Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mulla on kirjekuori, jossa on valmiina vastaanottajan tiedot ja siinä kohdassa mihin postimerkki laitetaan lukee, että vastaanottaja maksaa postimaksun. Tarviiko tuommoseen kuoreen laittaa postimerkkiä ollenkaan, että menee perille?

Tai sitten jotain hanskojen yms kuivausviritelmiä. No mutta hyvää rautalankaa kuitenkin.

Mulla on kirjekuori, jossa on valmiina vastaanottajan tiedot ja siinä kohdassa mihin postimerkki laitetaan lukee, että vastaanottaja maksaa postimaksun. Tarviiko tuommoseen kuoreen laittaa postimerkkiä ollenkaan, että menee perille?

Ei tarvi. Tuon tekstin lisäksi osoitteessa on varmaan vastauslähetyssopimus-numerosarja, jonka perusteella posti laskuttaa vastaanottajaa.

Mtv3 kanavalta tulee Mtv3 max mainos, jossa mainostetaan mm. Top Gearia. Mikä se keltainen auto on kun siinä ajaa kolme autoa rinnan ja yksi niistä ainakin on Lambo?

Miksi marketeissa on aina perjantain pahimman iltapäiväruuhan aikaan 3/4 kassoista kiinni? Ylipäätään miksi kassoja on niin paljon kun en ole IKINÄ nähnyt kaikkia pidettävän auki?

Tilasin just eräästä pc-liikkeestä osasia. Toimituspata on keku14, eli ennen klo 14.00 lähetti ovella paketin kanssa. Ongelma on siinä kun molemmat vanhemmat ovat töissä tuohon aikaan, niin voiko sen paketin ite maksaa sit?

Auttakaa tyhmää ja tietämätöntä ! Mulla on nyt myynnissä muutama peli ja kaupaksi on toinen ainakin menossa. Sitten tulee eteen postitus tietty. Elikkä mistä saan kirjeen mihin nuo pelit mahtuu ? Mitä kirjeeseen pitää kirjoittaa ? Postimerkit ? Paljonko postimaksut suunilleen ? Olen siis ensikertalainen näissä postitusasioissa, joten selittäkää kaikki tarkasti ! Kiitos :)

Auttakaa tyhmää ja tietämätöntä ! Mulla on nyt myynnissä muutama peli ja kaupaksi on toinen ainakin menossa. Sitten tulee eteen postitus tietty. Elikkä mistä saan kirjeen mihin nuo pelit mahtuu ? Mitä kirjeeseen pitää kirjoittaa ? Postimerkit ? Paljonko postimaksut suunilleen ? Olen siis ensikertalainen näissä postitusasioissa, joten selittäkää kaikki tarkasti ! Kiitos :)
Itse tein vasta silleen et menin pelin kans postiin ja sanoin et tää pitäs saaha lähetettyä. Laittovat sen semmoseen suunnilleen PC-pelin kotelon kokoseen pahvilootan ja menemään. Kuluja tuli muistaakseni 3€.

Itse tein vasta silleen et menin pelin kans postiin ja sanoin et tää pitäs saaha lähetettyä. Laittovat sen semmoseen suunnilleen PC-pelin kotelon kokoseen pahvilootan ja menemään. Kuluja tuli muistaakseni 3€

Mites muuten tuo jos vastaanottaja maksaa postikulut niin mites tämä hoidetaan ?

Back
Ylös Bottom