Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

ok.kiitti tiedosta kun tää kone sekos aika pahasti yks päivä eikä meinannu lähtee käyntii. niin taidan kyllä tehä noi kopiot:D

Näinkö?
Vaikka irfanviewillä, valikosta image, effects, edge detection.

Hei joo, kiitti! :) Ja kaikille muille tiedoksi se on talitiainen, se talitintti taitaa olla vain lempinimi! :D
Mul on windows vista eli ei ehkä mikään paras .. (todellakaan)

Niin mä vähän ajattelinkin et jos "tietämättömänä" vinkkaan niin joku auttaa :rolleyes:

Hei joo, kiitti! :) Ja kaikille muille tiedoksi se on talitiainen, se talitintti taitaa olla vain lempinimi! :D
Mul on windows vista eli ei ehkä mikään paras .. (todellakaan)

Niin mä vähän ajattelinkin et jos "tietämättömänä" vinkkaan niin joku auttaa :rolleyes:

Köhöm... joo. Talitiainen tosiaan.

Sitten melkein veikkaan, että sanovat että oma vika. Ainahan kannattaa yrittää, mutta...

Itse olin jättänyt pyörän ulos kolmeksi päiväksi keskelle keskustaa kaupunkifestivaalien aikana, silti vakuutusyhtiö korvasi kaks rengasta, satulan ja vääntyneen takavaihtajan.

Tilasin Asosilta vähän kamaa, ei kuitenkaan kuulunut joten otin yhteyttä. No, yksi paketeista oli kadonnut postissa ja maksoivat rahat takaisin tilille. Ostin kuitenkin kamat Visalla joten palautuuko noi rahat sitten luottotilille?
Ei ole kokemusta maksuista takaisin luottotileille :I

Saako kirkkoon kuulumaton olla kantamassa arkkua hautaan vai pitääkö kantajien olla kirkkoon kuuluvia?

Saako kirkkoon kuulumaton olla kantamassa arkkua hautaan vai pitääkö kantajien olla kirkkoon kuuluvia?

Mun tätipuolen hautajaisissa arkun kantoi sen poika ja moottoripyöräjengikaverit nahkatakeissaan enkä usko että heistä kaikki ainakaan kuuluivat kirkkoon..

Eiköhän Matkahuollon paketit noudeta Matkahuollon toimipisteestä.
Eiköhän matkahuolto toimita paketin määränpäähän ihan kuten tilauksen yhteydessä on sovittu.

Kiitos kuitenkin, paketti on saapunut tänään joten ei tullutkaan kiire sen kanssa.

Mun tätipuolen hautajaisissa arkun kantoi sen poika ja moottoripyöräjengikaverit nahkatakeissaan enkä usko että heistä kaikki ainakaan kuuluivat kirkkoon..
Okke.:) Tässä vaan on sellainen tilanne että kohtapuoliin on tulossa yhdet monttuun kantamiset ja kuullut sellaista infoa ettei saisi kantaa jos ei kuulu kirkkoon. Uskon kyllä ettei se vaikuta siihen mitenkään.

Okke.:) Tässä vaan on sellainen tilanne että kohtapuoliin on tulossa yhdet monttuun kantamiset ja kuullut sellaista infoa ettei saisi kantaa jos ei kuulu kirkkoon. Uskon kyllä ettei se vaikuta siihen mitenkään.

Ei ne sitä mitenkään kysele, olen ollut hautajaisissa, joissa on kantajina ollut sellaisia, joita ei ole koskaan kastettukaan.

edit. joku hermostuva sukulaismummohan voi aina käydä kimppuun, mutta ei pappi tule sitä mukiloimisessa kyllä auttamaankaan.

Hyi olkoon minkälaista ennakkoluuloisuutta! Häpeä!

;-)

Ei sitä ainakaan kukaan kysele siinä tilanteessa. Ja mitä sitten vaikka kyseleekin.

Meidän kämpässä on kahdessa huoneessa lämpöpatteriin kiinnitetty "metritolkulla" rautalankaa. Mitähän tarkoitusta varten tämä on ja voiko sen heittää helvettiin?

Meidän kämpässä on kahdessa huoneessa lämpöpatteriin kiinnitetty "metritolkulla" rautalankaa. Mitähän tarkoitusta varten tämä on ja voiko sen heittää helvettiin?

Veikkaan, että jonkin sortin antennina käytetty.

Ite en kyllä keksi tuolle muuta selitystä, kuin että patterille on haettu lisää lämmönluovutuspintaa. En kuitenkaan usko, että tuo rautalanka auttais lisäämään tuon patterin lämmönluovutusta. Heivaa vaan kuikkaan se rautalanka.

Back
Ylös Bottom