Tyhmien kysymysten kerho

Mistä löytäisi hyvin istuvia t-paitoja treenatulle miehelle? Olen 188cm/93kg ja suht lihaksikas ainakin normijamppaan verrattuna. Hartiat mulla rakenteellisesti leveät eli ongelma noissa normikaupoissa olevissa XL koon t-paidoissa on se, että hartioista on sopiva mutta vatsan kohdalla löysää kangasta tosi paljon. Nuohan ovat lähinnä lihaville suunniteltuja...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä löytäisi hyvin istuvia t-paitoja treenatulle miehelle? Olen 188cm/93kg ja suht lihaksikas ainakin normijamppaan verrattuna. Hartiat mulla rakenteellisesti leveät eli ongelma noissa normikaupoissa olevissa XL koon t-paidoissa on se, että hartioista on sopiva mutta vatsan kohdalla löysää kangasta tosi paljon. Nuohan ovat lähinnä lihaville suunniteltuja...

Tilaa mittatilauksena. Ihan halpojahan ne ei ole, mutta istuu. https://www.sonofatailor.com/ Vaikka en iso mies olekkaan niin ongelma on sama, hartioilta sopii ja vyötäröltä teltta.

Ite täytyy kyllä sanoa että siinä vaiheessa kun hartijoista kiristää ja hihat on pinkeitä ni ykskään nainen ei ole kyselly mites toi t-paita roikkuu tossa vatsan kohdalla.

Ehkä rintaan pari senttiä ympärysmittaa lisää, niin alkaa istua pakistakin.

Saatat olla suhtlihaksikkaaksi vähän laiha, sillä itsellä mitat 182/93. XL t-paita ei varsinaisesti kiristä ylhäältä, muttei myöskään ole löysä alhaalta. :)

Ehkä rintaan pari senttiä ympärysmittaa lisää, niin alkaa istua pakistakin.

Saatat olla suhtlihaksikkaaksi vähän laiha, sillä itsellä mitat 182/93. XL t-paita ei varsinaisesti kiristä ylhäältä, muttei myöskään ole löysä alhaalta. :)

Joo oon mä varmaan ainakin pakkis standardeilla suht laiha :D

Eihän tää mikään varsinainen ongelma tietenkään ole. Lähinnä olis kiva löytää pari sellasta oikeasti hyvin istuvaa t-paitaa jos vaikka kylille lähtee.

Joo oon mä varmaan ainakin pakkis standardeilla suht laiha :D

Eihän tää mikään varsinainen ongelma tietenkään ole. Lähinnä olis kiva löytää pari sellasta oikeasti hyvin istuvaa t-paitaa jos vaikka kylille lähtee.
Eikö lippiskauppiaalla luulisi olevan myös t-paitoja joiden leikkaus on sopiva?
Taitaa tosin kaikissa olla logo joka saattaa olla jonkun mielestä nounou?

Kukaan tilannut, tuleeko perille?

Screenshot_20200714-170151.jpg

Mulla luurina op 7 bro, onko muut huomannut että etukamera käy kurkistamassa välillä nettiä selatessa? Käy vain firefoxilla. Alibaba ja ali express varsinkin aktivoi kameran, mutta myös jenkki sivuilla.

Tuntus että viimesen järjestelmäpäivityksen jälkeen alkanut.

Joo taitaa olla mozillan päässä jotain bugia mitä nyt tänään kokeillut, ei ole kameraoikeuden kieltämisen jälkeen vielä ainakaan käyny kurkistelemassa.

Hei, kun avaan ubuntussa (linux) terminaalin niin se ikkuna mikä avautuu on otsikoitu nimellä Terminal. Ihan loogisen kuuloinen nimi mutta se ei silti vaikuta toimivan normaalisti. En tiedä mitä olen sotkenut mutta haluaisin palauttaa sen sellaiseksi että terminaali-ikkunan otsikkona on se sama mikä tulee varsinaiselle komentoriville ennen kursoria. Eli useimmiten tämän: "käyttäjänimi"@"koneen nimi?":~$

Hei, kun avaan ubuntussa (linux) terminaalin niin se ikkuna mikä avautuu on otsikoitu nimellä Terminal. Ihan loogisen kuuloinen nimi mutta se ei silti vaikuta toimivan normaalisti. En tiedä mitä olen sotkenut mutta haluaisin palauttaa sen sellaiseksi että terminaali-ikkunan otsikkona on se sama mikä tulee varsinaiselle komentoriville ennen kursoria. Eli useimmiten tämän: "käyttäjänimi"@"koneen nimi?":~$

Mistä avaat sen? Löytyykö haulla (valikosta tai ehkä super-napilla) muita terminal-nimisiä softia? Hiiren kakkosnapilla työpöydältä? En ole käyttänyt Ubuntua, joten tuon tarkemmin ei tule mieleen.

Moi, mistä voi tilata hyvät ja hienot kyynärtuet? Tähän mennessä käyttänyt vaan rannetukia yläkropan työntävissä, mutta pystärissä ruvennut kaipaamaan

Moi, mistä voi tilata hyvät ja hienot kyynärtuet? Tähän mennessä käyttänyt vaan rannetukia yläkropan työntävissä, mutta pystärissä ruvennut kaipaamaan
En mainitse kauppoja, koska Google tietää kyllä, mutta SDB on nyt kuuminta hottia. Eli hakusanaksi vain SDB kyynärtuet tai SDB kyynärlämmittimet, niin alkaa löytyä.

Jerryä heitin .Siis mitä ihmettä oliko Rennen podcastissa sama ilmaisu.Mistä tämmönen on peräisi? Ja mitä se tarkoittaa ?

Miksi tunnelien jälkeen motareilla on tunneli päättyy kyltti?
Että ihmiset voi olla ihan varmoja tunnelin päättyneen?

Tunnelin päättymismerkki on EU-direktiivin määräämä, ja sen kohdalla päättyvät tunnelissa noudatettavat liikennesäännöt.

Niissä käsketään ajovalot päälle ja kielletään U-käännös, peruuttaminen ja pysäyttäminen ilman pakottavaa syytä. Samat kiellot ovat Suomen moottoriteillä voimassa muutenkin.

Merkille löytyy myös muuta merkitystä.

- Tunnelin päättymismerkin kohdalla astuu voimaan tunnelia edeltävä nopeusrajoitus. Sitä ei välttämättä muuten ilmoiteta, poliisi muistuttaa.

Tunnelin päättymismerkki on EU-direktiivin määräämä, ja sen kohdalla päättyvät tunnelissa noudatettavat liikennesäännöt.

Niissä käsketään ajovalot päälle ja kielletään U-käännös, peruuttaminen ja pysäyttäminen ilman pakottavaa syytä. Samat kiellot ovat Suomen moottoriteillä voimassa muutenkin.

Merkille löytyy myös muuta merkitystä.

- Tunnelin päättymismerkin kohdalla astuu voimaan tunnelia edeltävä nopeusrajoitus. Sitä ei välttämättä muuten ilmoiteta, poliisi muistuttaa.

Tyhmää se on silti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom