Tyhmien kysymysten kerho

Miten pääsit keissin jäljille? Kuitenkin joka paikkaan tulee tilausten yhteydessä annettua tiedot, niin niitä on monella kaupalla (tai siis ainakin minun tietojani on, koska ostan lähes kaiken päivittäistavaroita lukuunottamatta verkosta).
Eipä verkosta saa tilattua mitään ilman ettei syötä tietojaan. Puhelinnumerokin taitaa nykyään kaikissa olla pakollinen tieto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten pääsit keissin jäljille? Kuitenkin joka paikkaan tulee tilausten yhteydessä annettua tiedot, niin niitä on monella kaupalla (tai siis ainakin minun tietojani on, koska ostan lähes kaiken päivittäistavaroita lukuunottamatta verkosta).
Tätä numeroa en ole antanut kuin tuohon yhteen tilaukseen, tämän kohdalla olin tyhmä. Puhelut alkoivat kaksi päivää sillä sivulla käynnin jälkeen. Yleensä annan työnumeron, siihen ei ole tullut mitään. Siinäkin ehdin vain pistää tilattavan tuotteen koriin, täyttää yhteystiedot, kun huomasin että heillä ei maksuvaiheessa käsitelty tietoja suojatusti, ja keskeytin ostoksen. Sain sähköpostiin iloista mainontaa keskeneräisestä ostoskorista, joten tietysti yhteystiedot ehtivät tallentua.

Kyseessä siis ihan kivijalkamyymälöitä omaava suomalainen putiikki, ei mikään hähmäinen verkkomyymälä. En nyt sano nimeä koska he eivät luultavasti liity tähän puhelinrumbaan muutoin kun suojaamalla sivujaan paskasti.

Itse asiassa mulle soittikin kerran joku intiaanin kuuloinen, joka esitteli olevansa Microsoftilta ja että mun koneesta tulee jotain hälyjä heille.
Kysyin, että mistä koneesta, niin ei oikein osannut vastata.
Ja olen ollut Microsoftin kanssa sen verran työtekemisissä, että sieltä ei saa ketään soittamaan vaikka niille maksaa 250 EUR/h, että ei ollut kovin uskottavaa.

Mutta tuo kyllä oli yksi irrallinen soitto eikä toistunut koskaan sittemmin.
Voi helvetti, nyt on Windowsilta ja Microsoftilta soitettu jo kolme kertaa tänä aamuna ja työpuhelimeen.

Voi helvetti, nyt on Windowsilta ja Microsoftilta soitettu jo kolme kertaa tänä aamuna ja työpuhelimeen.
Minä saanut pari kolme vastaavaa puhelua vuoden sisään. Onneksi en sen enempää.

Onkohan liittymään tai luurilla tehtävissä mitään maarajoitusta. Sellaisellahan tuon blokkaisi.

Lokakuussa näitä mikkisoftan intian insinöörejä soitteli viikon ajan, aina kun viitsin vastata niin haukuin intialaista feikkiaksenttia käyttäen huijareiksi, muutaman sain polttamaan lakkinsa ja puhelu päättyi fak juu huutoihin. Tunsin tyydytystä.

Minä saanut pari kolme vastaavaa puhelua vuoden sisään. Onneksi en sen enempää.

Onkohan liittymään tai luurilla tehtävissä mitään maarajoitusta. Sellaisellahan tuon blokkaisi.
On olemassa sovelluksia jotka lupaa blokata esim. tietyn numerosarjan sisältävät numerot, mutta ei käytännön kokemusta toimiiko.

On olemassa sovelluksia jotka lupaa blokata esim. tietyn numerosarjan sisältävät numerot, mutta ei käytännön kokemusta toimiiko.
Tuollanen se lienisi toimivin. Blokkaan vaan esim +46 vai mikä lie se suuntanumero olikaan, josta omat pari avuliasta kaveria on soittanut.

Tuollanen se lienisi toimivin. Blokkaan vaan esim +46 vai mikä lie se suuntanumero olikaan, josta omat pari avuliasta kaveria on soittanut.
Nää oli kaksi suomalaisesta kännynumerosta ja yksi +44. Ei onneksi jatkunut noiden jälkeen.

E: Mutta tosiaan on välillä myös asiallisia ulkomaan soittoja, joten hankala blokata mitään alueita.

Jos näkisin tämän mainoksen, mitä minun tulisi kuvitella tilaavani?

1607212252330.png

Toivottavasti sisältää yhtä hurjia legendoja kuin Tony Halmeen kirjat. On ne tarinat niin levottomia, että rima on aseteltu hyvinkin korkealle siinäsuhteessa, mutta ainahan voi yrittää pistää paremmaksi.

Toivottavasti sisältää yhtä hurjia legendoja kuin Tony Halmeen kirjat. On ne tarinat niin levottomia, että rima on aseteltu hyvinkin korkealle siinäsuhteessa, mutta ainahan voi yrittää pistää paremmaksi.
Ihmetytti tämä ammattilaisuus nyrkkeilyssä. 1 ottelu ja ikää n. 40. Millainen lienee kehonrakennusura?

Sitten mainitaan elämäkerta sekä tietoa kehonrakennuksesta ja nyrkkeilystä sekä treeniohjelmia ja ruokavalioita.

Melko hämmentävä kokonaisuus. Puhumattakaan siitä, että tuotetta kauppaa puutarhamyymälä. :)

He he ku googletti Petteri Kiviniemi ni heti eka linkki Murha infon ketjuun.Siellähän olikin sit kaikenlaista juttua.

Pesiskö kylmemmällä ja pienemmällä vesimäärällä, ni pitää pyörittää pidempään.
Uusimmassa laitteessa on ECO40/60, ei erillistä lämpötilan valintaa, työajaksi näytetään 2:50.

Astianpesukoneessa ECO on 50 astetta, aika 2:32.

Tuleeko ECO siis siitä, että veden lämmittämiseen kuluu enemmän energiaa kuin laitteen perusjurnuttamiseen 2 tuntia pidempään?

Uusimmassa laitteessa on ECO40/60, ei erillistä lämpötilan valintaa, työajaksi näytetään 2:50.

Tuleeko ECO siis siitä, että veden lämmittämiseen kuluu enemmän energiaa kuin laitteen perusjurnuttamiseen 2 tuntia pidempään?
Näin mä veikkaan...

Miks kaikilla muilla on hienostut maku,ja mä juon vaan halvinta keppana humaltuakseni?
Mulla ihan sama, ei ole sattumaa että peruslagerit on ympäri maailmaa eniten myytyä kun suurin osa tykkää miedosta mausta, isot tuotantomäärät taas tiputtaa hintaa joka lisää myyntiä.
Itse tykkään maistella erikoisoluita mutta kerrallaan ainoastaan 2-3 pulloa/tölkkiä koska sen jälkeen on aivan sama mitä peruslageria vetää kun ei maista enää mitään.

Yleensä se ECO on kai pienempi vesimäärä, eli vaihtaa vettä harvemmin ja huuhtelee vaan kerran. Mulla on pyykinpesukoneessa ECO-painike jonka voi painaa mille tahansa ohjelmalle ja ottaa vähemmän vettäm lämpötila tietty sama kun sillä käytettävällä ohjelmalla. Tiskarista löytyy ECO50, joka on tolkuttoman hidas ohjelma mut lämpimämpi vesi kun 30-ohjelmassa.

Ohjekirjassa on lienee kerrottu vesi- ja wattimäärät eri ohjelmille.
Yleensä taloudellisin on pikaohjelma ja puhdasta silläkin tulee, jos huuhtoo astiat ja pesee päivittäin tai melkein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom