Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kiitos kiitos noista ohjeista. Oon kyl aika järkevä ku en tajunnu VIP-forumilta tarkastaa eikä se ikinä osunu silmään

Sulla pitää olla joku konverterisofta, joka pakkaa musatiedostot mp3-filuiksi. Netissä taitaa olla ilmaisiakin softia, ite käytän Easy CDDA-extractoria.

Täältä löytyy kaikkea kivaa sälää: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/mp3_pakkaajat/

Ok ok

Mulla on koneella 1000+ ceedeiltä ripattua biisiä, ja nyt kone ei haluu soittaa niitä :) Onko minulla mitään mahollisuutta muuttaa näitä kaikkia biisejä kätevästi mp3:ksi ? Voisiko joku yyber kone hero laittaa suoran linkin johonki ohjelmaan millä tämä onnistuu :D Olisin enemmän kuin kiitollinen :rock:

Ok ok

Mulla on koneella 1000+ ceedeiltä ripattua biisiä, ja nyt kone ei haluu soittaa niitä :) Onko minulla mitään mahollisuutta muuttaa näitä kaikkia biisejä kätevästi mp3:ksi ? Voisiko joku yyber kone hero laittaa suoran linkin johonki ohjelmaan millä tämä onnistuu :D Olisin enemmän kuin kiitollinen :rock:

Winampilla taitaa onnistua. Ihan varma en ole

Ainakaan mun winamp ei suostu soittelemaan noita mun ripattuja biisejä :( Aivan vitun hajottavaa ..

Mistä toi oikeuksien puuttuminen koneen alas-ajon jälkeen voi johtua?

Ainakaan mun winamp ei suostu soittelemaan noita mun ripattuja biisejä :( Aivan vitun hajottavaa ..

Mistä toi oikeuksien puuttuminen koneen alas-ajon jälkeen voi johtua?

Itelle ainakin windows yritti asentaa jotakin piraattiohjelmien esto ohjelmaa. Olisikohan se tuon takana

kuori se veden alla

Ei sitä tarvii välttämättä koko ajan veden alla pitää, riittää että "säikäyttää" sen pitämällä kylmässä vedessä tovin aikaa. Sit se tietysti kannattaa halkaista eikä koittaa kynsiä kuoria kokonaisesta irti :D

Joku tosin tykkää enemmänkin liottaa sipulia lämpimässä vedessä viitisen minsaa, sopii kokeilla.

Mä olen ollut niin laiska viime aikoina että olen ostanut valmista haketta.

Yst. terv. nimim. "Uusavuton"

Lihaksikas, sopivan kokoinen reisiin nähden (kumpikaan ei mielellään 10-v laiheliinin tasolla). Ei leveä/roikkuva. Ja pitää olla karvainen :D .
Mitä jos on luonnostaan sileä :(

Leikkaa hiuksia ja liimaa. Toimi ainaki mulla

:D

Back
Ylös Bottom