Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä takia numeron ja liittymän siirto Saunalahdelta Soneralle kestää _vähinään_ viisi(5) arkipäivää ?

Tuhannen taalan kysymys; miks parranajon jälkeen näyttää jotenkin eriskummalliselta?
Hyvä kun peilistä ittesä tunnistaa...;)
Autolla tiellä liikkuvan kuorma-auton sisälle ajettaessa tyyliin Ritari Ässä, mitä tapahtuu esim. renkaissa? Pyöräthän pyörivät ajaessa hurjaa tahtia, mutta sisälle ajettaessa niiden on pakko hidastua huimasti. Palaako kumia vain vai jotain miten?
-ilmiön jollain fysiikan lailla... Ei muistu mieleen millä, mutta temppu on mahdollinen.http://www.reverseshot.com/files/images/issue22/cast_away.jpg
?
Meillä vallitsee Suomessa vapaa todisteiden harkinta, joten saavat siellä käräjillä miettiä minkä merkityksen antavat todistuksellesi. Kyselevät varmaan "olitko mielestäsi humalassa?", "Vaikuttiko humalatila jotenkin havainnointiin?" yms. Mutta mitä väliä sillä on miten vaikuttaa. Sähän vain kerrot mitä olet havainnut ja missä kunnossa olet ollut, muu on sitten muiden ongelma.Mites kun kaveri joutu tappeluun ja itse olin vieressä kattomassa(en kyllä ollut ainut) kun halusivat ottaa "rehellisen" 1vs1 tilanteen. Kaveriha mätki toiselt tajun pois ja saa kutsun käräjille. Itse joudun todistamaan tuota tilannetta aika varmasti. Onko todistukseni pitävä jos olin ~1promillen humalssa?
Out of Foreign Customs, USPS seuranta antaa tuommoisen. Tarkoittaako tuo, että lähetys on edennyt suomen tullista?
kuinka kauan (viikkoja) voi vetää buranaa 400mg 1-3 tablettia päivästä riippuen, että ei tule mitään vakavia sivuvaikutuksia.
Köh, perjantaina tuli oksennettu vessaan ihan kunnolla ja vasta seuraavana päivänä jaksoin kömpiä putsaamaan jälkeni.
Nyt olen pessyt vessan kahdesti lattiasta kattoon (Andy/Ajax). Olen kaatanut koko purkillisen puhdistusainetta (Niagara) viemäriin ja monta kattilallista kuumaa vettä päälle.
Tästä huolimatta vessassa haisee yhä kauhealle. Onko mitään muuta enää tehtävissä kuin asunnon vaihto?
Kokeile syöttää USPS:n seurantakoodi Suomen postin seurantaan! Sieltä voi selvitä tarkemmin.
http://www.posti.fi/postipalvelee/lahetystenseuranta/index.html
mitä sivuvaikutuksia siitä sitte voi tulla?Kovin on yksilöllistä. Jotku voi ottaa muutaman päivän, jotku kuukausia.