Toimiiko messenger tällä hetkellä muilla?
Nyt ei ole äskeinen hetki, mutta mulla toimii nyt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimiiko messenger tällä hetkellä muilla?

Kysyn ny taas ku ei ekalla kerralla tärpänny eli siis tarvis saada toi pakkikksen sähköposti mutta mutta se nyt ei mee sinne sisään niin pitääkö se jotenkin aktivoida vai mitä hä? ennen kun sen saa käyttöön
Sulla pitää olla joku konverterisofta, joka pakkaa musatiedostot mp3-filuiksi. Netissä taitaa olla ilmaisiakin softia, ite käytän Easy CDDA-extractoria.
Täältä löytyy kaikkea kivaa sälää: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/mp3_pakkaajat/
Onko minulla mitään mahollisuutta muuttaa näitä kaikkia biisejä kätevästi mp3:ksi ? Voisiko joku yyber kone hero laittaa suoran linkin johonki ohjelmaan millä tämä onnistuu :D Olisin enemmän kuin kiitollinen 
Ok ok
Mulla on koneella 1000+ ceedeiltä ripattua biisiä, ja nyt kone ei haluu soittaa niitäOnko minulla mitään mahollisuutta muuttaa näitä kaikkia biisejä kätevästi mp3:ksi ? Voisiko joku yyber kone hero laittaa suoran linkin johonki ohjelmaan millä tämä onnistuu :D Olisin enemmän kuin kiitollinen
![]()
Ainakaan mun winamp ei suostu soittelemaan noita mun ripattuja biisejä :( Aivan vitun hajottavaa ..
Mistä toi oikeuksien puuttuminen koneen alas-ajon jälkeen voi johtua?
Miten pystyy muuten "palauttamaan" esim. vanhan windows media playerin, jos on jo ladannut koneelle uudemman version?
kuori se veden alla
Minkälainen on miehen hyvä perse?
hokiperse![]()
Mitä jos on luonnostaan sileä :(Lihaksikas, sopivan kokoinen reisiin nähden (kumpikaan ei mielellään 10-v laiheliinin tasolla). Ei leveä/roikkuva. Ja pitää olla karvainen :D .