Basso
Nalle
Kiitoksia onko mitää sivuu joka kääntää suomensanoi latinaksi?
En tiedä yhtään, mä katoin tuon Wikipedian 7 kuolemansynnin englanninkielisestä artikkelista missä oli greed (ahneus) latinaksi.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia onko mitää sivuu joka kääntää suomensanoi latinaksi?

Tämä on eri kysymys kuin alkuperäinen. Olisit heti kysynyt, miksei sun nilkat ole läskit. Läskiä kertyy lähinnä paikkoihin joissa sitä on helppoa ja energiataloudellista kantaa mukana. Jos joutuisit kävelemään tai juoksemaan puntit nilkoissa niin se olisi huomattavasti raskaampaa verrattuna tilanteeseen jossa se ylimääräinen paino on esim. pyllyssä tai navan paikkeilla. Samasta syystä ranteet on kapoiset, eikä sormissakaan hirveästi lölly. Se ei olisi kovin näppärääkään. Eikä ne läskit jalatkaan olisi kovin käytännölliset (nyt silmiini piirtyy kuva akuankkamaisesti levähtäneistä läskiräpylöistä, juuei..). Kysymykselläni halusin varmistaa että itsekin tajusit kysymyksesi älyttömyyden, koska sehän sisälsi vastauksen siihen "miksi nilkkojen alapuolella näkyy verisuonet paremmin".Perustele, miksei läski keräänny nilkan alapuolelle. Äläkä vastaa kysymykseen kysymyksellä, kuten tavallaan itsekin toteat sen tyhmäksi..?
Ainakin mulle on tullut Nordeasta postissa uusi kortti n. kuukauden ennen edellisen kortin sulkeutumista. Väittäisin, että sullekin on tullut. Aika erikoiselta tuntuisi, jos ei olisi tullut. Eri asia sitten voi olla, jos on ottanut ed. korttiin jotain maksullisia kuvia taustalle, niin sen kortin voi joutua tilaamaan taas maksusta.Visa Electron menee ilmeisesti tänään pois käytöstä (good thru 07/08), tuleeko uusi postissa / pankkiin automaattisesti vai pitääkö mennä pankkiin kyselemään?
Osuuspankki kyseessä.

OP ei ilmeisesti lähetä korttia, kaverilla jäi eilen ostokset kassalle kun oli kortti mennyt vanhaksi. Nordeasta ja sammosta on kyllä kortit tullu itsekseen.Visa Electron menee ilmeisesti tänään pois käytöstä (good thru 07/08), tuleeko uusi postissa / pankkiin automaattisesti vai pitääkö mennä pankkiin kyselemään?
Osuuspankki kyseessä.
Miten tohon syksyn B-ruotsin yo-kokeeseen kannattaa lukee/valmistautua?

OP ei ilmeisesti lähetä korttia, kaverilla jäi eilen ostokset kassalle kun oli kortti mennyt vanhaksi. Nordeasta ja sammosta on kyllä kortit tullu itsekseen.
Kaupoista saa kohtuuhintaan sellaista hajunsyöjää, mutta niitäkin on aika montaa erilaista. Toinen saattaa toimia hieman huonommalla menestyksellä kuin toinen.Säkkihanskani haisevat ihan vehkeelle, voiko niitä pestä vai löytyykö muita poppaskonsteja?
Säkkihanskani haisevat ihan vehkeelle, voiko niitä pestä vai löytyykö muita poppaskonsteja?
Onko täällä joku ketju, josssa saa kysyä mitä jonkun tv-sarjan edellisessä jaksossa kävi?
Toisin sanoen kiinnostaisi tietää, mitä eilisessä Cane -sarjan jaksossa kävi. Kiitos, jos joku viitsii kertoa.
On. Olin kerran alivuokralaisena kämpässä jossa oli sellainen.Tarvitsen jonkinlaisen pienen astianpesukoneen kämpille. Tilaa normikokoiselle laitteelle ei ole, onko olemassa jotain esim. pöydälle laitettavia hieman mikroaaltouunia isompia astianpesukoneita ?
On. Olin kerran alivuokralaisena kämpässä jossa oli sellainen.
Kuulema se on ihan näppärä, ei vaan tietenkään mahdu paljoa kerralla. Minulle kerrottiin että kyseinen yksilö vuotaa hieman, mutta jos pitää pyyhettä alla ja muistaa vääntää välillä kuivaksi niin ei pitäis aiheutua vahinkoa. Tiskasin mieluummin käsin..:DOliko mistään kotosin ?
Onko P-storen osoite Korpikallio 8 A? :D