Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikä virtsassa haisee aamuisin? Olen huomannut että kun tällä hetkellä tulee nukuttua pitkään ja syötyä ja juotua paljon niin aamuisin virtsatessa on semmonen jännä kitkerä haju. En ole huolestunut mutta kiinnostais tietää mistä lienee kyse.

Mikä ois hyvä huulirasva? Huulet tänä vuonna kuivunu iha helvetisti ja yrittäny jollai labellolla ja miranella mikälieg rasvailla huulia mut aika paskoja noi tuntus olevan...

Eikös hampurilaisessa (esim. Hesessä) puolet kaloreista koostu pelkästään majoneesista/kastikkeesta?

No ei ihan. Pulla + pihvi + rasvainen cheddar. Noita ravintoarvoja kun katsoo, niin 25-40% heittämällä kalorit majoneeseista.

Mäkin hampurilainen = 255kca
Hesen hampurilainen = 333kca

Eli kyllä sillä majoneesipahkuralla on väliä.

No ei ihan. Pulla + pihvi + rasvainen cheddar. Noita ravintoarvoja kun katsoo, niin 25-40% heittämällä kalorit majoneeseista.

Mäkin hampurilainen = 255kca
Hesen hampurilainen = 333kca

Eli kyllä sillä majoneesipahkuralla on väliä.
No kuitenkin. Ja jättämällä majoneesit ja muut pois, saattaa joskus makukin parantua. Mä en vaan oikein diggaa muutenkaan noiden puljujen kastikkeista...Aina samaa paskaa eri nimellä.

Ei pitäis kyllä puhua hamppareista, kun koitan pysyä erossa niistä. :D

Osaisiko joku kertoa mistä saisin ostettua Italian kielen oppipaketin aloittelijalle? Eli hakusessa on joko pelkkä romppu tai romppu+kirja setti. Tai jos netissä olisi hyvä sivu harjoitella niin kertokaa toki :)

Onko kenenkään koira nielassut jätskitikkua kokonaisena ja selvinnyt hengissä?
Kävi meinaan vähän hassu juttu :eek:

Onko kenenkään koira nielassut jätskitikkua kokonaisena ja selvinnyt hengissä?
Kävi meinaan vähän hassu juttu :eek:

Sori, repesin. :P

Veikkaisin että kohta se selviää...:)

No toi on kyllä syönyt kaikkea mahdollista, ja näyttää nytkin voivan normaalisti, mutta oon silti ihan stressipallona. Miten mä uskallan huomenna töihin :(

Kyllä ne tikut menee ainakin aika lailla sellaseks mössöks jos koira niitä vähänki puree, eikä ne muutenkaan mitenkään kovaa ainetta ole. En usko että koiras tota juurikaan edes huomaa...
(oon itekin syöny niitä, älkää kysykö :nolo: :D)

Back
Ylös Bottom