Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko intternetissä näytillä suomalaisten levyjen myyntilukuja listauksena?
Mä veikkaisin ennemmin lihaksia lämmittävää tiger balmia
tai vastaavaa tuotetta, kuten ice power hot -lämpögeeliä
Sovitaan kuitenki että meikä on oikeessa, niin jää kaikille hyvä mieli.
Vastailkaas nyt.Näkyykö jossain Helsingissä Suomen matsi kokonaisuudessaan? Esim. baareja sun muita siis.
Niin, no ethän sä sitten MITENKÄÄN olis voinu ajaa jossei sulla korttikaan voimassa ollut. Mutta käsittääkseni suomessa ollaan syyttömiä kunnes toisin todistetaan eikä toisinpäin.kyllä niitä kuvia jokatapauksessa katsotaan ja ovat kyllä aika tarkkoja mutta jos siinä ei ole oma naama ratin takana niin et voi saada sakkoakaan kun et kerta ole ajanu ja mitä tulee kuskin paljastamiseen niin eihän kaikkia auton lainaajia/ koeajajia voi muistaa.. itse olen joka kerralla sattunu olemaan niin kännissä/ sammuneena kun joku muu on ajanu mun autolla kameraan etten voi muistaa kuka se on ollu enkä kyllä kuvissa esiintyviä kuskejakaan ole koskaan tavannu.. jännä homma. poliisihan tunnetusti on se joka eniten valehtelee. ei suomessa kansalaiset tiedä oikeuksiakaan ja yleensä ne mitkä "tiedetään" on poliisin latelemia valheita. kysykää asianajajalta ennemmin kuin poliisilta. ...ja periaatekiisto pitää muistaa:D mun moottoripyörälläkin on joskus jotku suorittanu liikennepakoja ja törkeitä liikenteenvaarantamisia mutta kun puikoissa istunutta kriminaalia ei ole saatu kiinni itse teosta niin olen joitakin kertoja joutunut kuulustelussa käymään mutta koskaan ei ole juttua laitettu edes syyttäjälle asti.. ja miten mä oisin edes voinu ajaa kun ei ole korttiakaan ollu voimassa?
Kokeile etolasta. Vai onko se nykyään etra? Itse soittaisin tuonne ennen käymistä, ettei tule hukkareissua.Mistä pääkaupunkiseudulla voisi ostaa neliömetrin kokoisen, n. 3-7mm paksun muovilevyn, jota voisi sahalla leikata ja vähän taivutella lämmittämällä? Kotelon rakentaisin.
Niin, no ethän sä sitten MITENKÄÄN olis voinu ajaa jossei sulla korttikaan voimassa ollut. Mutta käsittääkseni suomessa ollaan syyttömiä kunnes toisin todistetaan eikä toisinpäin.
Tietääkö joku jotain hyvää amerikkalaista kantriradiokanavaa, jota voisi netistä fiilistellä?
Mikäs on se kantrigenre, jossa banjo soi oikein kunnolla?
Tällasta http://www.youtube.com/watch?v=7mU2lJKkQ04
http://www.youtube.com/watch?v=V_fODduUkk4&feature=related
Edit: sellaista Saluunamusiikia, jota on vanhoissa länkkäreissä.
Kyllä niitä saa ja hyvällä tuurilla näistä sekatavarakaupoistakin esim. tokmanni ja halpahalli.Saako Kossin kuulokkeita ihan normi elektroniikkakaupoista? Meni entiset rikki ja nyt olis kiire saada uudet, niin ei viittis netistä tilata.
aspartaami? http://fi.wikipedia.org/wiki/AspartaamiOnko aspartamiini 100% varmuudella jonkinasteinen myrkky ja tulisiko sen nauttimista siis välttää? Haluaisin tähän kysymykseen:
a) faktoja
b) muiden aspartamiin käyttäjien tuntemuksia