoa koneen/rummun/laakereita yms. pitkällä aikavälillä, jos rumpu hakkaa miten sattuu. Oma pesukone ei ede suostu käynnistymään, jos se on liian vinossa, vaan antaa näyttöön virheilmoituksen.

1) Pystyykö matkapuhelimeen / liittymään laittamaan jonkin eston, ettei jokin tietty numero voi soittaa mulle?
Joissakin luureissa on ns. musta lista -toiminto mille lisätyt puhelut blokataan. Mulla se toimii niin että puhelutiedoissa näkyy soitto mutta soittajalle tuuttaa varattua ja mun luuri ei hälytä. :)

Mikähän on isompien kaupunkien menettelytapa rottien suhteen? Eilen illalla salilta tullessani näin suht ison rotan kukkaistutuksien vierellä, josta se sitten lähti pinkomaan tien yli. Pitäiskö näistä jotenkin infota kaupunkia, jos haluavat vaikka tulla myrkkyä levitteleen? Keskusta-alueella asustelen.

Isoissa kaupungeissa on rottia 10x enemmän kuin ihmisiä. Joten ilmoitus on turha. Kyllä ne tietävät niistä rotista.

Jos haluat omalla panoksellasi vähentää kapungistasi rottia, niin älä heitä ruokaa vessanpönttöön. Äläkä ruoki lintuja juuri noilla viheralueilla, koska linnunruoka maistuu myös rotille.

Ostin muutama päivä sit KENWOOD : KDC-W4044UGY autoradion. En tiiä mihin ihmeeseen ehin jo manuaalin hävittää (luulen että löytyy mutsin autosta jossa avasin pakkauksen, huomen pääsen ettii sitä sieltä), mutta ongelmaan en usko ratkaisun sieltä löytyvän. Meinaa tuohon pystyy tökätä puhelimeni massamuistina usb:n kautta ja se toimii suht huonosti. Puhelimessa on yli 800 biisiä muistikortilla ja kun laittaa soittimesta randomilla valitsee niin se ei mee yli jonku 250 tiedoston. Eli se pyörittelee niit ekoi 250:tä biisiä.

Toinen ongelma on, etten tiedä miten säädöt ja radiokanavat saa tallentumaan. Kaikki häviää aina kun virrat katkee. Tähän kyl saattaa löytyy manuaalista vastaus mutta saa tähänkin vastata..

Kuinka paljon ihmisen on mahdollista hikoilla? Eilisen kalsarikänni-illan jälkeen päätin aamulla kiskaista reippaan kymmenen kilsan juoksulenkin. Kahden kilsan jälkeen paita oli selästä läpimärkä, viiden kilsan jälkeen hiki valui jo noroina. En muista ikinä hikoilleeni niin paljoa, lenkin jälkeen paidasta pystyi vaivatta puristamaan hikeä kylppärin lavuaariin. Ihmeen hyvin juoksu silti kulki, missään vaiheessa ei tehnyt edes tiukkaa.

(Joo, tiedän, ei ehkä ollut kovin terveellistä... :david:)

Toinen ongelma on, etten tiedä miten säädöt ja radiokanavat saa tallentumaan. Kaikki häviää aina kun virrat katkee. Tähän kyl saattaa löytyy manuaalista vastaus mutta saa tähänkin vastata..

Kuulostaa ihan kuin soittimeen ei tulis virtaa silloin autosta katkee virrat -> soittimen muistista häviää kaikki? Saattaa olla johdotus väärin... Vai tekeekö soittimen virran katkaisu saman, vaikka siis autossa ois virrat päällä?

Onko auto volkkari? Mutta vaikuttaisi tosiaan siltä että herätevirta ja jatkuva virta ovat väärinpäin. Niiden piuhojen paikkoja vaihtamalla pitäisi alkaa kanavien pysyä muistissa.

MIstä saa ostettua tai tilattua kultaisen värisiä n 30cm pitkiä "tavallisia" kynttilöitä n 15h paloajalla. Siis sellaisia normaaleja peukalonpaksuisia mötkylöitä. Stockmannin kynttiläkaupat ei kuulemma tuo maahan koska EU ei tykkää noista metalliväreistä tai niissä on jotain kiellettyä...

Joissakin luureissa on ns. musta lista -toiminto mille lisätyt puhelut blokataan. Mulla se toimii niin että puhelutiedoissa näkyy soitto mutta soittajalle tuuttaa varattua ja mun luuri ei hälytä. :)

Sekä älypuhelimiin saa erillisen ohjelman, nimi nyt ei satu millään mieleen. Ei oo muutamaan vuoteen tullut leikittyä. Oiskohan ollut blackballer?

Paljonko painaa Abloyn tavallinen kotiavain?
Näyttäisi olevan semmoinen 7g.

attachment.php

Liitteet

• avain.webp
    avain.webp
    22,3 KB · Katsottu: 486
Back
Ylös Bottom