Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miks kuolemaantuomitun ihoa puhdistetaan/pyyhitään sellasella rätillä ihan ku mitä tahansa piikkiä annettaessa ennen tuomion täytäntöönpanoa? En tosin oikeeta telotusta oo nähny, enkä haluakaan, mutta leffassa oon nähny näin tehtävän.

Entä miks ,kun vankia aletaan kuljettaa telotuskammioon, huudetaan "Death man walking!" ? (ainakin leffassa(eikä ollu miltään viiskytluvulta)). Meinaan vaan, että kai nyt kaikki paikalla olevat tietää, mitä tapahtuu niin miks turhaan tollasia huutelemaan?

Ei vissiin puhdisteta, vaan kastellaan vedellä, johtaa paremmin sähköä. (Siis kun teloitetaan sähköllä.) Ja huudetaan "Dead man walking", tietääkseni.. Kait se on vaan informaation ja turvallisuuden kannalta. Kait niillä saattaa joillain pettää hermot ja alkaa hankalaksi viime metreillä vaikka kuinka olisikin ketjuissa?:rolleyes: Tai sitten niin tehdään vain elokuvissa:D

[nelo];1654686 sanoi:
"Omaan käyttöön"

Eli pakettiautollinen voi tehdä vähän tiukkaa, mutta eiköhän se yksi henkilöauton takakontti ole aika passeli yhdelle ihmiselle.

Okei, eli mun kymmenisen litraa Jägermeisteria ei pitäis haitata :)

Okei, eli mun kymmenisen litraa Jägermeisteria ei pitäis haitata :)

Tuskin. Useita kavereita käy useamman kerran vuodessa hakemassa Virosta Taluviinamäyriksiä muutaman per naama, eikä ikinä ketään ole kiinnostanut. Se pakettiauto täynnä viinaa ja kuski yksin autossa voi jo hieman herättää mielenkiintoa. :D

[nelo];1655922 sanoi:
Tuskin. Useita kavereita käy useamman kerran vuodessa hakemassa Virosta Taluviinamäyriksiä muutaman per naama, eikä ikinä ketään ole kiinnostanut. Se pakettiauto täynnä viinaa ja kuski yksin autossa voi jo hieman herättää mielenkiintoa. :D

Niin siis lentokentältä nää oisin kantamassa. Pitää varata tyhjää tilaa matkalaukkuihin :D

Niin siis lentokentältä nää oisin kantamassa. Pitää varata tyhjää tilaa matkalaukkuihin :D

Kannattaa varmistaa, mitä mieltä lentoyhtiöt ovat matkalaukuista, joiden sisältö on melkein pelkästään nestemäistä. Nykyään kun on todella tarkat rajat ja säännöt kaikessa lentokoneisiin menevässä.

Millä ohjelmalla saa tehtyä word-tekstin sekaan siistin aikajanan ja pudoteltua sinne vuosilukuja, lyhyitä lauseita yms?

lentokentän kaupasta? en tiedä onko niillä myyntirajoituksia. nätisti laittavat ne ihme sinetöintipussit että ei pitäis olla mitään valittamista vaikka nestettä onkin

lentokentän kaupasta? en tiedä onko niillä myyntirajoituksia. nätisti laittavat ne ihme sinetöintipussit että ei pitäis olla mitään valittamista vaikka nestettä onkin

Lentoyhtiöt rajoittavat trokausta, lainaus Finnairin nettisivuilta:

Vähitttäismyyntipakkauksisa olevia alkoholijuomia, joiden alkoholipitoisuus on yli 24 % mutta enintään 70 %, saa kuljettaa korkeintaan 5 litraa käsimatkatavarana ja ne sisällytetään käsimatkatavaran enimmäispainoon ja -kokoon.

Lomalennoilla käsimatkatavaraa saa olla 5 kg ja reittilennoilla turistiluokassa 8 kg. Eri juttu on kuinka tarkasti noita seurataan.

En tiennyt, mihin kyssärin pistäisin, joten laitan sen sitte tänne: eli ainaki viel keväällä tääl oli thread, jonka nimi oli jotain suuntaan "ihanat kuvat, sydän särkyy" tms. Mutta missä se triidi on nyt? Ei meinaa haulla löytyny...

Haen töitä ja noissa ilmoituksissa on "lähetä hakemus ja lisätietoja antaa xxx numerossa xxx". Ok, jos mielii haastatteluun, tuonne pitää soittaa, mutta mitä v*ttuu sieltä mukaa pitää kysyä. Moi, olen xxx, olen todella kiinnostunut paikasta, eipä tässä muuta. Kyllä mää oon huono tässä!

Firma muuttaa Ympyrätaloon - missä kannattaa käydä lounaalla?

Miks kuolemaantuomitun ihoa puhdistetaan/pyyhitään sellasella rätillä ihan ku mitä tahansa piikkiä annettaessa ennen tuomion täytäntöönpanoa?

Jos tarkoitat lääkkeillä tapahtuvaa teloitusta, niin ei liene kovinkaan harvinaista, että viimehetken valitukset/lykkäysanomukset tai muut menee läpi, jolloin neula saatetaanki poistaa ja tuomittu kuskata takaisin selliin. Jolloin ei haluta niitä mahdollisia tulehduksia mitä puhdistamattomasta ihosta voi kanyylinlaitossa saada.

Haen töitä ja noissa ilmoituksissa on "lähetä hakemus ja lisätietoja antaa xxx numerossa xxx". Ok, jos mielii haastatteluun, tuonne pitää soittaa, mutta mitä v*ttuu sieltä mukaa pitää kysyä. Moi, olen xxx, olen todella kiinnostunut paikasta, eipä tässä muuta. Kyllä mää oon huono tässä!

no kyselet kaikkee firmasta ja näytät mielenkiintoa sitä henkilöä kohtaan. varmasti jäät mieleen... ihan sama mitä kyselet kunhan siinä on jotain logiikkaa

Lentoyhtiöt rajoittavat trokausta, lainaus Finnairin nettisivuilta:

Lomalennoilla käsimatkatavaraa saa olla 5 kg ja reittilennoilla turistiluokassa 8 kg. Eri juttu on kuinka tarkasti noita seurataan.
joo niin aattelinkin, mutta itse siinä, että on nestettä, ei ole mitään ongelmaa.

Jos tarkoitat lääkkeillä tapahtuvaa teloitusta, niin ei liene kovinkaan harvinaista, että viimehetken valitukset/lykkäysanomukset tai muut menee läpi, jolloin neula saatetaanki poistaa ja tuomittu kuskata takaisin selliin. Jolloin ei haluta niitä mahdollisia tulehduksia mitä puhdistamattomasta ihosta voi kanyylinlaitossa saada.

Ootko seurannu vähän liikaa teeveesarjoja? ;)

Back
Ylös Bottom