Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei mitään:D.

Tuli vain mieleen kun tuo sun liikkuminen kuulostaa niin vaikealta, että mitä jos hankkisit vaikkapa moposkootterin. Halpaa menoa ja 50 km/h kun pudottelee menemään niin 20 km matkaan menee about 30 min. Tällöin jäisi aikaa läksyillekin.
Niin, se olisi oikeasti hyvä vaihtoehto. Mutta ensimmäiseksi se on noloa, toiseksi en pidä yhtään mopoäijistä ((vihaan niitä)olen siis rasisti) kolmanneksi en omista mopokorttia, mutta äkkiäkös senkin käy suorittamassa. En tiedä mikä päähän pinttymä se on mutta varmasti kaikilla on jotain fobioita sun muita. Siihen tulee taas sellainen asia, että jaan huoneeni 8v pikkuveljeni kanssa, arvaa vaan ottaako pannuun?
No, täytyy viellä miettiä asiaa.

En saa millään päähäni yhtä komedialeffaa, mutta ainakin osa tarinaa siinä on se, kun pääosaheppu kadottaa mojonsa eikä sitten hirveästi naiset kiinnosta. Ei kukaan muistais mikä leffa on kyseessä?

En saa millään päähäni yhtä komedialeffaa, mutta ainakin osa tarinaa siinä on se, kun pääosaheppu kadottaa mojonsa eikä sitten hirveästi naiset kiinnosta. Ei kukaan muistais mikä leffa on kyseessä?

Joku austin powerseista, jos ei sit sama idea ollu kaikissa.

Jahajaha. No, opiskelun kannalta olisi helpompi muuttaa koulun viereen. Kyllähän sitä nyt vanhemmilta saa avustusta, ei siinä mitään. Niin, ja hautuumaalla on se palkka alle 6€ tunti, onhan se pieni mutta minkäs teet. Se on siis pieni palkka työn raskauteen nähden. Eikä mun nyt sitä penkkiä varmaan kannatakkaan sinne viedä, kun salille pääsee alle 18v ilmaiseksi ja täysi-ikäisenä kortti oli todella halpa kun joskus katsoin.
Niin ja tuskimpa sitä nyt sataakaan euroa ruokaan menee kuussa, koulussa syö ilmaiseksi kerran päivässä, ja jos siihen lisätään omat safkat niin illalla varmaan sitten perunoita ja se on siinä. Ei nyt ihan mutta kummiskin, ei ruokaan paljon mene ja raha ei riitä niin dieetille.
Ja jos nyt katsotaan nykyistä tilannettani, Herään aamulla kello 6.30, taksiin kello 7.00, bussiin kello 7.30, koulussa kello 8.00. Päivät ovat lähes aina täynnä, pääsen koulusta kello 15.30, bussissa kotia kohti kello 16.05, jään bussista kello 16.30, kävelen 5km ja olen kotona tunnetilasta(väsynyt, muuten vaan vituttaa ym...) riippuen kello 17-18 välillä. Jos jaksan keskittyä läksyihin tai ylipäätään teen niitä, ne on sitten valmiina siinä kello 22 paikkeilla, tosin vähään aikaan ei ole yhtään kiinnostanut että... Jos yritän vielä treeniohjelmaani noudattaa, se syö siitä ajasta n. 45min. Yritä nyt siinäkin opiskella. Ja, pakkohan vielä on lisätä että menen nykyään jo yhdeksältä nukkumaan. 3h aikaa pitää vapaata ja tehdä läksyjä. Helppohan se kaupungissa, mutta kun asuu maalla...

E: Kiitos linkeistä! Varsinkin mikakinlie:lle tuosta googlesta, en ole ennen kuullutkaan siitä:worship:

Unohda kaikki muu kuin koulu, ei millään treenauksilla, hautuumailla ja skoottereilla ole mitään väliä tollaisessa elämäntilanteessa. Kaikista tärkeintä on että opiskelet ja opiskelet niin paljon kuin pystyt. Sua vituttaa takuuvarmasti koko loppuelämä jos et nyt täytä tärkeintä velvollisuuttasi eli aikuisuuteen valmistautumista koulut loppuun käymällä. Se on hyvin pientä siihen verrattuna että joutuu asumaan pikkuveljen kanssa samassa huoneessa pari vuotta...

Tiedän, ja joskus saan kunnolla motivaatiota kun ajattelen, että mitä vittua mää edes käyn lukiota jos en edes lue, sehän on aivan sama vaikka jättäsin kesken koko koulun. Kyllä se motivaatio pari päivää kestää ja taas lopahtaa. Aina jakson alussa on tunne että tää jakso mennään kunnolla. Siitä sitten pari viikkoa tehdään kaikki läksyt ja seurataan opetusta. Kun kerran jää läksyt väliin, jää yllättäen toinenkin kerta ja kohta ollaan niin paljon jäljessä ettei enää huvita. Jakson loppuun kasaantuu paljon rästejä, ne tehdään sitten viime tipassa. No, kohta alkaa kesäloma ettei kannata ottaa enää stressiä. Aloitetaan ensi vuonna puhtaalta pöydältä.

Sellainen tyhmä kysymys olisi, että mistä ihmeestä tulee se hiustyyli, että vedetään geelillä päähän tuollainen "harja", vähän kuin irokeesi mutta siis tavallisille hiuksille?? Edestä päin katsottuna päässä on "kolmio" joka jatkuu taakse asti tai puoleen väliin päätä. En nyt kuvaa löydä mutta kai joku saa selvän sepustuksistani. Näyttää koulussa olevan lähes jokaisella miestyypillä sellainen kampaus, taisi jo vuosi sittenkin olla. Miksei suoraan vaan kunnon punkkarikampausta???

Tiedän, ja joskus saan kunnolla motivaatiota kun ajattelen, että mitä vittua mää edes käyn lukiota jos en edes lue, sehän on aivan sama vaikka jättäsin kesken koko koulun. Kyllä se motivaatio pari päivää kestää ja taas lopahtaa. Aina jakson alussa on tunne että tää jakso mennään kunnolla. Siitä sitten pari viikkoa tehdään kaikki läksyt ja seurataan opetusta. Kun kerran jää läksyt väliin, jää yllättäen toinenkin kerta ja kohta ollaan niin paljon jäljessä ettei enää huvita. Jakson loppuun kasaantuu paljon rästejä, ne tehdään sitten viime tipassa. No, kohta alkaa kesäloma ettei kannata ottaa enää stressiä. Aloitetaan ensi vuonna puhtaalta pöydältä.

Sellainen tyhmä kysymys olisi, että mistä ihmeestä tulee se hiustyyli, että vedetään geelillä päähän tuollainen "harja", vähän kuin irokeesi mutta siis tavallisille hiuksille?? Edestä päin katsottuna päässä on "kolmio" joka jatkuu taakse asti tai puoleen väliin päätä. En nyt kuvaa löydä mutta kai joku saa selvän sepustuksistani. Näyttää koulussa olevan lähes jokaisella miestyypillä sellainen kampaus, taisi jo vuosi sittenkin olla. Miksei suoraan vaan kunnon punkkarikampausta???
Ei tuu mieleen ku oisko joku David Beckham tyyli:D

Taitoin nilkkani ja nyt se on kipeä. Mulla on ideaaliside tossa sen ympärillä tukemassa ja pitämässä pientä painetta, kannattaako se jättää yöksi vai ottaa pois?

Taitoin nilkkani ja nyt se on kipeä. Mulla on ideaaliside tossa sen ympärillä tukemassa ja pitämässä pientä painetta, kannattaako se jättää yöksi vai ottaa pois?

Ei siitä ainakaan haittaa ole. Ja varmaan kylmää siihen jo pistitkin.

miten mä saan pierun hajun pois tästä tuolista? tää on tällanen toimisto tuoli pehmusteella ja ikävä kyllä hengittävällä päällysteellä.. nahka ois parempi materiaali tähän niin ei pääsis noi kaasut pehmusteen ilmataskuun.. välissä ku istuu tähän ja alkaa paska haiseen niin sitä miettii että onko perse käyny niin väljäksi ettei enää perujaan tunne.. (en o kyllä sinne mitään koskaan työntäny eikä o kukaan muukaan.) vai ostanko nahkahousut tämän ongelman korjaamaan? miten nahkahousut pestään? jos ostan tositiukat niin joutuuko takataskujen väliin laittamaan takaiskuventtiilin tai vastaavan ettei ne ala täyttymään kuin ilma pallo ja pahimmassa tapauksessa räjähdä? onko terveydelle vaarallista niin iso määrä pierukaasua(ilmeisesti on metaania) kerta-annoksena? entä onko kyseisestä räjähdyksestä vaaraa itselle tai ympäristölle? jos on niin saako lain mukaan käyttää yleisellä paikalla? kiitos jo etukäteen vastauksista ja hyvää kesää kaikille. ps. jos jollaki on samoja ongelmia niin kertokaa ihmeessä niin tiedän etten ole yksin tämän asian kanssa.

miten mä saan pierun hajun pois tästä tuolista? tää on tällanen toimisto tuoli pehmusteella ja ikävä kyllä hengittävällä päällysteellä.. nahka ois parempi materiaali tähän niin ei pääsis noi kaasut pehmusteen ilmataskuun.. välissä ku istuu tähän ja alkaa paska haiseen niin sitä miettii että onko perse käyny niin väljäksi ettei enää perujaan tunne.. (en o kyllä sinne mitään koskaan työntäny eikä o kukaan muukaan.) vai ostanko nahkahousut tämän ongelman korjaamaan? miten nahkahousut pestään? jos ostan tositiukat niin joutuuko takataskujen väliin laittamaan takaiskuventtiilin tai vastaavan ettei ne ala täyttymään kuin ilma pallo ja pahimmassa tapauksessa räjähdä? onko terveydelle vaarallista niin iso määrä pierukaasua(ilmeisesti on metaania) kerta-annoksena? entä onko kyseisestä räjähdyksestä vaaraa itselle tai ympäristölle? jos on niin saako lain mukaan käyttää yleisellä paikalla? kiitos jo etukäteen vastauksista ja hyvää kesää kaikille. ps. jos jollaki on samoja ongelmia niin kertokaa ihmeessä niin tiedän etten ole yksin tämän asian kanssa.
:eek:
Osta uus tuoli.

E: Ai niin, hyvää kesää!

Ite ottaisin pois. Turha sitä painetta on yöllä siinä pitää kun ei siihen tule rasitustakaan. Saa vähän "happeakin" välillä. Ei se ideaaliside sitä paranna niin kuin vaikka lasta tukee murtumaa, sehän on vaan tukena silloin kun jalkaa rasitetaan.

Mikä oli se thread missä saa kysyä että mikä thred se ja se olikaan? En löydä söörtsillä.

Kertokaa joku tuo niin voin tuolla kysyä että mikä se thread oli mikä oli tyyliin "kuka tänään salilla" ja ekana oli hulkki joka sanoo että "täh" ku siltä kysyttiin jotaki :david:

Erittäin suuri kiitos :worship:
Ollos hyvä vain :)

Mun kysymys: Onko teen ja kahvin kofeiinipitoisuuksissa suuria eroja?

Kofeiinin puutteen huomaa iltaisin päänsärkynä (nytkin oli pakko keittää kahvit, et pääsee nukkumaan :D), mutta teen juonti ei tunnu asiaan auttavan.

Ollos hyvä vain :)

Mun kysymys: Onko teen ja kahvin kofeiinipitoisuuksissa suuria eroja?

Kofeiinin puutteen huomaa iltaisin päänsärkynä (nytkin oli pakko keittää kahvit, et pääsee nukkumaan :D), mutta teen juonti ei tunnu asiaan auttavan.

Onhan niissä pitoisuuksissa aika paljon eroa. Lueskele tuolta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kofeiini

Voiko postin edelleenlähetyksen/lähetysosoitteen tarkistuksen välttää mitenkään? mulle tulee vanhaan kotiosoitteeseen(eli porukoille) tilattuna yks lehti ja se ite lehti menee kotiin asti ihan normaalisti, miten sen pitääkin mennä, mut lasku kääntyy sit tänne mun nykyseen osotteeseen(noh, maksasinhan minä sen kumminkin mut olis kiva tietää et miten se sais samaan osotteeseen) :lol2: Tuota lehteä koitin kyllä kerran muuttaa tänne nykyseen osotteeseen mut kustantaja epäonnistui siinä aivan täysin joten oon nyt antanu sen mennä tuonne vanhaan kun kerta ei saanu muutettuu, pitäköön tunkkinsa :)

Back
Ylös Bottom