Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä jos on luonnostaan sileä :(

Se pitää vaan päättää, että haluatko sileyttä arvostavan naisen (ks. yllä) vai karvoja kaipaavan (ks. vinkki vielä ylempää). Karvaisillahan on helpompaa, kun poisto onnistuu paremmin kuin kasvatus/liimaus/lisäkkeet. Ja jos alat liimailemaan, laita kunnolla reisiin asti kanssa. Ja vähän joka paikkaan. Selässä ei tarvii olla, mutta ei haittaakaan.

Pari olisi taas.

1.) Milloin tulee tietoon tulevan joulukuun veronpalautusten/mätkyjen määrä?

2.) Olen syönyt tänään 5 Jaffa-appelsiinia ja himo sen kuin kasvaa. Olisiko vaarallista syödä vielä toiset 5 kuluvan alkuillan aikana?

1.) Milloin tulee tietoon tulevan joulukuun veronpalautusten/mätkyjen määrä?

Esitäytetty veroilmoitus tulee postissa huhtikuussa. Jos siihen ei ole korjattavaa näet jo tuolloin miten käy. Jos teet muutoksia, saat uuden verotuspäätöksen elo-lokakuussa.

tällänen kysymys tuli mieleen kun viikon tuossa lomalla olin ja tuli biljardia pelattua.

1. mistä pöytä tietää päästää kiven läpi kun se lyödään vahingossa pussiin, mutta ei päästä muita palloja? koosta/painosta?

2. mistä pöytä tietää että pöydällä ei ole enään muita palloja ja peli on loppunut ja ei päästä enään kiveä läpi kun sen pussiin lyö viimeisenä pallona?

kyseessä siis pöytä jossa peli maksaa 1e:n.

Väristä... Pöytä laskee milloin kaikki muuta värit ovat menneet anturin ohi tai toisinsanoen se laskee että tietty määrä muunvärisiä palloja noin yleensä on mennyt ohi jne... mustaan ja valkoiseen reagoiva anturi on yksinkertainen ja varmatoiminen...

Mistä sais semmotteen kahekskyt luvun boomboxin vai miks niitä sanottiin, siis semmonen iso kasettisoitin täynnä nippeleitä?

Joudun 20. päivä käräjille todistajaksi, saanko siitä mitään muuta korvausta kuin matka korvaukset?

todistajan palkkiothan riippu aaivan mitä olet vaatinut ja minkälaisen sopimuksen olet tehnyt. Pikkujutuissa mitkä eivät ole kovin ratkaisevia kannattaa olla tyytyväinen 150 - 200e

Jos newyorkilaisella kamerapuljulla on myös nettimyyntiä, onkohan hinnat itse liikkeessä minkätasoiset verrattuna nettihintoinin? Kellään käytännön kokemuksia, mutulla ajatellen voisi kuvitella netissä olevan halvempia hintoja mutta faktakin asiasta kelpaisi.

Pari asiaa joita on yön yksinäisinä tunteina tullut mietittyä.

Eli, eikös se ole jo käyttörikos jos sinulla on huumetta veressä?
Noh, oletetaan tämmönen tapaus, että onkin juuri käynyt maassa jossa huumeen käyttö on laillista, tai edes periaatteessa laillista, kuten Hollanti ja pilvenpoltto, niin mitenköhän sitten menetellään?

Ja toinen, jos joudut syyttömänä vankilaan, sieltä pakenet, ja karkumatkalla ollessasi saat todistettua, että olit syytön, niin voiko tällöin saada syytettä tästä itse vankilapaosta?

nythän sulla on hyvä syy hommata vipit, et pääset lakisivuilt kysyy:)

Kohtaan 1, luulen että sakkoa tulee, ja kohtaan 2, enpä usko että tulee, enemmänkin tulee korvauksia kiinnioloajalta..

Jos teen pannaria uunissa niin voinko laittaa sen leivinpaperille vai onko pakko voidella vuoka ja laittaa suoraan vuoalle? Vituttaa tiskata noita vuokia voitelun jälkeen.

mxm tottakai voit laittaa leivinpaperille, ite en ole koskaan tehnytkään muuten. Leivinpaperin voit halutessas säästää tai heittää helevettiin jos palaa/jää kiinni sitä pannaria.

mxm tottakai voit laittaa leivinpaperille, ite en ole koskaan tehnytkään muuten. Leivinpaperin voit halutessas säästää tai heittää helevettiin jos palaa/jää kiinni sitä pannaria.

Jeah, kiitti kiwi!

Valurautapannu on ostoslistalla, se on hemmetin kätevä härveli mutta ei valitettavasti omasta keittiöstä löydy.

Back
Ylös Bottom