Tyhmien kysymysten kerho

Miksi ei voi kaupan kassalla toimia ennakoiden? Maksu kuitenkin pitää suorittaa ja kaikki sen tietävät etukäteen.

Miksei kaupan kassa voisi toimi siis samoin kuin tankkaaminen, että sallit "satasen" korttimaksun ja sen jälkeen menet pakkaamaan tavaroitasi? Jos tuo ei riitä, niin ylimenevän osan maksat tuplana, niin opit antamaan siimaa riittävästi. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kattelin YLE areenalta kisoja. Mikä on cbb:n ja bb:n ero? Tuo naturaali bodybuilding tuntuu olevan kovin vähän arvostettu laji. Kisaajiakin oli vaan viisi kappaletta.

Miksei kaupan kassa voisi toimi siis samoin kuin tankkaaminen, että sallit "satasen" korttimaksun ja sen jälkeen menet pakkaamaan tavaroitasi? Jos tuo ei riitä, niin ylimenevän osan maksat tuplana, niin opit antamaan siimaa riittävästi. :)

Tulee säätämistä. Satasen kortti on toisessa kukkarossa. :)

Valokuitu. Olen etsinyt tietoa sieltä sun täältä mutta en vieläkään ymmärrä.
Olen muuttamassa kk sisällä asuntoon johon tulee valokuitu josta maksetaan vastikkeen lisäksi.
(Talo on sen verta vanha että pistokkeesta ei tule nettiä)
Tällä hetkellä on *lisa viihde-paketti laajakaistalla.

Mikä eläin syö hiirestä lihat ja jättää jälkeensä hännän, luut ja karvat? Mökin kaapissa oli loukussa hiiren pää ja muut jäänteet vieressä.

Saako viinaa myydä yksityinen yksityiselle?
Mulla tulee muutto eteen ja on vaikka minkälaista viinaa varmaan 30 pulloa, osa on likööreitä ja ties mitä enkä tiedä onko edes juomakelpoista mutta kun ei viittis roskiin heittää niin myisi vaikka nimellisellä hinnalla.
On mulla ihan kunnon konjakkejakin mutta pidän vielä tallessa.
Oliko tää kysymys läppä vai yritätkö elää jotain 100% lainkuuliaista elämää?
Voi moro että nykypäivänä mietitään turhia asioita. Totta vitussa myyt ne. Jos on vaakakupissa 0e versus 100e niin kai nyt nappaat sen helpon satkun käteen?

Valokuitu. Olen etsinyt tietoa sieltä sun täältä mutta en vieläkään ymmärrä.
Olen muuttamassa kk sisällä asuntoon johon tulee valokuitu josta maksetaan vastikkeen lisäksi.
(Talo on sen verta vanha että pistokkeesta ei tule nettiä)
Tällä hetkellä on *lisa viihde-paketti laajakaistalla.

Nii oliko sulla joku kysymys?

Oliko tää kysymys läppä vai yritätkö elää jotain 100% lainkuuliaista elämää?
Voi moro että nykypäivänä mietitään turhia asioita. Totta vitussa myyt ne. Jos on vaakakupissa 0e versus 100e niin kai nyt nappaat sen helpon satkun käteen?
Ei se nyt läppäkään ollut mutta mietin että missä vitussa mä niitä myyn?
Tunne ketään joka ostas tollasta satsia ja on vielä ns. sekalainen lajitelma, tosin arvokonut pidän vielä.

Sama tuli itellä mieleen, että se myyntipuoli varmaan se ongelma on, eli kelle ne myydä.

Ei mun kavereista löydy sellasta, joka ostas 30 pulloo hyvään hintaan.

Meinaa mennä hermo, ostin uuden pesukoneen 2vk sitten ja huoltomies käynyt varmaan 5 kertaa asentamassa sitä. No se ei ole onnistunut, koska koneen mukana tulleet osat eivät ole olleet yhteensopivia putkien yms kanssa.
Nyt pitäisi vissiin saada viimeinen osa hankittua - mutta sitä ei löydy mistään :D
51is90q9EvL.jpg

Tämä tuli pesukoneen mukana ja huoltomiehen mukaan se on liian iso, 3/4". Pitäisi olla 1/2". Tätä osaa löytyy vain netistä ja ainoastaan 3/4" kokoa. Veikkaan että etsin nyt väärällä nimellä. Osaako joku neuvoa mikä osa mun pitäisi hommata?

Tämä tuli pesukoneen mukana ja huoltomiehen mukaan se on liian iso, 3/4". Pitäisi olla 1/2". Tätä osaa löytyy vain netistä ja ainoastaan 3/4" kokoa. Veikkaan että etsin nyt väärällä nimellä. Osaako joku neuvoa mikä osa mun pitäisi hommata?

Kuvan ja selostuksen perusteella ei nyt saa aivabn 100% selvää kuvaa tilanteesta, mutta sopivien adapterien eli sovittimien avulla nuo liitosongelmat yleensä ratkeavat.

Esim. tuon 3/4" ulkokierteen muunto 1/2" ulkokierteeksi:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/383695/Adapteri-34-sisa---12-ulko
383695.jpg

Jos tämä ei ole se, mitä haetaan niin kun vain tietää, mikä kierre (koko ja onko ulko/sisäkierre) osassa on ja mikä kappaleessa, mihin se pitäisi saada kiinni, niin mistä vain rautakaupasta varmaan löytyy se oikea sovitin.

Kuvan ja selostuksen perusteella ei nyt saa aivabn 100% selvää kuvaa tilanteesta, mutta sopivien adapterien eli sovittimien avulla nuo liitosongelmat yleensä ratkeavat.

Esim. tuon 3/4" ulkokierteen muunto 1/2" ulkokierteeksi:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/383695/Adapteri-34-sisa---12-ulko
383695.jpg

Jos tämä ei ole se, mitä haetaan niin kun vain tietää, mikä kierre (koko ja onko ulko/sisäkierre) osassa on ja mikä kappaleessa, mihin se pitäisi saada kiinni, niin mistä vain rautakaupasta varmaan löytyy se oikea sovitin.
Tarkka ilmaisu huoltoilmoituksessa oli "Tämä osa on liian iso ja täytyisi olla pienemmällä kierteellä. Oikea koko on 1/2""
Ollut tosi vaikeaa tää kommunikointi huoltomiehen kanssa, mutta käyn tsekkaamassa huomenna jos tää osa hoitais homman kuntoon, cheers (y)

Timpuri menee työmaalle ja sanoo ettei voi jatkaa kun tarttis 4" nauloja mutta kun on vaan 3" ja lähtee kotiin?

Lasimestari meni ammattikoululle asentamaan ovilaseja. Olivat pannahiset liian isoja. Tuli tenkka-poo. Piti soittaa firman omistajalle. Sanottiin, että harmin paikka, mutta samalla annettiin ohje, että ota lasiveitsi käteen ja leikkaa ylimääräinen pois. Alkoi tapahtua. Ammattiukko on ammattiukko.

Ja tämä tarina on tosi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom