Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on kirjekuori, jossa on valmiina vastaanottajan tiedot ja siinä kohdassa mihin postimerkki laitetaan lukee, että vastaanottaja maksaa postimaksun. Tarviiko tuommoseen kuoreen laittaa postimerkkiä ollenkaan, että menee perille?
DVD lukupään puhdistus. Millä hoidetaan? Laitetta ei voi kuljetella kun kyseessä on kiinteä autovekotin.

Itse tein vasta silleen et menin pelin kans postiin ja sanoin et tää pitäs saaha lähetettyä. Laittovat sen semmoseen suunnilleen PC-pelin kotelon kokoseen pahvilootan ja menemään. Kuluja tuli muistaakseni 3€.Auttakaa tyhmää ja tietämätöntä ! Mulla on nyt myynnissä muutama peli ja kaupaksi on toinen ainakin menossa. Sitten tulee eteen postitus tietty. Elikkä mistä saan kirjeen mihin nuo pelit mahtuu ? Mitä kirjeeseen pitää kirjoittaa ? Postimerkit ? Paljonko postimaksut suunilleen ? Olen siis ensikertalainen näissä postitusasioissa, joten selittäkää kaikki tarkasti ! Kiitos![]()
Voit maksaa.Tilasin just eräästä pc-liikkeestä osasia. Toimituspata on keku14, eli ennen klo 14.00 lähetti ovella paketin kanssa. Ongelma on siinä kun molemmat vanhemmat ovat töissä tuohon aikaan, niin voiko sen paketin ite maksaa sit?
Itse tein vasta silleen et menin pelin kans postiin ja sanoin et tää pitäs saaha lähetettyä. Laittovat sen semmoseen suunnilleen PC-pelin kotelon kokoseen pahvilootan ja menemään. Kuluja tuli muistaakseni 3€
No mitä ite oon nyt muutaman pelin myyny, niin olen hinnoitellut sen niin että siihen hintaan lisätään ne postikulut... esim. Peli 10€+3€ postikuluja.Mites muuten tuo jos vastaanottaja maksaa postikulut niin mites tämä hoidetaan ?
oks salkkareiden spoilerit poistettu thriidi?
Millainen korvis on hieno miehellä vai onko sellaista olemassa?

Millainen korvis on hieno miehellä vai onko sellaista olemassa?