Entä jos sen nauhoittaa? Tallentuu ääneksi ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Entä jos sen nauhoittaa? Tallentuu ääneksi ;)
"Ääniaallot" on vaan värähtelyä.. Ääneksi se muuttuu vasta vastaanottimessa.
Missä tilanteissa yli yhden kitkakertoimia esiintyy? Itse olen ymmärtänyt, että yli yhden "kitkakertoimet" saavutetaan vain ja ainoastaan adheesio- ja hammasratasefektin avulla. Esim. tuossa dragster-esimerkissä yleensä lämmitetään kumit ennen lähtöä polttamalla niitä, jolloin ne muuttaa aivan pehmeäksi ja tahmeaksi mössöksi. Kun kumi ja asfaltti on tarpeeksi lähellä, niiden välille muodostuu vetovoima, joka on jo eri asia kuin kitka. Sama asia tulee ilmi jös kumi on erittäin pehmeä ja kosketusalusta epätasainen, niin kumi muotoutuu alustaan niin hyvin, että kitkakerroin nousee hammasratasefektin myötä. Formuloissakin esiintyy kurveissa yli 1,5G:n voimia, joka liittyy myöskin renkaiden lämpenemiseen.
Ei. Christians lähinnä viittaa kristinuskoon, joka haarautuu erillisiksi opillisiksi suuntauksiksi, joissa painotetaan erilaisia asioita.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko
Toimii!!!Ens viikolla pitäisi avata uusi pankkitili ja otan luultavasti ihan vaan Visa Electron kortin.
Haluan tehdä tällä kortilla PayPal-tilin ja käyttää tätä näissä PayPal-ostoksissa.
Minkä pankin kortti toimii PayPalissa? Nordean tilin olen ajatellut avata, niin toimiikohan tämä Nordean Electroni PayPalissa?
Aika vaikea tuohon on vastata. Yleensä uskonnolliset ihmiset vastustavat esiaviollista seksiä, alkoholin- ja tupakankäyttöä mutta se kuinka tarkasti tämmöistä paheksutaan riippuu sitten ihan yhteisöstä ja opillisista tulkinnoista.juuh, mutta onko kristityt oikeestaan niitä ei seksiä ennen avioliittoa -ihmisiä? Tietenkin todella yleistäen... Ja eivät niin tykkää juomisesta ja polttamisesta?
Luterilaiset ovat melko maallistunut haara kristittyjen keskuudessa ainakin täällä suomessa. Ollaan kirkon toiminnassa mukana tavan ja sosiaalisten suhteiden vuoksi, ei niinkään taikauskoisten väitteiden tai uskomusten takia. Riippuu ihan ihmisestä ja kasvatuksesta kuinka vahvasti uskonto kuuluu elämään.Vai voisko vaan kuvitella kristittyjen ja evankelisluterilaisten erona (taas yleistäen) että heille kirkossa käyminen ja Jumala on vaan tärkeämpiä kuin esim mulle?
Mitä jos englannin kirjoittais tuollainen kello kädessä?Sitä mäkin ajattelin, ettei se nyt noin tarkkaa voi olla. YTL:n sivuilla oli ohjeet, joissa mainittiin, että teknisiä laitteita ei saa tuoda mukana ja esimerkkeinä oli kännykkä ja tietokone. Olisikin kyllä täydellinen läppä jos joku tulisi tosissaan kirjoituksiin pöytäkoneen ja 25m jatkoroikan kanssa :Dkyllä minulla ainakin oli adidaksen kello kädessä jossa lukee water resistant ja vaikka mitä :D
ei se oikeesti nyt ihan noin tarkkaa ole...
Miten ihmeessä tällaisen niittipistoolin saa ladattua? http://www.twacomm.com/catalog/dept_id_1097/model_JT21CM.htm?sid=D94CD59C152D19FA7BA28E966207B7B4
Oon jo hetken aikaa pyöritellyt tuota käsissäni ja ei tuossa montaa liikkuvaa osaa ole.
Jos siinä on samanlainen systeemi kun mun vehkeessä (ei ihan samanlainen), niin se aukeaa sieltä peräpäästä. Eli siitä päästä missä on pikkurilli kun tuosta ottaa otteen. Siinä päässä alhaalla pitäisi olla sellainen pieni liikkuva osa, josta vedetään ulospäin, ja sitten sen pitäisi aueta.. Voi se kyllä liikkua johonkin muuhunkin suuntaan.. Hankala selittää.:DMiten ihmeessä tällaisen niittipistoolin saa ladattua? http://www.twacomm.com/catalog/dept_id_1097/model_JT21CM.htm?sid=D94CD59C152D19FA7BA28E966207B7B4
Oon jo hetken aikaa pyöritellyt tuota käsissäni ja ei tuossa montaa liikkuvaa osaa ole.