Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Maksoin äsken VIP maksun, kauan tarvii venaa et ne tulee voimaan?

Edit; Miten saa jälkikäteen screenshotin maksusta? Ja jos saa, niin nopeuttaako sen meilaaminen Mikelle VIP-jäsenyyden alkamista?

Mulla kesti vajaa 2 päivää ennenku tuli voimaan eli ei kauaa. Eikö se sitten pistetä kun maksu näkyy tilillä.

Vessapapereita kun on näitä 2- ja 3 kerroksisia jne, niin miten ne kerrokset nyt oleellisesti parantaa sitä käyttömukavuutta/toimivuutta, eikö yksi paksu ja pehmeäkin kerros ajaisi saman asian? Vai pitäiskö tässä tosiaan haaveilla jostain kuudesta kerroksesta (sex ply!)?

Mikä on todennäköisyyteni voittaa Lotossa jättipotti loppuelämäni (oletettavasi n. 62v.) jos pelaan kerran kolmessa viikossa aina erilaiset, satunnaiset 4 riviä numeroita?

Mikä on todennäköisyyteni voittaa Lotossa jättipotti loppuelämäni (oletettavasi n. 62v.) jos pelaan kerran kolmessa viikossa aina erilaiset, satunnaiset 4 riviä numeroita?
Jos nyt windowsin calc toimi ja naputtelin suunnilleen oikein, niin about ~0,028%

1075 arvontaa, joihin jokaiseen 4 riviä ja näistä voitat vähintään yhdellä.

Tilasin nettikaupasta tuotteen ja maksoin sen sinne verkkomaksulla, nyt kun paketin pitäisi olla tuloilla, niin seurantakoodi näyttää seuraavaa.

02.03.2007, klo 18:47 Postiennakko maksettu 02600 ESPOO

02.03.2007, klo 18:46 Lähetys on luovutettu vastaanottajalle 02600 ESPOO

01.03.2007, klo 13:59 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 02600 ESPOO

28.02.2007, klo 21:33 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS

Niin tarkoittaako tuo sitä, että mun paketti on annettu jollekki vitun jampalle siellä postissa? Oikeastaan mua hämää myös toi postiennakko maksettu kohta, tarkoittaneeko se sitä, että kun sen jo tilisiirrolla maksoin, että se on sinne tullessaan ikäänkuin maksettu?

Ja vielä sellainen kysymys, nyt kun menen postiin kirveen kanssa kyselemään mun pakettia, niin antaako ne sen mulle jos annan seurantanumeron ja henkkarit?

Ja vielä sellainen kysymys, nyt kun menen postiin kirveen kanssa kyselemään mun pakettia, niin antaako ne sen mulle jos annan seurantanumeron ja henkkarit?
Aika jännästi, itse en ole moista "ennakkotilaus maksettu ja noudettu" nähnytkään. Mua ainakin epäilyttäis tuo jo pahasti.

Antaa paketin varmasti numerolla ja henkkareilla. Kirveestä en sit tiedä.

Vessapapereita kun on näitä 2- ja 3 kerroksisia jne, niin miten ne kerrokset nyt oleellisesti parantaa sitä käyttömukavuutta/toimivuutta, eikö yksi paksu ja pehmeäkin kerros ajaisi saman asian? Vai pitäiskö tässä tosiaan haaveilla jostain kuudesta kerroksesta (sex ply!)?

Paperia valmistettaessa puun kuidut suuntautuvat suurimmaksi osaksi paperikoneen konesuunnassa. Monikerroksinen paperi tehdään samalla periaatteella kuin vaneri, eli kerrokset yhdistetään 90 asteen suunnassa toisiinsa nähden. Kerroksellisuus vaikuttaa siis paperin puhkaisukestävyyteen. Vessapaperin märkäkestävyys verrattuna talouspaperiin on heikko, mutta riittävä tarkoitukseensa. Jäteveden puhdistaminen olisi huomattavasti vaikeampaa, jos vessapaperi ei hajoaisi vedessä.

Viimeksi muokattu:
Pitäis kirjottaa suositus yhdelle lukioon pyrkijälle lajin puolesta. Mitä helkkaria mä laitan siihen? Täytin jo erikseen sellasen lapun, jossa kysyttiin mitä missä milloin, treenien määrä ja laatu ja kisat ja muut. eli mitä mä nyt tohon paan?

Hakijan mahdolliset tulevaisuuden suunnitelmat (jotka sinä tiedät) ja oma perustelusi sille, miksi tämä henkilö sopii kyseiseen lukioon. Esimerkiksi kehut sitä, että sinusta hänellä on jotain annettavaa tälle lajille ja hienot tulevaisuuden näkymät. Sitten allekirjoitat sen yhteystietojesi kera.

Oikeesti mä en ymmärrä mitään suosituskirjeiden kirjoitamisesta, kunhan heitin.

Paljonko kaloreita on suurinpiirtein 4:ssä paistetussa kananmunassa jos paistoon on käytetty loraus rypsiöljyä? Paljon kalorit tippuu jos heivaa pari keltuaista mäkeen?

Mitä eroa on antiperspirantilla ja antitranspirantilla

Antiperspirantti estää hikoilun hajua ja hikoilua ylipäänsä ihmiskropalla käytettynä, antitranspirantteja käytetään esim. kasveissa (leikkokukat, usa:ssa varsinkin joulukuuset, en tiedä suomen markkinoista) estämään kosteuden haihtumista jotta säilyvät nätimpänä pitempään. Suojaavat myös kasveja joiltain sieni-infektioilta tai vast.

Paljonko kaloreita on suurinpiirtein 4:ssä paistetussa kananmunassa jos paistoon on käytetty loraus rypsiöljyä? Paljon kalorit tippuu jos heivaa pari keltuaista mäkeen?

Jos yksi muna painaa esim 60g ja siitä keltuaisen osuus on 34 prosenttia, niin pois lähtee vajaa 140 kaloria, niin se ois kai jotain vähän päälle 500 kcal sitten, plus rypsäri päälle niin noin about viisi ja puolisataa kaloria?

Lyökää vaan ihan vapaasti jos olette toista mieltä, mä olen todella (TODELLA :david: ) surkea matikassa :lol2:

Tilasin nettikaupasta tuotteen ja maksoin sen sinne verkkomaksulla, nyt kun paketin pitäisi olla tuloilla, niin seurantakoodi näyttää seuraavaa.

02.03.2007, klo 18:47 Postiennakko maksettu 02600 ESPOO

02.03.2007, klo 18:46 Lähetys on luovutettu vastaanottajalle 02600 ESPOO

01.03.2007, klo 13:59 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 02600 ESPOO

28.02.2007, klo 21:33 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS

Niin tarkoittaako tuo sitä, että mun paketti on annettu jollekki vitun jampalle siellä postissa? Oikeastaan mua hämää myös toi postiennakko maksettu kohta, tarkoittaneeko se sitä, että kun sen jo tilisiirrolla maksoin, että se on sinne tullessaan ikäänkuin maksettu?

Äkkiseltään sanoisin, että sulle on annettu väärä seurantakoodi. Se on loogisin vaihtoehto tässä tilanteessa.

Back
Ylös Bottom