Suosittelen seuraamaan, mitä hypotenuusalle tapahtuu värillisten palikoiden liikkuessa.
Niinku täh, en vaan tajuu
(blondi)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen seuraamaan, mitä hypotenuusalle tapahtuu värillisten palikoiden liikkuessa.
(blondi)http://www.grand-illusions.com/triangle1.htm
Tuossa selitys kyseiseen kolmioilluusioon. Hypotenuusa eli kolmion pisin sivu ei ole aukollisessa kuviossa (joka on tosiasiassa nelikulmio (seitsenkulmio jos oikein pilkkua kiusataan)) suora.
Jos nyt windowsin calc toimi ja naputtelin suunnilleen oikein, niin about ~0,028%Mikä on todennäköisyyteni voittaa Lotossa jättipotti loppuelämäni (oletettavasi n. 62v.) jos pelaan kerran kolmessa viikossa aina erilaiset, satunnaiset 4 riviä numeroita?
Aika jännästi, itse en ole moista "ennakkotilaus maksettu ja noudettu" nähnytkään. Mua ainakin epäilyttäis tuo jo pahasti.Ja vielä sellainen kysymys, nyt kun menen postiin kirveen kanssa kyselemään mun pakettia, niin antaako ne sen mulle jos annan seurantanumeron ja henkkarit?
Vessapapereita kun on näitä 2- ja 3 kerroksisia jne, niin miten ne kerrokset nyt oleellisesti parantaa sitä käyttömukavuutta/toimivuutta, eikö yksi paksu ja pehmeäkin kerros ajaisi saman asian? Vai pitäiskö tässä tosiaan haaveilla jostain kuudesta kerroksesta (sex ply!)?
Mitä eroa on antiperspirantilla ja antitranspirantilla
Paljonko kaloreita on suurinpiirtein 4:ssä paistetussa kananmunassa jos paistoon on käytetty loraus rypsiöljyä? Paljon kalorit tippuu jos heivaa pari keltuaista mäkeen?
) surkea matikassa :lol2:Tilasin nettikaupasta tuotteen ja maksoin sen sinne verkkomaksulla, nyt kun paketin pitäisi olla tuloilla, niin seurantakoodi näyttää seuraavaa.
02.03.2007, klo 18:47 Postiennakko maksettu 02600 ESPOO
02.03.2007, klo 18:46 Lähetys on luovutettu vastaanottajalle 02600 ESPOO
01.03.2007, klo 13:59 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 02600 ESPOO
28.02.2007, klo 21:33 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS
Niin tarkoittaako tuo sitä, että mun paketti on annettu jollekki vitun jampalle siellä postissa? Oikeastaan mua hämää myös toi postiennakko maksettu kohta, tarkoittaneeko se sitä, että kun sen jo tilisiirrolla maksoin, että se on sinne tullessaan ikäänkuin maksettu?
Ja vielä sellainen kysymys, nyt kun menen postiin kirveen kanssa kyselemään mun pakettia, niin antaako ne sen mulle jos annan seurantanumeron ja henkkarit?