Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko intternetissä näytillä suomalaisten levyjen myyntilukuja listauksena?

Kiitti Lycanth ;-)) Badhair hyvänä kakkosena.

edit: Joku ulkomainen lista kelpaa myös.

Mä veikkaisin ennemmin lihaksia lämmittävää tiger balmia

tai vastaavaa tuotetta, kuten ice power hot -lämpögeeliä

Sovitaan kuitenki että meikä on oikeessa, niin jää kaikille hyvä mieli.

Mistä pääkaupunkiseudulla voisi ostaa neliömetrin kokoisen, n. 3-7mm paksun muovilevyn, jota voisi sahalla leikata ja vähän taivutella lämmittämällä? Kotelon rakentaisin.

Sovitaan kuitenki että meikä on oikeessa, niin jää kaikille hyvä mieli.

Hmm.. taidan sittenkin olla väärässä. Pakko sen on olla vicksiä. Kiitos korjauksesta raskolnikov! :kippis1:

kyllä niitä kuvia jokatapauksessa katsotaan ja ovat kyllä aika tarkkoja mutta jos siinä ei ole oma naama ratin takana niin et voi saada sakkoakaan kun et kerta ole ajanu ja mitä tulee kuskin paljastamiseen niin eihän kaikkia auton lainaajia/ koeajajia voi muistaa.. itse olen joka kerralla sattunu olemaan niin kännissä/ sammuneena kun joku muu on ajanu mun autolla kameraan etten voi muistaa kuka se on ollu enkä kyllä kuvissa esiintyviä kuskejakaan ole koskaan tavannu.. jännä homma. poliisihan tunnetusti on se joka eniten valehtelee. ei suomessa kansalaiset tiedä oikeuksiakaan ja yleensä ne mitkä "tiedetään" on poliisin latelemia valheita. kysykää asianajajalta ennemmin kuin poliisilta. ...ja periaatekiisto pitää muistaa:D mun moottoripyörälläkin on joskus jotku suorittanu liikennepakoja ja törkeitä liikenteenvaarantamisia mutta kun puikoissa istunutta kriminaalia ei ole saatu kiinni itse teosta niin olen joitakin kertoja joutunut kuulustelussa käymään mutta koskaan ei ole juttua laitettu edes syyttäjälle asti.. ja miten mä oisin edes voinu ajaa kun ei ole korttiakaan ollu voimassa?
Niin, no ethän sä sitten MITENKÄÄN olis voinu ajaa jossei sulla korttikaan voimassa ollut. Mutta käsittääkseni suomessa ollaan syyttömiä kunnes toisin todistetaan eikä toisinpäin.

Mistä pääkaupunkiseudulla voisi ostaa neliömetrin kokoisen, n. 3-7mm paksun muovilevyn, jota voisi sahalla leikata ja vähän taivutella lämmittämällä? Kotelon rakentaisin.
Kokeile etolasta. Vai onko se nykyään etra? Itse soittaisin tuonne ennen käymistä, ettei tule hukkareissua.

funny_picture063.jpg

Kuuluis melkein vitutus-triidiin, mutta jos jonolle ei saa tehdä mitään mikä muuttaa sitä, niin eikö silloin ensimmäisen poistaminen jonosta muuta jonoa?
Omasta mielestä se hemmetin jono ei ole sama jos siitä sen ensimmäisen poistaa vaan muuttunut. PRKL.....Ja eikös jonon järjestyskin muutu, koska silloin 2. tulee 1.?

Kivoja korttipelejä iltojen ratoksi. Ei vaan mee jakeluun kaverille tai sitten olen itse hullu.

Tietääkö joku jotain hyvää amerikkalaista kantriradiokanavaa, jota voisi netistä fiilistellä?

Mikäs on se kantrigenre, jossa banjo soi oikein kunnolla?
Tällasta http://www.youtube.com/watch?v=7mU2lJKkQ04
http://www.youtube.com/watch?v=V_fODduUkk4&feature=related

Edit: sellaista Saluunamusiikia, jota on vanhoissa länkkäreissä.

Vielä uusi yritys bluegrassin lisäksi, kun tuli mieleen toinen genre. Länkkärien saluunamusiikiksi mieltäisin kyllä ragtime musiikin, vaikka siinä ei banjo soikkaan. Tosin kyseinen musiikkityyli syntyi vasta länkkäriajan jälkeen, mutta eihän pienet epäloogisuudet ole Hollywoodia ennenkään haitanneet.

Saako Kossin kuulokkeita ihan normi elektroniikkakaupoista? Meni entiset rikki ja nyt olis kiire saada uudet, niin ei viittis netistä tilata.
Kyllä niitä saa ja hyvällä tuurilla näistä sekatavarakaupoistakin esim. tokmanni ja halpahalli.

Onko aspartaami 100% varmuudella jonkinasteinen myrkky ja tulisiko sen nauttimista siis välttää? Haluaisin tähän kysymykseen:

a) faktoja
b) muiden aspartamiin käyttäjien tuntemuksia

Back
Ylös Bottom