Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näinkö?
Vaikka irfanviewillä, valikosta image, effects, edge detection.
Ja kaikille muille tiedoksi se on talitiainen, se talitintti taitaa olla vain lempinimi! :D
Jos tilaus tulee matkahuollon kautta niin moneltako aikasintaan on mahdollista sopia toimitus?
Hei joo, kiitti!Ja kaikille muille tiedoksi se on talitiainen, se talitintti taitaa olla vain lempinimi! :D
Mul on windows vista eli ei ehkä mikään paras .. (todellakaan)
Niin mä vähän ajattelinkin et jos "tietämättömänä" vinkkaan niin joku auttaa![]()
Sitten melkein veikkaan, että sanovat että oma vika. Ainahan kannattaa yrittää, mutta...
Otan osaa.
Saako kirkkoon kuulumaton olla kantamassa arkkua hautaan vai pitääkö kantajien olla kirkkoon kuuluvia?
Eiköhän matkahuolto toimita paketin määränpäähän ihan kuten tilauksen yhteydessä on sovittu.Eiköhän Matkahuollon paketit noudeta Matkahuollon toimipisteestä.
Okke.Mun tätipuolen hautajaisissa arkun kantoi sen poika ja moottoripyöräjengikaverit nahkatakeissaan enkä usko että heistä kaikki ainakaan kuuluivat kirkkoon..
Tässä vaan on sellainen tilanne että kohtapuoliin on tulossa yhdet monttuun kantamiset ja kuullut sellaista infoa ettei saisi kantaa jos ei kuulu kirkkoon. Uskon kyllä ettei se vaikuta siihen mitenkään.Okke.Tässä vaan on sellainen tilanne että kohtapuoliin on tulossa yhdet monttuun kantamiset ja kuullut sellaista infoa ettei saisi kantaa jos ei kuulu kirkkoon. Uskon kyllä ettei se vaikuta siihen mitenkään.
Hyi olkoon minkälaista ennakkoluuloisuutta! Häpeä!Mun tätipuolen hautajaisissa arkun kantoi sen poika ja moottoripyöräjengikaverit nahkatakeissaan enkä usko että heistä kaikki ainakaan kuuluivat kirkkoon..
Meidän kämpässä on kahdessa huoneessa lämpöpatteriin kiinnitetty "metritolkulla" rautalankaa. Mitähän tarkoitusta varten tämä on ja voiko sen heittää helvettiin?
Meidän kämpässä on kahdessa huoneessa lämpöpatteriin kiinnitetty "metritolkulla" rautalankaa. Mitähän tarkoitusta varten tämä on ja voiko sen heittää helvettiin?