Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Haen töitä ja noissa ilmoituksissa on "lähetä hakemus ja lisätietoja antaa xxx numerossa xxx". Ok, jos mielii haastatteluun, tuonne pitää soittaa, mutta mitä v*ttuu sieltä mukaa pitää kysyä. Moi, olen xxx, olen todella kiinnostunut paikasta, eipä tässä muuta. Kyllä mää oon huono tässä!

Tossahan on jo hyvä alku. Sanoo vaikka että on lähettänyt hakemuksen ja pyytää kertomaan tarkemmin mitä työ pitää sisällään. Ja sitten kannattaa kysyä, että millä aikataululla on odotettavissa kutsua haastatteluun tai muuten tosta hakuprosessin kulusta/aikataulusta. Yleensä ne sitten kaivaa hakemuksen esille ja kysyvät tarkennuksia ja lisätietoja sinusta. Et kyllä ne siellä puhelimen toisessa päässä keksii puhuttavaa ja kysyttävää ettei siitä itse tarvitse niin paljon huolehtia. Ja eikä sen mikään maratonpuhelukaan tarvitse olla jossa koko iltapäivä joristaan.

Itse en lähtisi puhelimessa kyselemään mitään tietoja firmasta. Kyllä noi firman tiedot ja sun muut tarvittavat asiat on selvitetty ennenkuin hakemus on lähetetty.
Ja tuskinpa niitä kiinnostaa alkaa selittelemään työnhakijoille mitään yleisiä jorinoita firmasta, jotka on selvitettävistä ihan itsekin. Ei mua ainakaan kiinnostaisi. Sitten KUN pääsee haastatteluun, niin siellä voi sitten kysellä lisätietoja firmasta ja osoittaa sillä tavalla kiinnostusta.

Niin ja kannattaa enemmin näyttää mielenkiintoa sitä työtä kuin sitä työnantajaa kohtaan :D Työtähän sä oot hakemassa etkä iskemässä sitä työnantajaa.

Jokainen tyylillään mutta näin minä tekisin.

Eipä kestä. Kyllä se siitä lähtee, ekan puhelun jälkeen loput onkin sitten ihan lastenleikkiä :)

Minkähän takia ku selailee jotain sivua niin hiiren osoitin katoaa kun ei liikuta sitä hetkeen?

Edit. Operan uudelleenkäynnistys ratkas ongelman.

Miksi murossa ja suomi24 on keskimääräistä enemmän trolleja ja peeloja? Vituttaa lukea kyseisiä saitteja.

Trollien ja peelojen keskittyminen tietyille sivustoille johtunee siitä tosiasiasta, että sekä Trollit, että Peelot ovat sosiaalisia laumaeläimiä. Ne erittävät virtuaalisia interaktiivisia feromoneja valtaamillaan "saiteilla" (aivan kuten jotkut hyönteiset luonnossa) ja houkuttavat näin saman lajin edustajia paikalle sankoin joukoin. Valitettavasti tuholaistorjunta-aineet eivät tehoa internetissä, joten näiden hyödyttömien olioiden lisääntyminen voidaan estää vain tiukahkolla moderaatiolla, eli modernilla moderoinnilla.

Miks kuolemaantuomitun ihoa puhdistetaan/pyyhitään sellasella rätillä ihan ku mitä tahansa piikkiä annettaessa ennen tuomion täytäntöönpanoa?

a) se on lääkärille/hoitajalle automaatio. Varmaan samalla tavalla se kuolemaantuomittu viimeisen jönden jälkeen pyykäisee persuksensa, vaikka sillä tuskin on suurta merkitystä.

b) Setä Samulin maassa viinaa ei saa alle parikymppisenä, mutta elinkautiseen riittää 15v(?). Mikä tahansa on mahdollista :D

Eikös ton "Having said (that)" voi suomentaa:"sanottuaan (sen)"? Tyyliin "Having said that, he left" = sanottuaan sen, hän lähti. Tollanen tuli ainakin ekana mieleen tosta.

Voiko ottaa Buranan jos on tarkoituksena nauttia pari viinilasillista?

Marchi, se on ihan paska paikka, älä ihmeessä mene sinne. Kaveri sinne sattui kerran käväisemään ja on kuulemma junttila pahimmasta päästä.

Onko mitään ohjelmia joilla voi nauhottaa nettiradiota kunnon äänenlaadulla ja pätkiä esim. kappaleiden kohdalta aina poikki ja lisätä biisin nimen-->luoda mp3?

Voiko ottaa Buranan jos on tarkoituksena nauttia pari viinilasillista?

Marchi, se on ihan paska paikka, älä ihmeessä mene sinne. Kaveri sinne sattui kerran käväisemään ja on kuulemma junttila pahimmasta päästä.

Kyselin tätä samaa kerran apteekin neidiltä ja voi kuulemma juoda ihan huoletta. Voisi ilmeisesti ottaa hieman useammankin pullon eikä olisi haittaa :)

Paljos suomalainen tienaa keskimäärin kuukaudessa verojen jälkeen? Tästä kuulee aina niin eri vastaukset..

Eikös ton "Having said (that)" voi suomentaa:"sanottuaan (sen)"? Tyyliin "Having said that, he left" = sanottuaan sen, hän lähti. Tollanen tuli ainakin ekana mieleen tosta.

Öö... yleensä tota "having said that" käytetään monologissa kun haluaa oikaista tai tarkentaa asiaansa ehkä hieman poiketen siitä mitä antoi ymmärtää. Esim, I love bananas more than anything else, but having said that, I don't mean that I want to find a hundred bananas on my desk tomorrow morning.

Back
Ylös Bottom