Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mites pokerihuoneelle pääsis pelaamaan?
nikit on siel ja silleen mut ku lataan sen jonkun asetuksen sielt niin se ei lataa loppuun.

Ja selain peli ei käynnisty ku puuttuu jotain liitännäisiä.

Ja lataus versiossa ku saan sen ladattua ja se kuvake on työpöydäl ja ku sitä tuplaklikkaa nii tulee vaa teksti ''the poker software could not be started. Please reinstall the software and tru again.''

Oon yrittäny lataa sen uusiks tuhat kertaa..

Ajattelin viikonloppuna ostaa edullisen kitaran.. kysymys kuuluukin: kuinka kauan menee, että kitaraa oppii soittamaan? :D

E: Ai niin, kuin halvalla uuden akustisen kitaran saa?

Ajattelin viikonloppuna ostaa edullisen kitaran.. kysymys kuuluukin: kuinka kauan menee, että kitaraa oppii soittamaan? :D

E: Ai niin, kuin halvalla uuden akustisen kitaran saa?
uuden ja halvan akustisen saa alle 50e:llä (en tosin suosittele)
Tosta kitaran soiton oppimisesta sen verran, että koska on oppinut soittaan?
Osaako silloin soittaa, ku soittaa jotain ynkän tilutuksia, vai silloin, ku osaa soittaa E soinnun?
Itte oon soittanu jonku 9kk, Osaan mä nyt jo tavallaan soittaa :P eli en mä enään ihan noobi oo. Kyllä master of puppets menee (ilman soolon nopeaa kohtaa tosin)

Jos oot hankkimassa kitaraa, niin suosittelen ostoa euroopan isoimmasta musaliikkeestä www.thomann.de

Kitara kuuluu niihin soittimiin joista saa soittamisen iloa/hienoja juttuja irti aika vähälläkin harjoittelulla, esimerkiksi pelkkä voimasointu oikealla soundilla voi aloittelijan korvaan kuulostaa jo todella hyvältä. Mielestäni kysymys on aika turha pohdittavaksi edes teoreettisesti. Mikä kiire sulla on? :)

En viiti uutta trediäkään perusta..

Oisko kellään tietoo mistään hyvästä antiperspirantista kun noi kainalot tuppaa hikoamaan niin perkeleesti? Mulla on jotenkin aina kuuma mutten viiti ilman takkia liikkua kaupungissa ilkeitten katseitten takia :) Perusaxet tms. ei oo toiminu oikeen..

Miten selvitä ilman isompaa konfliktia tilanteessa, jossa kämppiksen uskovaisuus ja kaverien täällä majoittaminen alkaa häiritä? Taas on joku ylimääräinen asumassa tässä jo kolmatta päivää. Olkkarin lattialla on rukousmatto ja vähän väliä haisee paha suitsuke. :(

Miten selvitä ilman isompaa konfliktia tilanteessa, jossa kämppiksen uskovaisuus ja kaverien täällä majoittaminen alkaa häiritä? Taas on joku ylimääräinen asumassa tässä jo kolmatta päivää. Olkkarin lattialla on rukousmatto ja vähän väliä haisee paha suitsuke. :(
Vittu sulla on tuuria. Eikös sun rapussa asunut maahanmuuttajia tai whatever opiskelijoita, jotka käyttävät rappukäytävää kaatopaikkana.

Mä sanoisin ilman suurempia omantunnontuskia että "sori, mua alkaa vituttaa, voiksä heivata noi sun kamus helvettiin täältä. Ja sitten kyllä maksat mun ens kuun vuokrat tai tulee lättyyn".

Vittu sulla on tuuria. Eikös sun rapussa asunut maahanmuuttajia tai whatever opiskelijoita, jotka käyttävät rappukäytävää kaatopaikkana.

Jjjep! :jahas:

Mä sanoisin ilman suurempia omantunnontuskia että "sori, mua alkaa vituttaa, voiksä heivata noi sun kamus helvettiin täältä. Ja sitten kyllä maksat mun ens kuun vuokrat tai tulee lättyyn".

Kysymys oli miten selvitä "ilman isompaa konfliktia" ;)

Mikä kiire sulla on? :)

Ei ole kiire.. ajattelin vaan, jos joutuu vuosia opettelemaan yksinkertaisia sointuja niin en jaksa etes alottaa :D

Ei ole kiire.. ajattelin vaan, jos joutuu vuosia opettelemaan yksinkertaisia sointuja niin en jaksa etes alottaa :D

Riippuu varmaan henkilön lahjattomuuden tasosta :D

Minä olen erittäin tyytyväinen sysipaska basisti, aina löytyy sen verran helppoa soitettavaa että pääsee kokemaan onnistumisen elämyksiä (täytyy vaan pitää huoli siitä ettei kukaan muu satu kuulemaan :rolleyes: ).

Tässä tulee se tyhmä kysymys. Miten tuon on mahdollista?

http://www.subliminalmessages.com/carinsurance17f.htm

Millasilta nuo mustat aukot näyttävät noin niin kuin kemiallisesti? Onko siellä kaikki ihan sumpussa vai millasia atomeita siellä näkee?

Millasilta nuo mustat aukot näyttävät noin niin kuin kemiallisesti? Onko siellä kaikki ihan sumpussa vai millasia atomeita siellä näkee?
Käsittääkseni mustan aukon sisällä aine on yhdessä pisteessä, eli ei siellä ole mitään atomeja eikä muutakaan rakennetta.

http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-61097.html

Tuossa on jotain pohdintaa asiasta. Harvempi varmaan tarkalleen tietää :)

Jos meinaat rakentaa moisen, niin älä ainakaan tee siitä avaruusaluksen energialähdettä. Vaihteeksi eilen tuli katsottua Event Horizon, ja vaikka leffan olen nähnyt moneen kertaan (omistan jopa DVDn), niin aina on vähän hankala saada unenpäästä kiinni sen katsomisen jälkeen. Joten pyydän, älä tee sitä :D

A-P-U-A!!
Hukkasinpas omaa tyhmyyttäni kalorilaskurin koneelta, enkä sitä enää löydä. Eli kyseessä on koneelle ladattava kalorilaskuri, muistaakseni Juha Vuorio tjsp. Mistä löydän sen taas?

Back
Ylös Bottom