Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos ostan kaupasta pussissa olevia porkkanoita, voinko syödä niitä kuoret päällä kunhan vain pesaisee hieman?

Minkä takia numeron ja liittymän siirto Saunalahdelta Soneralle kestää _vähinään_ viisi(5) arkipäivää ?

Itse ollessani eräällä toisella operaattorilla duunissa, niin siellä ainakin tuo liittymän siirto kesti 5 päivää ja 1h. Johtuen järjestelmästä, se ei aikasemmin antanut siirtoa tehdä. Syytä en kyllä paremmin tiedä. Jos menee kauvemman niin sitten oli ruuhkaa tai ongelmia siirrossa. Toivottavasti valaisi ees vähän. :)

Tuhannen taalan kysymys; miks parranajon jälkeen näyttää jotenkin eriskummalliselta?

Hyvä kun peilistä ittesä tunnistaa...;)

cast_away.jpg

?

Autolla tiellä liikkuvan kuorma-auton sisälle ajettaessa tyyliin Ritari Ässä, mitä tapahtuu esim. renkaissa? Pyöräthän pyörivät ajaessa hurjaa tahtia, mutta sisälle ajettaessa niiden on pakko hidastua huimasti. Palaako kumia vain vai jotain miten?

Autolla tiellä liikkuvan kuorma-auton sisälle ajettaessa tyyliin Ritari Ässä, mitä tapahtuu esim. renkaissa? Pyöräthän pyörivät ajaessa hurjaa tahtia, mutta sisälle ajettaessa niiden on pakko hidastua huimasti. Palaako kumia vain vai jotain miten?

Tää oli muistaakseni yhdessä Mythbustersin jaksossa, pojat selittivät :david:-ilmiön jollain fysiikan lailla... Ei muistu mieleen millä, mutta temppu on mahdollinen.

ekstaasia: http://www.youtube.com/watch?v=dYlstdCWzCY

Mites kun kaveri joutu tappeluun ja itse olin vieressä kattomassa(en kyllä ollut ainut) kun halusivat ottaa "rehellisen" 1vs1 tilanteen. Kaveriha mätki toiselt tajun pois ja saa kutsun käräjille. Itse joudun todistamaan tuota tilannetta aika varmasti. Onko todistukseni pitävä jos olin ~1promillen humalssa?

Mites kun kaveri joutu tappeluun ja itse olin vieressä kattomassa(en kyllä ollut ainut) kun halusivat ottaa "rehellisen" 1vs1 tilanteen. Kaveriha mätki toiselt tajun pois ja saa kutsun käräjille. Itse joudun todistamaan tuota tilannetta aika varmasti. Onko todistukseni pitävä jos olin ~1promillen humalssa?
Meillä vallitsee Suomessa vapaa todisteiden harkinta, joten saavat siellä käräjillä miettiä minkä merkityksen antavat todistuksellesi. Kyselevät varmaan "olitko mielestäsi humalassa?", "Vaikuttiko humalatila jotenkin havainnointiin?" yms. Mutta mitä väliä sillä on miten vaikuttaa. Sähän vain kerrot mitä olet havainnut ja missä kunnossa olet ollut, muu on sitten muiden ongelma.

missä vois mättää ku välillä netti on nopee ja välillä tökkii niin maan perkeleesti?

edit: Yhteyden aikakatkaisu. nyt jo tollasta valittaa välillä.

Köh, perjantaina tuli oksennettu vessaan ihan kunnolla ja vasta seuraavana päivänä jaksoin kömpiä putsaamaan jälkeni.

Nyt olen pessyt vessan kahdesti lattiasta kattoon (Andy/Ajax). Olen kaatanut koko purkillisen puhdistusainetta (Niagara) viemäriin ja monta kattilallista kuumaa vettä päälle.
Tästä huolimatta vessassa haisee yhä kauhealle. Onko mitään muuta enää tehtävissä kuin asunnon vaihto?

Köh, perjantaina tuli oksennettu vessaan ihan kunnolla ja vasta seuraavana päivänä jaksoin kömpiä putsaamaan jälkeni.

Nyt olen pessyt vessan kahdesti lattiasta kattoon (Andy/Ajax). Olen kaatanut koko purkillisen puhdistusainetta (Niagara) viemäriin ja monta kattilallista kuumaa vettä päälle.
Tästä huolimatta vessassa haisee yhä kauhealle. Onko mitään muuta enää tehtävissä kuin asunnon vaihto?

Kannattaa kokeilla Wetrok Biosan nimistä ainetta, saattaa löytyä rautakaupoista ja pesuainetukuista ainakin löytyy. Tehokasta on, vie ihmisten eritteiden ym hajut hyvin pois, samaa litkua käytetään mm ratikoiden putsaamiseen. Kokeiltu on ja toimii hyvin, tosin hintaakin näyttää litran pullolla olevan n 14€.

urhoollinen isäni syö buranaa kun vitamiinia. eli ukko syöny n.9kk joka päivä buranan eikä todettu mitään terveys vaikutusta, tosin ei mitään hyötyäkään, koska kai se on tuosta määrästä tullu immuuniksi :jahas:

Muistelen yhtä Kuukausiliitteen juttua, joka käsitteli kokonaisen amerikkalaisen jäkisjoukkueen (junioreita) tuomista Suomeen jonnekin pikkukaupunkiin. Muistelisin, että juttu ilmestyi kevään tai kesän aikana. Juttu sinänsä ei ole oleellinen, mutta haluaisin tietää mikä pikkukaupungin ja joukkueen nimi oli. Kuulostaa hämärältä kysymykseltä, mutta uskon, että tähän osaavat vastata hyvin suomalaista jääkiekkoa tuntevat henkilöt sekä Kuukkarinsa tarkkaan lukevat.

Back
Ylös Bottom