Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Eli kyse korttipelistä Guillotine ja kova väittely ollut säännöistä,

Pelissä on kortti, joka sanoo: "Toimintakortit jotka muuttavat jonoa ei voi pelata (mukaanlukien ylimysten poisto ja lisäyskortit)" eng."Action cards that alter the line may not be played.(This icludes adding or discarding nobles.)"

Eli voinko käyttää korttia joka sanoo, jos yllä oleva kortti pelissä:
"Muuta jonon suunta" eng."Reverse the order of the line" tai korttia
"Laita jonon ensimmäinen kortti/ylimys toisen pelaajan pistekasaan" eng. "put the noble at the front of the line into another players score pile."

Omasta mielestäni jonon ensimmäisen siirtäminen toisen pistekasaan toimintakortilla muuttaa jonoa, mutta joidenkin mielestä jono pysyy muuttumattomana. Ja osan mielestä jonon suunnan muuttaminen ei vaikuta jonoon.

Jos joku tajuaisi jotain niin kertokaa mielipiteenne. Meinaa järki lähteä kun yritän selittää, että jos jonon eka lähtee pois esim. intin ruokajonosta niin ei se jono ole enää sama vaan muuttunut. :curs:
Saatan olla kyl väärässä.

Kenen mielestä tämä aakkosjono muuttuu
aaaaaa
aaaaa

Tietääkö joku jotain hyvää amerikkalaista kantriradiokanavaa, jota voisi netistä fiilistellä?

Mikäs on se kantrigenre, jossa banjo soi oikein kunnolla?
Tällasta http://www.youtube.com/watch?v=7mU2lJKkQ04
http://www.youtube.com/watch?v=V_fODduUkk4&feature=related

Edit: sellaista Saluunamusiikia, jota on vanhoissa länkkäreissä.

Ei ole nyt käytössä kaiuttimia, mutta heitän siitä huolimatta vahvan arvauksen, että kyseessä on Bluegrass.

Eli kyse korttipelistä Guillotine ja kova väittely ollut säännöistä,

"Jotain nörttihöpinää"

Tossa tapauksessa verbi alter kattaa kyllä kaiken näkösen jonoon kajoamisen, koska se tarkoittaa sekä muuttamista, että ennen kaikkea muuntelua. Jonon suunnan vaihtaminen, samoin kun jonon jäsenten vähentäminen tai lisääminen, lankeaa tämän käsitteen alle.

Mitä ihmeen tököttiä on se usein salilla käytettävä pistäväntuoksuinen lähes joltain ksylitolilta maistuva/tuoksuvat aine? Monessa salipaikassa huomannut, että pukkarissa ja ihan salinkin puolella kantautuu sellainen oudon makea tuoksu, eikä se ole kyllä deodorantti tai mitään ammoniakkia.`Kukaan törmännyt samaan?:D

Mitenkäs se nykyisin menee, jos henkilön X omistamalla autolla henkilö Y ajaa ylinopeutta autolla ja kameratolppa nappaa kuvan? Tuleeko sakkolappu suoraan auton omistavalle henkilölle X ja hän voi kiistää ajaneensa ja hänelle tulee tällöin näyttövelvollisuus kuka hänen autollaan on ajanut vaiko mitenkä??

Mitenkäs se nykyisin menee, jos henkilön X omistamalla autolla henkilö Y ajaa ylinopeutta autolla ja kameratolppa nappaa kuvan? Tuleeko sakkolappu suoraan auton omistavalle henkilölle X ja hän voi kiistää ajaneensa ja hänelle tulee tällöin näyttövelvollisuus kuka hänen autollaan on ajanut vaiko mitenkä??

Jos et voi todistaa että joku muu ajoi niin sitten ne sakot tulee sulle..

Käsittääkseni nykyään auton omistaja saa lapun ja on turha kiistää. Voi olla täyttä :anssi: mutta näin muistelisin.

Mitä ihmeen tököttiä on se usein salilla käytettävä pistäväntuoksuinen lähes joltain ksylitolilta maistuva/tuoksuvat aine? Monessa salipaikassa huomannut, että pukkarissa ja ihan salinkin puolella kantautuu sellainen oudon makea tuoksu, eikä se ole kyllä deodorantti tai mitään ammoniakkia.`Kukaan törmännyt samaan?:D
Jotain viilentävää suihkusaippuaa?

Käsittääkseni nykyään auton omistaja saa lapun ja on turha kiistää. Voi olla täyttä :anssi: mutta näin muistelisin.

Ööh, minun muistaakseni se oli juuri niin että jos et ajanut itse niin sun pitää mennä sen kaverin tjsp kanssa sinne asemalle ja sanoa että kaveri ajoi (siis molempien sanoa:D).
Ei voi inttää niinkuin ennen että EN AJANUT. aijjaa? no ei sitten:D

Jotain viilentävää suihkusaippuaa?

En usko, että on. Yleensä se on WC:nkin puolella aika rankasti? Onko olemassa jotain voiteita ja lämmittäviä voiteita mitkä haiskahtaa tuollaiselle? Salinkin puolella aika voimakkaasti semmonen yleensä pistää nenään, joten en usko, että saippuaa on, ellei joku käy ennen salia suihkussa.:D

Ööh, minun muistaakseni se oli juuri niin että jos et ajanut itse niin sun pitää mennä sen kaverin tjsp kanssa sinne asemalle ja sanoa että kaveri ajoi (siis molempien sanoa:D).
Ei voi inttää niinkuin ennen että EN AJANUT. aijjaa? no ei sitten:D

Niin, siis jos ei ole todistaa että joku kaveri sitä ajoi niin itse maksat viulut vaikka kuinka kiistät.

En usko, että on. Yleensä se on WC:nkin puolella aika rankasti? Onko olemassa jotain voiteita ja lämmittäviä voiteita mitkä haiskahtaa tuollaiselle? Salinkin puolella aika voimakkaasti semmonen yleensä pistää nenään, joten en usko, että saippuaa on, ellei joku käy ennen salia suihkussa.:D

Vicks%20vaporab_s.JPG

Joskus jollaki salilla missä oon käyny haisi vicks, tukkoiseen nenään. En tiä käyttikö joku sit hengitysteiden avaamiseen ammoniakkia lievempänä aineena. Ehkä siellä salilla haisee, voima, tai hormooonit.

Niin, siis jos ei ole todistaa että joku kaveri sitä ajoi niin itse maksat viulut vaikka kuinka kiistät.
Taitaa mennä siten, että jos kiistät niin tällöin suoritetaan esitutkinta. Eli katsotaan kuvia ja verrataan haltijaan ja jos on eri henkilö niin tällöin auton haltija on todistajan asemassa ja velvollinen kertomaan kuka autoa ajoi.

Vicks%20vaporab_s.JPG

Joskus jollaki salilla missä oon käyny haisi vicks, tukkoiseen nenään. En tiä käyttikö joku sit hengitysteiden avaamiseen ammoniakkia lievempänä aineena. Ehkä siellä salilla haisee, voima, tai hormooonit.

Tuohan sopii selitykseen kuin luoti otsaan. Kiitos Raskis.:thumbs:

Taitaa mennä siten, että jos kiistät niin tällöin suoritetaan esitutkinta. Eli katsotaan kuvia ja verrataan haltijaan ja jos on eri henkilö niin tällöin auton haltija on todistajan asemassa ja velvollinen kertomaan kuka autoa ajoi.

Voi hyvinkin olla, mutupohjalla heitin. Muistaakseni juuri tähän aiheeseen tuli muutoksia joku vuosi aikaa.

Vicks%20vaporab_s.JPG

Mä veikkaisin ennemmin lihaksia lämmittävää tiger balmia
tiger_balmsm.jpg

tai vastaavaa tuotetta, kuten ice power hot -lämpögeeliä
ip_hot75ml.jpg

kyllä niitä kuvia jokatapauksessa katsotaan ja ovat kyllä aika tarkkoja mutta jos siinä ei ole oma naama ratin takana niin et voi saada sakkoakaan kun et kerta ole ajanu ja mitä tulee kuskin paljastamiseen niin eihän kaikkia auton lainaajia/ koeajajia voi muistaa.. itse olen joka kerralla sattunu olemaan niin kännissä/ sammuneena kun joku muu on ajanu mun autolla kameraan etten voi muistaa kuka se on ollu enkä kyllä kuvissa esiintyviä kuskejakaan ole koskaan tavannu.. jännä homma. poliisihan tunnetusti on se joka eniten valehtelee. ei suomessa kansalaiset tiedä oikeuksiakaan ja yleensä ne mitkä "tiedetään" on poliisin latelemia valheita. kysykää asianajajalta ennemmin kuin poliisilta. ...ja periaatekiisto pitää muistaa:D mun moottoripyörälläkin on joskus jotku suorittanu liikennepakoja ja törkeitä liikenteenvaarantamisia mutta kun puikoissa istunutta kriminaalia ei ole saatu kiinni itse teosta niin olen joitakin kertoja joutunut kuulustelussa käymään mutta koskaan ei ole juttua laitettu edes syyttäjälle asti.. ja miten mä oisin edes voinu ajaa kun ei ole korttiakaan ollu voimassa?

Back
Ylös Bottom